Через електронний термінал – інформацію про безоплатну правову допомогу

Таку змогу нещодавно отримали мешканці м. Чугуєва Харківської області. В електронному терміналі, встановленому у парку в центрі міста, з’явилися відомості про діяльність Чугуївського місцевого центру ...

Додано:
kobzar

DSC00365
Через електронний термінал – інформацію про безоплатну правову допомогу

Таку змогу нещодавно отримали мешканці м. Чугуєва Харківської області. 

В електронному терміналі, встановленому у парку в центрі міста, з’явилися відомості про діяльність Чугуївського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги: адреса, контакти, графік роботи. Також зазначено й єдиний телефонний номер державної системи безоплатної правової допомоги: 0-800-213-103.

Дана інформація розміщена на електронному сервісі завдяки взаємодії між Чугуївською міською радою та Чугуївським місцевим центром, які 10 грудня 2019 року (у Міжнародний день прав людини) підписали між собою Меморандум про співпрацю.

Як зауважив керівник Чугуївського місцевого центру з надання БВПД Олександр Хомич, при запровадженні електронного урядування на місцевому рівні необхідно враховувати потреби громадян, організацій третього сектору, державних структур та органів місцевого самоврядування, які повинні активно взаємодіяти між собою. А співробітництво завжди дає плідні результати.

І вже кілька звернень до Центру надійшло після того, як громадяни дізналися про його послуги завдяки терміналу.


Тематика публікації:            

Останні публікації цього розділу:

Стратегічне планування громади: від людини до сталого розвитку

Бюджет для громад: на Харківщині обговорили підготовку до 2026 року

Від ідей до сценаріїв: практичне застосування AI у навчанні та медіа

МГО “Дитина з майбутнім” представила європейським ГО гайд на випадок російського вторгнення

ХОБФ "Об'єднання" проаналізував державні закупівлі на Херсонщині за жовтень 2025 року

Чому проєктний менеджмент не працює у малих громадах: результати інтерв’ю з 30 учасниками Школи активістів