Благодійники встановили величезний айсберг у центрі Києва

Zagoriy Foundation в рамках інформаційної кампанії «Розтопіть лід упереджень» встановив на Книжковому Арсеналі величезний айсберг, який символізує стереотипи щодо благодійних фондів. Інформаційна ...

«Розтопіть лід упереджень»
Благодійники встановили величезний айсберг у центрі Києва

Zagoriy Foundation в рамках інформаційної кампанії «Розтопіть лід упереджень» встановив на Книжковому Арсеналі величезний айсберг, який символізує стереотипи щодо благодійних фондів. 

Інформаційна кампанія «Розтопіть лід упереджень» покликана розвінчати міфи про благодійний сектор, змінити думку суспільства щодо діяльності організацій та привернути увагу до системної роботи благодійних фондів. Через конкретні факти і статистичну інформацію ми доводимо, що без благодійних фондів неможливо викорінити проблеми і побудувати системну роботу сектору.

Трохи статистики: лише 3% українців допомагають через благодійні фонди. Така тенденція викликана недовірою до сектору та безліччю міфів навколо. «От якби всі стереотипи трансформувати у фізичну форму й знешкодити» — подумала команда Zagoriy Foundation. Саме так народилася ідея кампанії «Розтопіть лід упереджень».

Наведемо декілька прикладів: є стереотип, що краще допомогти людині напряму, ніж через благодійний фонд. Або що благодійні фонди працюють для піару їхніх власників. Чи, наприклад, що за роботу в благодійному секторі не потрібно, адже тут працюють за покликом серця. Спростування цих стереотипів ви знайдете за посиланням

Лише після того, як ми позбудимося стереотипів, можна побудувати довірливі та міцні відносини. А саме це основа для розвитку некомерційного сектору.

Суспільство має ще багато упереджень, та чи варто вірити в них? Ми вважаємо, що ні. Некомерційний сектор для подальшого розвитку потребує підтримки: суспільства, держави, бізнесу. 

«Згідно з дослідженнями Zagoriy Foundation, одна з найбільших перепон для розвитку культури благодійності в Україні — недовіра до благодійних фондів. Щоб змінити цю ситуацію, ми створили інформаційну кампанію «Розтопіть лід упереджень». Проєкт багатокомпонентний: частину ви побачите на Книжковому Арсеналі, частину — в місті, ще частину зможете прочитати на «Медіа Великих Історій» в розділі Спецпроєкти. Головною задачею команди фонду було просто пояснити доволі складні процеси. Маємо надію, результат зацікавить кожного» — каже директорка Zagoriy Foundation Євгенія Мазуренко.

Діліться інформацією в соціальних мережах, щоби поборників міфів ставало більше!


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Зимноводівська громада: спільний пошук рішень для розвитку

Будувати спільноту в часи війни: як партисипативний театр змінює громади в Україні

Молодіжні ради отримали компʼютерну техніку та оснащення для роботи

ProjectPro: підтримка Європейського Союзу для українського бізнесу

Практика Театру Пригноблених увійшла до альбому інклюзивних мистецьких практик в Україні

Відчуття безпеки та інструменти впливу на його поліпшення: результати апробації у трьох громадах