18 шкільних проєктів загальною сумою на понад 1,2 млн гривень незабаром будуть реалізовані в 5 містах України

Фонд «Об’єднання» оголосив результати Конкурсу шкільних проєктів, який проводився у 5 містах Україні, за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Чеської Республіки у рамках Transition ...

Додано:
Yuriy Antoshchuk

Конкурс шкільних проєктів
18 шкільних проєктів загальною сумою на понад 1,2 млн гривень незабаром будуть реалізовані в 5 містах України

Фонд «Об’єднання» оголосив результати Конкурсу шкільних проєктів, який проводився у 5 містах Україні, за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Чеської Республіки у рамках Transition Promotion Program.

На Конкурс було подано 74 доопрацьованих проєктів після онлайн навчання від команд з числа батьків, вчителів і директорів загальноосвітніх закладів Червонограда, Вінниці, Херсона, Краматорська та Нікополя.

Вісім членів конкурсної комісії оцінювали проєкти за наступними критеріями: чіткість визначення мети, відповідність пріоритетам конкурсу, обґрунтованість бюджету, вплив проєкту, сталість проєкту, залучення аудиторії до заходів проєкту. До балів конкурсної комісії також були додані додаткові бали за громадське голосування, яке проходило у період з 10 по 20 липня. До речі, за ці 10 днів громадського голосування, сайт відвідали майже 100 000 унікальних користувачів з України, які віддавали свої голоси за ті чи інші проєкти.

«Деякі подані проєкти доволі слабкі були, і отримали мало балів від членів конкурсної комісії, але завдяки активізації громадськості, яке голосувало за них онлайн, змогли увійти у число переможців, – коментує результати конкурсу Юрій Антощук, голова Фонду «Об’єднання». – Звісно, ми не можемо впливати на результати голосування членів конкурсної комісії, і ці «слабкі» проєкти, згідно правил конкурсу, все ж будуть підтримані. Але є і такі проєкти, які не змогли залучити багато онлайн голосів, але все одно перемогли у конкурсі завдяки добре прописаній заявці, що також стало можливим після наших семінарів з проєктного дизайну, які були обов’язковими для всіх учасників Конкурсу».

За результатами голосування конкурсної комісії та громадськості, було рекомендовано підтримати 18 проєктів на загальну суму 741 750,77 грн: 3 проєкти з Червонограда, 4 – з Вінниці, 4 – з Херсона, 3 – з Нікополя, 4 – з Краматорська. Всі проєкти додатково залучають співфінансування у розмірі 546 852,42 грн, таким чином загальна вартість всіх проєктів у 5 містах склала 1 288 603,19 грн.

Дізнатися більше про проєкти-переможці можна нижче.

 

Вінниця

Освітній хаб «Boost Центр». Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія № 6 Вінницької міської ради». Проєкт передбачає переоблаштування однієї зі шкільних рекреацій школи в освітній хаб «Boost Центр», що стане осередком для навчання, здійснення проєктної діяльності та взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу в закладі. Сума фінансування – 45000 гривень.

Енергія здоров’я. Комунальний заклад “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Вінницької міської ради”. Проєкт передбачає підвищення рівня вмотивованості учнів дбати про власне здоров’я; осучаснення спортивних залів освітнього закладу шляхом оснащення новим спортивним обладнанням; урізноманітнення роботи через співпрацю з професійними спортивними закладами міста. Сума фінансування – 45000 гривень.

Центр ментального здоров’я школярів. Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 27 Вінницької міської ради». Проєкт передбачає створення Центру ментального здоров’я школярів, облаштування зони лідерства та фотозони під назвою «ВПЕВНЕНІ ТА ОКРИЛЕНІ» для проведення ряду тренінгів, майстер-класів класними керівниками, керівниками гуртків та соціально-психологічною службою з метою формування ментального здоров’я в учасників освітнього процесу, налагодження партнерських стосунків з батьками та впровадження МЕТОДИКИ КОЛЬОРОВИХ БРАСЛЕТІВ серед учнів 1-11-х класів. Сума фінансування – 44298 гривень.

Сучасна бібліотека SchoolLibHub: змінюється користувач – змінюємося і ми. Комунальний заклад “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради”. Наш проєкт – це перетворення звичайної шкільної бібліотеки у сучасний бібліотечно-інформаційний простір. Він дозволить дітям не тільки читати книги у читальному залі, а й брати участь у цікавих заходах, вивчати медіаграмотність, розвивати таланти, спілкуватися і відпочивати із користю. Також, ми хочемо долучити до своєї аудиторії батьків та вчителів. Нам буде чим зайняти і її! Сума фінансування – 45000 гривень.

 

Краматорськ

Майстерня розвитку творчих здібностей учнів. Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Краматорської міської ради Донецької області. В межах проєкту планують створити artпростір, у приміщенні непрацюючої майстерні , для якісного проведення інтерактивних, розвивальних , пізнавальних заходів з учнями, батьками, педагогами ЗОШ № 1 протягом серпня- жовтня 2020, до 90-річчя школи. Сума фінансування – 44680 гривень.

Разом крок за кроком. Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11 Краматорської міської ради Донецької області. В рамках проєкту буде створено інклюзивно-ресурсний простір в ЗЗСО №11 м. Краматорська для зручного та якісно-результативного навчання дітей, який базується на індивідуальному підході та усуненні труднощів у навчанні, забезпечить комфортні умови для переходу від ігрової діяльності до навчальної тасоціалізацію дитини з особливими освітніми потребами. Сума фінансування – 44749 гривень.

Вільний вхід до освіти (в разі надання всіх необхідних уточнень). Комунальний Навчальний Заклад Краматорська Загальноосвітня Школа I-Ш ступенів № 15. Створення безпечного освітнього середовища з дотриманням рівних прав всіх учасників освітнього процесу, доступного для людей з особливими освітніми потребами. Сума фінансування – 38751,17 гривень.

ЗОШ№ 3 – школа інтелектуальних ігор. Краматорська загальноосвітня школа I – III ступенів № 3Краматорської міської ради Донецької області. Створення клубу інтелектуальних ігор «IQ вектор» для всебічного розвитку та співпраці учнівської, батьківської та вчительської спільнот. На базі школи будуть проведені тренування та змагання серед класних, сімейних, учительських команд, з гри «Що? Де?Коли?», «Брейн-ринг», турніри з настільних ігор, спідкубінгу, головоломок. Проведення «Майстер – классів» із виготовлення ігор, змагань між учнями міста та дружніх шкіл. Сума фінансування – 25480,60 гривень.

Нікополь

Зимовий сад та зони відпочинку. Комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІст. № 9». Організація зимового саду та зон відпочинку для поєднання активного навчання з емоційним розвантаженням учнів, зняття стресу учнів та вчителів, проведення заходів дозвілля, засідань клубів по інтересам. Сума фінансування – 43880 гривень.

Ми разом, сміття – окремо! Комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10». Проєкт передбачає: навчання учнів, батьків, вчителів; екологічну кампанію, Екодень «Ми разом, сміття – окремо!», сортування твердих відходів вдома та на території школи, благодійну діяльність, розвиток матеріально-технічної бази школи. Сума фінансування – 39800 гривень.

Майстерня особистого успіху. Комунальний заклад «Нікопольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 5». Впровадження цього проєкту допоможе школярам розвивати власні таланти та здібності, що підвищить їхні успіхи і в освітньому процесі. Даний проект реалізовується на перспективу, що допоможе щороку залучати молодь до активного дозвілля й цікавого та успішного навчання в школі, можливості спілкуватись та реалізовувати власні креативні проєкти. Сума фінансування – 44000 гривень.

 

Херсон

Відео лабораторія. Херсонський ліцей Херсонської обласної ради. Проєкт «Відео лабораторія» передбачає створення професійної відео-студії для запису відео уроків, експериментів, дослідів, проектів тощо для надання рівного доступу до освіти. Проєкт необхідний для реалізації якісної дистанційної освіти для дітей, які з поважних причин тимчасово не мають змоги відвідувати навчальний заклад. Проєкт має велике соціальне значення, адже передбачає і надання освіти для дітей з тимчасово окупованих територій. Сума фінансування – 45000 гривень.

Через математику до життєвих вершин. Антонівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18 Херсонської міської ради. Проєкт спрямований на створення сучасних умов, необхідних для підвищення інтересу учнів середньої та старшої школи Антонівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №18 до вивчення математики, як однієї з ключових дисциплін, які людина має засвоїти за час навчання в школі та використовувати отриманні знання протягом всього життя. Сума фінансування – 45000 гривень.

Школа моделювання та шиття. Херсонська гімназія №1 Херсонської міської ради. Мета проєкт: задоволення потреб учнівської молоді Херсонської гімназії №1 в професійному самовизначенні, творчій самореалізації та змістовному дозвіллі; створення можливостей для волонтерської діяльності (допомога Олешківському дитячому будинку для дітей з наслідками поліомієліту та церебральними паралічами) шляхом доступу до сучасних технологій конструювання та пошиття різноманітних виробів за допомогою швейних машин. Сума фінансування – 34100 гривень.

STEM лабораторія Нової української школи. Навчально-виховний комплекс “Загальноосвітня школа І ступеня – спеціалізована школа ІІ ступеня – колегіум” № 51 ім. Г.О.Потьомкіна Херсонської міської ради. Проєкт напрямлений на створення нового освітнього, цифрового, соціального, технологічного простору в освітньому процесі. Проєкт буде сприяти розвитку учнівської молоді та формуванню їхніх лідерських якостей, роботі в групі. Впровадження STEM освіти в освітній процес підвищить якість освіти, та створить умови для дослідницької роботи. Сума фінансування – 45000 гривень.

 

Червоноград

Створення клубу «Поговоримо про…». Червоноградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12. Проєкт спрямований на налагодження співпраці між учнями, вчителями та батьками для забезпечення якісних освітніх послуг, додержання моральних, правових, етичних норм поведінки усіма учасниками освітнього процесу. Сума фінансування – 22800 гривень.

Dream Room. Червоноградський навчально-виховний комплекс №10. У рамках проєкту буде створено кабінет для діяльності органів учнівського самоврядування ЧНВК №10. Створений сучасний простір забезпечить комфортні умови для розвитку та реалізації нових ідей, планів, творчих задумів школярів. Сума фінансування – 44972 гривень.

Підвищення рівноправного доступу до освітнього середовища, зокрема для дітей особливими освітніми потребами. Червоноградський навчально – виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів – колегіум»№3. В рамках проєкту планується облаштування ресурсної кімнати, що дасть можливість отримати психолого-педагогічну та корекційно-розвиткову допомогу, проведення свят для дітей та груп підтримки для батьків. Сума фінансування – 44240 гривень.

 

Всі проєкти короткострокові у реалізації – вони повинні бути реалізовані до середини жовтня цього року, – але вплив від їхньої реалізації значний та довгостроковий. Головною метою конкурсу було об’єднання зусиль батьків, вчителів та адміністрацій задля створення комфортних умов перебування дітей в закладах освіти. Ми віримо в те, що завдяки цим спільним міні-ініціативам, поліпшиться не тільки і не стільки матеріально-технічна база закладів освіти, як довіра батьків і вчителів один до одного, а також якість освітнього процесу в українських школах. 


Тематика публікації:         

Останні публікації цього розділу:

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили безкоштовні онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році

Відкриваємо шлях до майбутнього за допомогою "НАВІГАТОРА МАЙБУТНЬОГО"

Що думаєте про тему деінституціалізації?