Як стати ідейним натхненником в громадському секторі: 7 ідей, щоб підвищити свій професійний бренд

Або «гуру» чи «експерт», немає значення.Отже, бачимо появу нового тренду. Особливо це стосується предстаників громадського сектору. Насправді, з показником 61% бізнес є найбільш довіреним інститутом ...

Додано:
Yuliya Matvyeyeva

pexels-andrea-piacquadio-3761509

Yuliya Matvyeyeva

Або «гуру» чи «експерт», немає значення.

yuliya matvyeyeva ukraine prОтже, бачимо появу нового тренду. Особливо це стосується предстаників громадського сектору. 

Насправді, з показником 61% бізнес є найбільш довіреним інститутом у суспільстві відповідно до 2022 EDELMAN TRUST BAROMETER.  А ще 77% респондентів довіряють «Моєму роботодавцю», що робить відносини між роботодавцем та працівником неймовірно важливими.

Суспільство очікує, що саме лідери бізнесу візьмуть на себе і здатні стати «ідейними», формуватимуть обговорення та політику щодо робочих місць та економіки, нерівності в оплаті праці, технологій та автоматизації, а також глобального потепління та зміну клімату.

Почнемо з визначення, хто такий взагалі «ідейний лідер»?

Wikipedia пише нам, що «Ідейний лідер описується як людина чи фірма, визнані авторитетом у певній галузі». «З погляду ідейного лідера як експерта, бути ідейним лідером означає постійно відповідати на найважливіші питання, що хвилюють цільову аудиторію на певну тему. Лідерів думок зазвичай просять виступити на публічних заходах, конференціях чи вебінарах , щоб поділитися своєю думкою з відповідною аудиторією».

Круто! Кожен хоче бути ідейним лідером, чи не так?

Швидкий пошук у LinkedIn підтверджує це.

Ідейний лідер – 152 профілю включають цей опис

Thought Leader – 329000

Ідейний натхненник – лише 2. Ніша вільна!

Що та Хто для вас «ідейний лідер»?

Яку цінність із їхніх поглядів та перспектив ви черпаєте? З якою регулярністю ви дивитеся та слухаєте їх? Які емоційно-інтелектуальні орієнтири вони вам дають? Наскільки захоплюючі та переконливі їхні уроки?

Хочу поділитись з вами інсайтами про це.

Отже, ви вважаєте себе «ідейним лідером».

Ось 7 найбільш поширених ідей для керівників громадських організацій. Що робити, щоб підвищити свій професійний бренд та статус «ідейного натхненника» для громадського ком’юніті.

  1. Лише перемоги

Немає нічого більш відштовхуючого, ніж постійне хвастощі. Людям подобаються ті, хто щирий та визнає свої помилки. Бути вразливим та ділитися злетами та падіннями свого ділового життя допомагає вам налагодити та продовжити комунікацію.

Ваша щирість покаже аудиторії, як ви не наступите на ті ж граблі знову, чого ви навчилися в процесі, або простіше покаже, що ви така сама недосконала людина, як і вони.

Пам’ятайте: думайте про прогрес, а не про досконалість.

  1. Своя організація

Незважаючи на те, що ви бачите в соціальних мережах, не робіть помилку, використовуючи свою платформу для лише самореклами.

Натомість надайте цінність, а не лише промоцію своїх послуг.

Зосередьтеся на тому, щоб поділитися реальним досвідом залучення ромадського суспільства та здобутими уроками лідерства. Таким чином, ви розширите та зміцните свою мережу. 

  1. Забагато тем

У вас може бути безліч інтересів, але ви заплутаєте свою аудиторію, якщо коментуватимете занадто багато абсолютно різних тем.

У грі в ідейне лідерство найкраще дотримуватися тих кількох областей, де ви є експертом і які ви хочете, щоб інші асоціювали з вами. Така дисципліна дозволить вам заглибитись і залишитися у своєму колі. А вашій аудиторії сприймати вас як провідного експерта у своїй галузі.

  1. Стислість – сестра таланту

Коли ви ділитеся своєю думкою, може виникнути спокуса описати всі деталі та нюанси, але ви втратите свою аудиторію, якщо втомлюватимете її. Занадто довгі пости говорять про те, що ви неорганізовані і невпевнені у собі. Замість цього, будьте короткі та зрозумілі. Уникайте великих постів та дотримуйтесь формату – «легко засвоїти та запам’ятати».

  1. Ви ділитеся безсистемно чи непослідовно

Ділитися своїми думками – це круто. Але щоб досягти найбільшого результату, візьміть за звичку регулярно та послідовно публікувати свої думки. Коли ваша аудиторія звикне бачити ваші пости, вони почнуть чекати та довіряти вашим думкам та спостереженням.

  1. Діалог

Просто публікувати пости взагалі недостатньо. Пам’ятайте, що, коли ви ділитеся своїми думками, найкраще ініціювати діалоги, питати, слухати та будувати стосунки.

Заохочуйте social listening, взаємодіючі з тими, хто воліє ставити лайки, коментувати та ділиться вашими постами або статтями. Так ви налагодите міцніші зв’язки.

  1. Історія кар’єри

Одним із приємних результатів ідейного лідерства є те, що люди захочуть дізнатися про вас більше. У професійному світі це зазвичай відбувається, коли вони переходять на ваш профіль у LinkedIn.

Як давно ви оновлювали його чи історію вашої кар’єри? Витратьте час на створення цілісного, актуального, релевантного профілю та активностей, які відповідають вашим ідеям, переконанням та цілям.

Підтримайте своє позиціонування як «надійного ідейного лідера».

Тому що як тільки у вас з’явиться ваша історія, вона змінить все, включаючи і те, як інші сприймають вас і йдуть за вами.

І останнє: не віддавайте на аутсорсинг своїм маркетологам свої профілі. Як мінімум, найміть хорошого контент райтера і будьте з ним на зв’язку.

Юлія Матвєєва

Експертка з PR та міжнародних комунікацій

 


Тематика публікації:            

Останні публікації цього розділу:

Соціальна реклама: Анонімні Нікотинозалежні

Трудове законодавство України - зміни

Спадкування під час воєнного стану

Соціальна реклама "Вихід є"

Довідник «Травматичні події: психологічна підтримка та самодопомога»

«Центр культурних послуг в територіальній громаді»: практичний посібник