Створення спільного ЦНАП: переваги, ризики та порядок утворення – роз’яснення експертів

Експерти напряму з покращення якості надання адміністративних послуг населенню Програми «U-LEAD з Європою» проаналізували переваги та ризики утворення спільних (міськрайонних/ селищно-районних) ЦНАП ...

9d2d60a31007108d1430f004ab71ce9a

Громадський Простір

Експерти напряму з покращення якості надання адміністративних послуг населенню Програми «U-LEAD з Європою» проаналізували переваги та ризики утворення спільних (міськрайонних/ селищно-районних) ЦНАП та розробили детальний алгоритм по створенню спільного ЦНАП.

Актуальність питання полягає у тому, що у населених пунктах, які є адміністративними центрами районів, недоцільно утворювати та утримувати одночасно два ЦНАП – при виконавчому органі місцевого самоврядування та при райдержадміністрації.

Тому однією з особливих моделей ЦНАП є утворення та функціонування такого офісу, який обслуговував би і мешканців громади (основного населеного пункту – адміністративного центру, який є одночасно центром району або містом обласного значення, довкола якого розташований однойменний район) і мешканців району.

За посиланнями ви можете ознайомитись з наступними документами:

Джерело: Децентралізація Влади.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Перше місце за доброту або чим вразила команда «Пряна Казка»

Роль соціального підприємництва у розвитку громад: приклад Solar Hope як соціальне підприємництво може трансформувати громади

STEM-освіта у Нововолинську. Як ГО «Молодіжні вітрила» створює можливості для молоді у сфері науки

Цифрова модель розвитку громади через платформу CLS

Історія успіху ai baby tales або інновації для найменших

Місцева ініціатива для глобальних змін