Як ефективно комунікувати з підлітками про їхнє здоров’я?

У 2019 році МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» за підтримки ЮНІСЕФ та в партнерстві з Міністерством охорони здоров’я створили інформаційний майданчик для підлітків SupportME: на порталі ...

Додано:
healthrightorgua

пост_-

healthrightorgua

У 2019 році МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» за підтримки ЮНІСЕФ та в партнерстві з Міністерством охорони здоров’я створили інформаційний майданчик для підлітків SupportME: на порталі та на сторінках у фейсбуці та в інстаграмі молодь може дізнаватися про принципи здорового та відповідального способу життя, отримувати консультації лікаря та психолога.

В червні команда SupportME провела онлайн-опитування читачів порталу та підписників соціальних мереж, щоб дізнатися, які теми найбільше цікавлять підлітків, а також де та коли вони хочуть про них читати.

В опитуванні взяли участь 57 підлітків. Анкета для проведення опитування була поширена у фейсбуці та інстаграмі, а також на порталі SupportME.

Результати дослідження можуть додати ідей тим, хто працює з підлітками та створює для них інформаційний контент, — як ефективніше комунікувати з молоддю.

Так, на запитання про інформацію, яка підлітків цікавить найбільше і якою вони хочуть ділитися, 57,9% респондентів відповіли, що вона стосується теми сексу та стосунків, 56,1% — що це тема депресії та тривоги, 52,6% — що це контакти психологів та інформація про безкоштовні психологічні консультації.

На запитання про статті на новини, які підлітки хотіли б читати частіше, 54,4% відповіли, що вони стосуються теми здорового способу життя, також 54,4% зазначили, що їх цікавлять питання депресії та тривоги. 45,6% респондентів вказали, що хотіли б більше читати про особливості підліткового віку та зміни, що з ним пов’язані, а також про секс та стосунки. Найменше респондентів цікавить інформація про ВІЛ/СНІД, вірусні гепатити, та безпеку під час пандемії COVID-19 — 19,3%.

Найбільш зручним способом подачі інформації для підлітків є статті з практичними порадами — про це зазначили 77,2 % респондентів, а також блоги та реальні історії від інфлюенсерів — вказали 60% респондентів. Натомість вебінари готовий переглядати лише кожен п’ятий респондент, а слухати подкасти — кожен шостий.

61,4% респондентів зазначили, що хотіли б отримувати інформацію для підлітків в інстаграмі, в телеграмі — 54%. А от фейсбук та ютуб підтримали трохи більше ніж 20% респондентів.

Опитування вкотре підтвердило тренд, що якість інформації переважає над кількістю: 44% респондентів вважають прийнятною частотою публікацій 2-3 рази на тиждень, 42% — 1 раз на тиждень. Щодня отримувати інформацію готові лише 10% респондентів.

Команда SupportME вже відгукнулася на побажання респондентів: нещодавно спільно з громадською організацією A21 ми провели вебінар, присвячений секстингу, а також прямий ефір в інстаграмі разом з психологинею проєкту SupportME.

Сподіваємося, результати опитування стануть корисними для наших колег: соціальних служб, денних та молодіжних центрів, шкільних психологів та соціальних працівників. Адже ефективно комунікувати з підлітками про їхнє здоров’я можна лише за допомогою цікавих для них тем та в пріоритетних каналах комунікації!


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Перше місце за доброту або чим вразила команда «Пряна Казка»

Роль соціального підприємництва у розвитку громад: приклад Solar Hope як соціальне підприємництво може трансформувати громади

STEM-освіта у Нововолинську. Як ГО «Молодіжні вітрила» створює можливості для молоді у сфері науки

Цифрова модель розвитку громади через платформу CLS

Історія успіху ai baby tales або інновації для найменших

Місцева ініціатива для глобальних змін