Чернігівські освітяни проваджуватимуть відновні практики в школах

В Чернігові відбувся регіональний Форум «Безпечна та мирна школа. Формування безпечного середовища в закладах освіти».До заходу долучились більше півсотні освітян та представників шкільного ...

Додано:
Viktor Tarasov

Forum_24.09.19_5
Чернігівські освітяни проваджуватимуть відновні практики в школах

В Чернігові відбувся регіональний Форум «Безпечна та мирна школа. Формування безпечного середовища в закладах освіти».

До заходу долучились більше півсотні освітян та представників шкільного самоврядування шкіл Чернігівської області, де мали змогу ознайомитись з досвідом реалізації проектів і ініціатив в сфері формування безпечного освітнього середовища.

Одна із спікерок Форуму, начальниця відділу зв’язків з громадськістю Управління патрульної поліції в Чернігівській області Департаменту патрульної поліції, Аліна Палуб поділилась досвідом роботу Шкільних офіцерів поліції в місті Чернігові та форми співпраці патрульної поліції та громади міста.

 Forum_24.09.19_6«До Шкільних офіцерів поліції кожного дня звертаються адміністрації освітніх закладів міста з проханням проведення превентивних та просвітницьких заходів для дітей в школах та садочках. Як Шкільні офіцери поліції, ми проводимо інтерактивні заходи з роз’яснення Правил дорожнього руху, надання до медичної допомоги, застосування основних елементів при самообороні», – зазначила Аліна Палуб.  

За словами керівниці програм Чернігівського громадського комітету захисту прав людини Катерини Данькової, місто Чернігів вже має позитивний досвід впровадження Шкільних служб порозуміння, як однієї з відновних практик навчально-виховного процесу, які застосовуються у профілактиці підліткової агресії та асоціальної поведінки серед молоді.

 

Forum_24.09.19_7

Подібні служби порозуміння складаються з підготовлених та вмотивованих учнів-медіаторів, які допомагають своїм одноліткам вирішувати конфліктні ситуації мирним шляхом.

«Наразі наша команди готова сприяти школам вже всієї Чернігівської області у створенні Шкільних служб порозуміння. Тому цей Форум має зокрема зацікавити та визначити ті навчальні заклади, які зацікавлені у впровадженні даного інституту у себе», – зазначила Катерина Данькова.

Учасники Форуму мали змогу переглянути короткометражний фільм щодо досвіду роботи вже створених служб порозуміння у 3-х пілотних школах Чернігова, де учні-медіатори розповідають про свої успіхи та складнощі, які виникають у діяльності Шкільних служб порозуміння.  

Forum_24.09.19_9

У свою чергу, заступник директора з виховної роботи Наталия Колотило  гімназії №31 м.Чернігів поділилась досвідом функціонування створеної в цьому закладі служби порозуміння  та застосування відновних підходів у навчально-виховному процесі.

«Звичайно в діяльності нашої служби порозуміння є не тільки успіхи. Зі створенням служби, спочатку була недовіра до учнів-медіаторів. Багато хто з вчителів не вірив, що з цього щось вийде. Але з часом, до нашої служби порозуміння почали звертатись за допомогою у вирішенні конфліктів не тільки педагоги, але й самі учні. Особисто я часто застосовую отримані знання та навички з медіації та техніку «коло» у своїй роботі як класного керівника. Застосовуючи принцип «рівний-рівному», діти починають відкриватись, що сприяє в побудові довірчих відносин» – розповіла пані Наталія.

На завершення заходу, представники адміністрацій шкіл та шкільного самоврядування Чернігівщини висловили свої пропозиції та потреби щодо реалізації спільних проектів або ініціатив, проведення превентивних та просвітницьких заходів в навчальних закладах області.

 Захід організований Чернігівським громадським комітетом захисту прав людини за підтримки Канадського фонду підтримки місцевих ініціатив.


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Захоплююча подорож до внутрішнього ресурсу: підсумок майстер-класів від Центру АХАЛАР

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році

Команда Центру АХАЛАР допомагає українцям знаходити вихід з кризових ситуацій