Як створити ідеальний «Facebook»-пост
«Facebook» — найбільша соціальна мережа. Українців там не так багато, як, скажімо, у «Вконтакте» або в «Однокласниках», зате всі експерти соціальних медіа визнають, що українська «Facebook»-аудиторія ...
Додано:
iaa.ukraine
«Facebook» — найбільша соціальна мережа. Українців там не так багато, як, скажімо, у «Вконтакте» або в «Однокласниках», зате всі експерти соціальних медіа визнають, що українська «Facebook»-аудиторія на порядок «якісніша» і доросліша. Тому, особливо коли мова іде про громадський сектор, саме «Facebook» буде одним із найважливіших інтернет-майданчиків спілкування з людьми.
Щоб комунікація дала результати, варто приділяти увагу тому, як ми говоримо. Основний інструмент спілкування у «Facebook» — це пости.
Ідеальний «Facebook»-пост — це посилання
Якщо вірити минулорічній статистиці «Facebook», на пости з посиланнями клікають удвічі частіше, ніж на пости з картинками, куди вставили лінк.
Коли ви публікуєте щось на «Facebook», вибір часто саме такий: посилання чи картинка з посиланням? І взагалі — яка між ними різниця?
Ось як ви публікуєте пост з фото: завантажуєте потрібну картинку, додаєте якийсь текст або посилання. Або все разом. Коли ж ви публікуєте пост-посилання, треба просто скопіювати і вставити посилання у віконце для публікації.
Пости-посилання використовують мета-дані сторінки, на яку ви посилаєтеся: заголовок, опис, фотографію. Щойно ви вставили посилання, «Facebook» автоматично відображає це усе.
Після того, як «Facebook» загрузить і відобразить всю інформацію, можна стерти адресу посилання і замість нього написати будь-який потрібний текст.
Ідеальний «Facebook»-пост максимально короткий.
Спробуйте вкласти все, що хочете сказати, у 40 слів: саме такі пости отримують найбільше лайків і коментарів, як показало дослідження «Facebook».
Це і зрозуміло: короткі і швидкі повідомлення легше читати, ніж розлогі тексти. А «маленькі» пости до 70 слів отримують лайків і постів більше, ніж довгі.
Що можна вмістити у 40 слів? Не обов’язково цілу статтю — краще коротку (й інтригуючу) анотацію до посилання чи фото, які ви публікуєте.
Ідеальний «Facebook»-пост опублікований у період меншої завантаженості
Цей пункт суперечить поширеному правилу: робити публікацію тоді, коли її побачить найбільше людей. Але ось у чому справа: публікуючи у «популярний» час, ви будете конкурувати за увагу аудиторії з сотнями тисяч інших повідомлень. Публікація у період меншої загрузки стрічки дасть вашим словам можливість стати більш помітними.
Якщо вірити дослідженням, найбільше охоплення дає публікація, зроблена у вихідні або під кінець робочого дня — між 17:00 і 1:00.
Ще трохи про час: якщо пост лайкають відразу, то він отримає більше охоплення, бо алгоритм вважатиме його цікавим. Тому відразу після публікації просіть колег лайкати повідомлення. Тільки не зловживайте.
Ідеальний «Facebook»-пост — це частина регулярних публікацій.
Близько року тому «Facebook» змінив алгоритм показу повідомлень у стрічці. Це призвело до того, що у 70% сторінок охоплення аудиторії знизилося на 30%. Дослідження 8000 «Facebook»-сторінок показало, що ті сторінки, у яких охоплення не знизилося, мали 4 спільні риси:
— вони активно взаємодіють з аудиторією;
— вони публікують якісний контент, зорієнтований на цільову аудиторію;
— вони роблять публікації постійно, принаймні, раз на день;
— вони отримують багато репостів завдяки трьом попереднім пунктам, а репости — це найкраща можливість, щоб контент побачило якомога більше людей.
Уявімо, що у вас є аудиторія, якій подобається ваша сторінка (чого вони і підписалися), і ви публікуєте якісний контент. Третій ключовий фактор — постійність.
Всі успішні сторінки, які потрапили у вибірку дослідження, робили публікації бодай раз на день, створюючи у аудиторії звичку очікувати регулярного якісного контенту. Якщо вам незручно робити публікації часто, можна зробити розклад, і ваші повідомлення, написані заздалегідь, будуть автоматично опубліковані у зазначений час.
Проте практика показує, що алгоритм сприймає пости на таймері, як неважливі, і тому просуває їх гірше.
Ідеальний «Facebook»-пост містить новину.
Цей останній пункт підходить не всім організаціям. Але якщо є можливість внести якусь новину чи зачепити актуальну тему — зробіть це.
Катерина Кролевська, експерт з PR та комунікації «Інституту аналітики та адвокації»