Соціальне підприємництво: посібник для викладачів курсу

У посібнику представлені основні підходи до розуміння соціального підприємництва, основні принципи створення і розвитку соціального підприємства, фінансові й організаційні аспекти ведення соціального ...

ramka_UFB_cover_148x215_13mm_8-1

Громадський Простір

У посібнику представлені основні підходи до розуміння соціального підприємництва, основні принципи створення і розвитку соціального підприємства, фінансові й організаційні аспекти ведення соціального бізнесу.

Посібник містить силлабус курсу, перелік рекомендованих джерел, рекомендованих форм роботи під час семінарських і практичних занять, опис змісту кожної теми, глосарій.

Матеріали посібника були апробовані під час пілотування курсу в Українському католицькому університеті, Національному університеті «Києво-Могилянська академія» та Харківському національному університеті будівництва та архітектури.

Видання призначене для викладачів закладів вищої освіти, може бути корисним для тренерів, студентів бакалаврських і магістерських програм, а також тим, кого цікавить створення і розвиток власного соціального підприємства.

Особливу подяку міжнародний партнерський проект «Соціальне підприємництво: досягнення соціальних змін за ініціативою «знизу» у підготовці методичного посібника висловлює Василю Назаруку – засновнику Всеукраїнського ресурсного центру розвитку соціального підприємництва «Соціальні ініціативи» на базі Школи соціальної роботи Національного університету «Києво-Могилянська академія».

АВТОРИ

  • Артем Корнецький
  • Оксана Бойко
  • Юлія Клебан
  • Анна Гулевська-Черниш
  • Наталя Бордун
  • Діана Лапкіс

Посилання на книгу.

 

Джерело: Social Business In UA.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Яким чином громада може вже зараз узгодити свою Стратегію розвитку з цілями Політики згуртованості ЄС?

Чи може наразі територіальна громада ухвалювати стратегію свого розвитку на більш тривалий період, ніж до 2027 року?

Бюджет громадських ініціатив. Фінансування та процедури громадського голосування

Комунікація і молодіжна політика – недооцінені чи невидимі?

Як повідомити дитині про смерть близької людини?

Територіальний маркетинг території як чинник підвищення конкурентоспроможності громади