Як створити ідеальний «Facebook»-пост

«Facebook» — найбільша соціальна мережа. Українців там не так багато, як, скажімо, у «Вконтакте» або в «Однокласниках», зате всі експерти соціальних медіа визнають, що українська «Facebook»-аудиторія ...

Додано:
iaa.ukraine

Screenshot_74

iaa.ukraine

«Facebook» — найбільша соціальна мережа. Українців там не так багато, як, скажімо, у «Вконтакте» або в «Однокласниках», зате всі експерти соціальних медіа визнають, що українська «Facebook»-аудиторія на порядок «якісніша» і доросліша. Тому, особливо коли мова іде про громадський сектор, саме «Facebook» буде одним із найважливіших інтернет-майданчиків спілкування з людьми.

Щоб комунікація дала результати, варто приділяти увагу тому, як ми говоримо. Основний інструмент спілкування у «Facebook» — це пости.

Ідеальний «Facebook»-пост — це посилання

Якщо вірити минулорічній статистиці «Facebook», на пости з посиланнями клікають удвічі частіше, ніж на пости з картинками, куди вставили лінк.

Коли ви публікуєте щось на «Facebook», вибір часто саме такий: посилання чи картинка з посиланням? І взагалі — яка між ними різниця?

Ось як ви публікуєте пост з фото: завантажуєте потрібну картинку, додаєте якийсь текст або посилання. Або все разом. Коли ж ви публікуєте пост-посилання, треба просто скопіювати і вставити посилання у віконце для публікації.

Пости-посилання використовують мета-дані сторінки, на яку ви посилаєтеся: заголовок, опис, фотографію. Щойно ви вставили посилання, «Facebook» автоматично відображає це усе.

Screenshot_73

Після того, як «Facebook» загрузить і відобразить всю інформацію, можна стерти адресу посилання і замість нього написати будь-який потрібний текст.

Ідеальний «Facebook»-пост максимально короткий.

Спробуйте вкласти все, що хочете сказати, у 40 слів: саме такі пости отримують найбільше лайків і коментарів, як показало дослідження «Facebook».

Це і зрозуміло: короткі і швидкі повідомлення легше читати, ніж розлогі тексти. А «маленькі» пости до 70 слів отримують лайків і постів більше, ніж довгі.

Screenshot_74

Що можна вмістити у 40 слів? Не обов’язково цілу статтю — краще коротку (й інтригуючу) анотацію до посилання чи фото, які ви публікуєте.

Screenshot_75

Ідеальний «Facebook»-пост опублікований у період меншої завантаженості

Цей пункт суперечить поширеному правилу: робити публікацію тоді, коли її побачить найбільше людей. Але ось у чому справа: публікуючи у «популярний» час, ви будете конкурувати за увагу аудиторії з сотнями тисяч інших повідомлень. Публікація у період меншої загрузки стрічки дасть вашим словам можливість стати більш помітними.

Screenshot_76

Якщо вірити дослідженням, найбільше охоплення дає публікація, зроблена у вихідні або під кінець робочого дня — між 17:00 і 1:00.

Ще трохи про час: якщо пост лайкають відразу, то він отримає більше охоплення, бо алгоритм вважатиме його цікавим. Тому відразу після публікації просіть колег лайкати повідомлення. Тільки не зловживайте.

Ідеальний «Facebook»-пост — це частина регулярних публікацій.

Близько року тому «Facebook» змінив алгоритм показу повідомлень у стрічці. Це призвело до того, що у 70% сторінок охоплення аудиторії знизилося на 30%. Дослідження 8000 «Facebook»-сторінок показало, що ті сторінки, у яких охоплення не знизилося, мали 4 спільні риси:

— вони активно взаємодіють з аудиторією;

— вони публікують якісний контент, зорієнтований на цільову аудиторію;

— вони роблять публікації постійно, принаймні, раз на день;

— вони отримують багато репостів завдяки трьом попереднім пунктам, а репости — це найкраща можливість, щоб контент побачило якомога більше людей.

Уявімо, що у вас є аудиторія, якій подобається ваша сторінка (чого вони і підписалися), і ви публікуєте якісний контент. Третій ключовий фактор — постійність.

Всі успішні сторінки, які потрапили у вибірку дослідження, робили публікації бодай раз на день, створюючи у аудиторії звичку очікувати регулярного якісного контенту. Якщо вам незручно робити публікації часто, можна зробити розклад, і ваші повідомлення, написані заздалегідь, будуть автоматично опубліковані у зазначений час.

Проте практика показує, що алгоритм сприймає пости на таймері, як неважливі, і тому просуває їх гірше.

Ідеальний «Facebook»-пост містить новину.

Цей останній пункт підходить не всім організаціям. Але якщо є можливість внести якусь новину чи зачепити актуальну тему — зробіть це.

Катерина Кролевська, експерт з PR та комунікації «Інституту аналітики та адвокації»


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Перше місце за доброту або чим вразила команда «Пряна Казка»

Роль соціального підприємництва у розвитку громад: приклад Solar Hope як соціальне підприємництво може трансформувати громади

STEM-освіта у Нововолинську. Як ГО «Молодіжні вітрила» створює можливості для молоді у сфері науки

Цифрова модель розвитку громади через платформу CLS

Історія успіху ai baby tales або інновації для найменших

Місцева ініціатива для глобальних змін

  • Nataliia Biletska

    Дякую. Це велика поміч. Актуально. Для зміцнення
    навичок необхідне динамічне тренування, набувати досвід. Зжальтесь над
    громадськими активістами кому недостатньо прочитати підручник – створіть, будь ласка, вебінар, “DEMO”-версію, анімаційний ролик або щось з
    різноманітними прикладами-вправами. Дуже чекаю. Сподіваюсь на
    продовження МЕДІА освіти. Успіхів.