50 відтінків комунікації: Миколаївські активісти та службовці вчились роботі з медіа, PRу і стратегіям у політиці

Миколаївські активісти, працівники державних установ та органів місцевого самоврядування навчилися чути й бути почутими та разом досягати результатів в PR, медіа та політиці.В рамках Школи ...

Додано:
Evgen Gomonjuk

Школа комунікацій від IRI
50 відтінків комунікації: Миколаївські активісти та службовці вчились роботі з медіа, PRу і стратегіям у політиці

Миколаївські активісти, працівники державних установ та органів місцевого самоврядування навчилися чути й бути почутими та разом досягати результатів в PR, медіа та політиці.

В рамках Школи комунікацій від IRI, протягом чотирьох місяців на базі тренінгового центру ЧНУ імені Петра Могили п’ять талановитих та професійних спікерів провели чотири освітні модулі по два дні на тиждень для працівників медіа-відділів й підрозділів органів місцевого самоврядування, громадських активістів, підприємців та активних миколаївців.

«Чому саме комунікація? Бо це «вулиця з двостороннім рухом», обмін ідеями, що веде до взаємного розуміння. А її провал – до конфлікту, що гальмує розвиток. Тому ми зібрали представників громади по різні сторони барикад, аби всі опанували мистецтво чути і бути почутими», – підкреслює регіональний координатор проекту «Школа Комунікацій» від Міжнародного Республіканського Інституту (IRI) Дар’я Фрич-Aлчіна.

Випускники "Школи комунікацій" від IRI, м. Миколаїв

Випускники “Школи комунікацій” від IRI, м. Миколаїв

Всі учасники Школи пройшли суровий відбір.  З поміж 87 заявок відібрали лише третину осіб. А до фіналу дійшли одиниці.

«Ми відібрали 20 учасників та ще 10 претендентів занесли до резерву. Проте, отримали сертифікати тільки 13 учасників, які відвідали не менше 48 годин тренінгів. Вісім з них пройшли повний курс – 96 годин. Це і представники прес-служб ОДА та міської ради, управління екології, управління з питань надзвичайних ситуацій, управління капітального будівництва, управління юстиції, департаменту енергоефективності, PR-фахівці, студенти і журналісти», – розповідає дівчина.

Школа комунікацій – освітній проект Міжнародного республіканського інституту в Україні. Курс з комунікацій у сферах політичної комунікації, реклами і PR, журналістики, копірайтингу та медіаменеджменту організацій.

Школа комунікацій від IRI

Школа комунікацій від IRI

Школа комунікацій від IRI

Спікери:

Андрій Круглашовкандидат політичних наук, стратег, доцент НАДУ. Координував громадський рух ЧЕСНО у 2015-2016 рр. Консультував та тренував 15+ партій та сотні кандидатів у 5 країнах.

Петро Охотінполіттехнолог, співавтор книги «Виграти вибори: покрокова інструкція». Координував адвокасі-кампанії щодо визволення українських політв’язнів у РФ у 2014 році. Директор зі стратегій PolitExpert Consulting Group.

Андрій Круглашов

Андрій Круглашов

1DSC_0824

Петро Охотін

Петро Охотін

Тетяна Кириленкоконсультант з комунікацій та піару. PR-директор Global Office. Відповідала за комунікації в Реанімаційному Пакеті Реформ, мережі ОПОРА. Працювала парламентським кореспондентом та телеведучою («Перший національний», «ТВі», «5 канал»).

Дмитро Хуткий кандидат соціологічних наук, керівник е-Дем Лаб ЦРІ НаУКМА, менеджер експертної групи «Електронна демократія» Реанімаційного Пакету Реформ, має досвід 3 років міжнародних стажувань і 9 років викладання соціології.

Андрій Сусленкоконсультант та тренер з комунікацій, ведучий заходів та ТВ проектів. Провів понад 1000 інтерв’ю в прямому ефірі і в записі на телеканалах «Еспресо.ТВ» і «5 канал». В ролі тренера та фасилітатора співпрацює з міжнародними організаціями та бізнес клієнтами.

Дмитро Хуткий

Дмитро Хуткий

DSC_0746

Тетяна Кириленко

Тетяна Кириленко

школа комунікацій

Андрій Сусленко

Андрій Сусленко

За час навчання учасники не лише здобули нові знання з позиціонування та посилити свої навички роботи із громадянами. Працювали зі звичками спілкування, боролися зі стереотипами, провели аудит власної комунікаційної сили, визначивши сильні, слабкі та потенційні навички, які необхідні для успішної діяльності у громаді. Працювали у команді, будували комунікаційні стратегії й «мости» із цільовою аудиторією. Слухали історії успіху, працювали над помилками, приміряли «ролі» місцевих політиків. Вибудовували імідж та персональний брендінг. Тренувалися виступати на камеру та перед живою аудиторією. Розробляли правильні меседжі, вирішували конфлікти, поглинали в кризові ситуації. Вчились будувати роботу з медіа, в тому числі виступати на прес-конференціях, задавати правильні питання й відповідати на них.

Подібні освітні проекти через систему семінарів, тренінгових програм, дискусії та культурних заходів формують сучасну мережу професіоналів по всій Україні.


Тематика публікації:                      

Останні публікації цього розділу:

На Prometheus стартує курс «Нативна реклама»

В Татарбунарах вперше відбулась «кава з поліцейським»

У Києві формують команду юридичної допомоги при велоДТП

Зустрічайте Європейський Простір на оновленій платформі

Що таке волонтерський менеджмент — розповідає Олександра Завертайло

Головні скарги українців на кордоні: черги, дороги, повільні системи