“Амбасадори розмаїття” розробили 5 проектів спрямованих на розвиток освіти в Прикарпатті

У межах проекту “Амбасадори розмаїття у Прикарпатті” вчителі та освітні менеджери розробили 5 ініціатив, що сприятимуть розвитку освіти в їхньому регіоні.У селі Бабин Івано-Франківської області ...

Додано:
Ksenia Yanko

DSC_9217
“Амбасадори розмаїття” розробили 5 проектів спрямованих на розвиток освіти в Прикарпатті

У межах проекту “Амбасадори розмаїття у Прикарпатті” вчителі та освітні менеджери розробили 5 ініціатив, що сприятимуть розвитку освіти в їхньому регіоні.

У селі Бабин Івано-Франківської області закінчився проектний модуль освітньої програми “Youth and education”. Із 31 липня по 2 серпня учасники та учасниці модулю розробляли освітні проекти, спрямовані на розвиток освіти в Івано-Франківській та частково Львівській області. 

У цьому їм допомагав керівник мережі гуртків програмування “СodeClub”, співзасновник Івано-Франківського Робоклубу Сергій Никоноров. 31 та 1 липня Никоноров провів серію міні-лекцій з проектного менеджменту. Вчителі, освітні менеджери, а також молодь, що здобуває освіту у Прикарпатському регіоні, дізнались як покроково створити проект: від формулювання проблеми, яку він має вирішувати, до конкретних дій. 

Зрештою, освітні діяч(і/ки) об’єдналися в робочі групи та почали продумувати власні ініціативи. Наприкінці навчання вони презентували свої проекти одне одному та організатор(к)ам програми. 

Серед тем, з якими збираються працювати учасники й учасниці проектного модулю, впровадження екологічної освіти в школах; протидія вигоранню вчителів; збільшення впливу підлітків та студентської молоді на процеси, що відбуваються у їх місті і країні; підвищення рівня сексуальної освіти молоді. Проекти, що стосуються цих та інших суспільних запитів, вони зможуть подати на конкурс проектів у межах програми “Youth and education” та отримати фінансування до 13 000 гривень.

Співавтор одного з проектів Юрій Пахомов ділиться враженнями: “Місцями відчуваєш, що все дуже круто, насичено, хороша атмосфера.. В  інший момент розумієш, що в тебе закипає мозок. А потім: “Вау! Я придумав щось класне! І поруч зі мною є люди, котрі допоможуть це щось відшліфувати, відкинути зайве та розкрити суть”. Так було і з нашим проектом. Ми вирішили підвищити екологічну свідомість дітей, допомігши вчителям, які викладають природничі науки, зробити їхні уроки більш захопливими й інтерактивними. В межах нашого проекту ми хочемо розробити корисний ресурс, котрий вільно зможуть використовувати вчителі”.

Співавторка іншого проекту, що теж орієнтований на вчителів, Марта Симотюк говорить: “Мене дуже радує, що ми настільки детально розбираємо проектну діяльність, і не в теорії, а на практиці, на прикладі своїх майбутніх проектів. Наш із моєю колегою проект має на меті створити спільноту вчителів, де б вони могли обмінюватись ефективними методиками та відновлювати свій емоційний ресурс. Крім того, у цій спільноті ми будемо приділяти велику увагу толерантності вчителів до різних соціальних груп, досліджувати, чи самі вони керуються у своєму житті стереотипами, обговорювати та поступово викорінювати ці стереотипи. Ми впевнені, що коли самі вчителі позбудуться їх, зміняться і цінності, котрі вони доносять до дітей”.

Сергій Никоноров розповідає: “Думаю, більша частина команд точно готова сісти і за кілька годин заповнити проектну заявку. В інших учасників, на жаль, виникають труднощі”.

Експерт ділиться досвідом: “Досить часто, активісти, які тільки починають займатись проектною діяльністю, докінця не розуміють, що таке проект. Вони розглядають кожну вигадану ними активність як проект, але у проекта завжди є ціль — рішення якоїсь проблеми. Сформулювати проблему, яку б допомогла вирішити їхня активність — у цьому найбільший виклик для них”. У такому випадку Никоноров радить не шкодувати зусиль, щоб дійти до суті проблем та набиратися досвіду, як позитивного, так і негативного, адже і той, і інший підсилить вас у майбутньому.

Нагадаємо, у червні відбувся дослідницький модуль програми “Youth and education” під час якого, учасники та учасниці вивчали потреби людей, які здобувають освіту у Прикарпатті. Програму “Youth and education” реалізує Молодіжна організація СТАН в межах проекту “Амбасадори розмаїття у Прикарпатті” за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). З червня по жовтень проходитимуть ще 3 освітні програми за напрямами “Мистецтво і культура”, “Медіа” та “Соціальне підприємництво”.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

У Харкові облаштують школи в протирадіаційних укриттях

Які проблеми є найгострішими для мешканців звільнених територій? Презентовано результати дослідження

Програма USAID «Мріємо та діємо» організовує навчання для дітей, що опинилися в складних життєвих обставинах

Понад 75 тисяч звернень. Юристи-волонтери з Кривого Рогу вже рік консультують ЗСУ, їхні родини та ВПО

Greencubator запускає навчання для майбутніх зелених підприємців

30 українських громад створять комунікаційні стратегії