Без муштри і двійок: якою буде перша неформальна школа у Рубіжному

Вікторія Золіна, освітянка із майже 20-річним стажем, планує відкрити першу неформальну школу у Рубіжному. У майбутній школі, на відміну від традиційної, основною цінністю буде повага до школярів, а ...

Додано:
Molodiya Festival

школа
Без муштри і двійок: якою буде перша неформальна школа у Рубіжному

Вікторія Золіна, освітянка із майже 20-річним стажем, планує відкрити першу неформальну школу у Рубіжному. У майбутній школі, на відміну від традиційної, основною цінністю буде повага до школярів, а навчання, за задумом підприємиці, приноситиме дітям насолоду замість мук.

Для запуску проекту підприємиця пройшла Академію краудфандингу ООН та запустила кампанію на спільнокошті.

«Наша школа підтримуватиме і розвиватиме природний потяг дітей до знань, аби кожен учень насолоджувався процесом навчання.  Вона буде неформальною, демократичною і чуйною. Буде цікавий прогресивний вчитель. Не той, хто може просто провести хороший урок, а той, із ким цікаво спілкуватись і поза уроками. Замість конкурентного середовища діятиме виважена система мотивації», – пояснює Вікторія Золіна.   

У цій школі також будуть уроки на свіжому повітрі у будь-яку пору року, багато практичних завдань, делікатне ставлення до всіх потреб дитини, а головне – індивідуальні план і темп навчання для кожного і кожної. Учень зранку отримуватиме зошит з усіма необхідними завданнями на день та у своєму темпі виконуватиме їх протягом дня. Потім разом із вчителем чи асистентом вони аналізуватимуть (не перевірятимуть) роботу і складатимуть план на наступний день.

Цього навчального року підприємиця та її команда планують відкрити один пілотний клас – для 10 учнів другого року навчання.

«Чому другий, а не перший? Тому що у батьків першокласників є досить високі очікування і надії на зміни, що відбуваються у державній школі. Батьки другокласників вже мають досвід навчання у загальноосвітній школі, і їхні потреби та вимоги до освіти більш чітко сформовані й усвідомлені. Тобто вони вже знають, як є і що вони хотіли б змінити. Якщо проект стане успішним, наступного року ми відкриємо ще перший і другий класи», – каже Вікторія.

Приватна шкільна освіта в Україні – це менше 2% від загальної кількості шкіл. Усі приватні школи знаходяться у великих містах або їхніх передмістях, і можливість навчати там своїх дітей – це здебільшого привілей заможних родин. Ініціатори першої приватної школи Рубіжного хочуть зламати цей стереотип. 

«Приватні школи зарекомендували себе закладами, що дають більш якісну освіту, ніж більшість державних шкіл. Тут вміло підтримується інтерес до навчання за допомогою індивідуального підходу до кожної дитини. Дітям не нудно вчитися у таких закладах, на відміну від традиційних. А ще приватна школа – це бізнес, тому її адміністрація постійно працює над підвищенням якості послуг», – пояснює Золіна.

До речі, школа Вікторії буде ще й соціальним бізнесом.

«Соціальною складовою буде бюджетна вартість навчання – близько 2500 грн/місяць. Це найменша в Україні вартість для сектору приватної шкільної освіти. Окрім цього, запланована додаткова соціальна складова – система благодійних балів. Батьки, котрі фінансово неспроможні сплачувати всю суму, можуть надавати послуги (ремонт, виготовлення навчальних матеріалів, послуги асистента вчителя, охорона тощо). Це буде прирівнюватися до фінансового внеску», – каже підприємиця.

Автори проекту переконані, що позитивні зміни у суспільстві починаються з освіти та розповсюдження Україною приватних шкіл.

«Зараз у нас є можливість закласти основу для підготовки нових лідерів сходу України: розумних, чесних, освічених, еко-патріотів.  Якщо ці слова відгукуються вам, долучайтесь до нашого проекту», – закликають ініціатори.

Підтримати ідею можна тут.

 


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Відчуття безпеки та інструменти впливу на його поліпшення: результати апробації у трьох громадах

Впровадження принципів сталого розвитку в Україні поки на початковій стадії, але головне – це залучати громади

На Хмельниччині провели дослідження розвитку соціального підприємництва у регіоні

Молодь Ріпкинської, Городнянської та Менської громад вчились впливати на життя своїх громад

Опитування громадських організацій від Представництва ЄС в Україні

У Городнянській громаді визначали сильні сторони та можливості для розвитку