Через електронний термінал – інформацію про безоплатну правову допомогу

Таку змогу нещодавно отримали мешканці м. Чугуєва Харківської області. В електронному терміналі, встановленому у парку в центрі міста, з’явилися відомості про діяльність Чугуївського місцевого центру ...

Додано:
kobzar

DSC00365
Через електронний термінал – інформацію про безоплатну правову допомогу

Таку змогу нещодавно отримали мешканці м. Чугуєва Харківської області. 

В електронному терміналі, встановленому у парку в центрі міста, з’явилися відомості про діяльність Чугуївського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги: адреса, контакти, графік роботи. Також зазначено й єдиний телефонний номер державної системи безоплатної правової допомоги: 0-800-213-103.

Дана інформація розміщена на електронному сервісі завдяки взаємодії між Чугуївською міською радою та Чугуївським місцевим центром, які 10 грудня 2019 року (у Міжнародний день прав людини) підписали між собою Меморандум про співпрацю.

Як зауважив керівник Чугуївського місцевого центру з надання БВПД Олександр Хомич, при запровадженні електронного урядування на місцевому рівні необхідно враховувати потреби громадян, організацій третього сектору, державних структур та органів місцевого самоврядування, які повинні активно взаємодіяти між собою. А співробітництво завжди дає плідні результати.

І вже кілька звернень до Центру надійшло після того, як громадяни дізналися про його послуги завдяки терміналу.


Тематика публікації:            

Останні публікації цього розділу:

Хаби розвитку мейкерства: як громади в Косові та Конотопі створюють простори для навчання й співпраці

ZDOROVI представили український досвід трансформації медицини на шведсько-українській конференції

Про безпеку, гідність і внутрішню опору: проект БФ «СОС Штаб громадянської оборони»

Українські медики переймали досвід Норвегії

Наприкінці року — у нас для вас усе ще багато роботи

Укриття як простори для спільноти: досвід Tolocar і Платформи Острів