21 Docudays UA: Саундскейпінг пам’яті, низові культурні простори та європейський кіноринок — добірка дискусій DOCU/PRO та DOCU/СИНТЕЗ
Щороку фестиваль Docudays UA збирає фахових спікерів і спікерок довкола важливих й актуальних тем. Аби ширити ці знання далі — ділимося записами дискусій в онлайн-кінотеатрі docuspace.org. Сьогодні ...
Додано:
Docudays UA
Щороку фестиваль Docudays UA збирає фахових спікерів і спікерок довкола важливих й актуальних тем. Аби ширити ці знання далі — ділимося записами дискусій в онлайн-кінотеатрі docuspace.org. Сьогодні розповідаємо: що варто послухати, якщо цікавитесь аудіо-візуальним мистецтвом і можливостями, пов’язаними з ним.
«Простори спільного. SINEMA TRANSTOPIA»
Куратор(к)и артгаузного кінотеатру SINEMA TRANSTOPIA Ґало Е. Рівера та Бет Г’юз розмірковують про міждисциплінарність кінематографічних практик, а також простори спільного — уявні, реальні та потенційні. SINEMA TRANSTOPIA — культурний простір у берлінському робітничому районі, заснований для транснаціонального обміну та об’єднаний темою міграції. Проєкт має на меті підсвічувати важливі, втім, недостатньо репрезентовані теми.
«Документальний звук. Саундскейпінг пам’яті, свідчення та мистецькі практики»
Київський саундартист Ян Спектор і кураторка, співзасновниця музичної агенції «Ухо» Саша Андрусик розповідають про документальний звук і підходи до роботи з ним. А також — про музичні та аудіовізуальні проєкти агенції «Ухо», різноманіття робіт композитора й саундартиста Олега Шпудейка й саундскейпінг пам’яті та монтаж у художника Яна Спектора.
Дистрибутор із Франції Жак Пелісьє ділиться порадами з кінопрокату й розповідає про те, як українським фільмам ефективно виходити на європейський ринок. Ви дізнаєтесь про значення фестивалів для стрічки, ролі дистрибуторів, міжнародних сейлзагентів і промоутерів, а також залучення державної підтримки для вашої кампанії дистрибуції.
Джерело: Docudays UA.