Школа громадської участі для розвитку громади

Довгоочікуване видання 2015 року для кожного громадського активіста - книга «Школа громадської участі для розвитку громади»! Видання Інституту соціокультурного менеджменту у рамках проекту «Школа ...

Додано:
ІСКМ

Безымянный

ІСКМ

Довгоочікуване видання 2015 року для кожного громадського активіста – книга «Школа громадської участі для розвитку громади»!

Видання Інституту соціокультурного менеджменту у рамках проекту «Школа громадської участі», за фінансової підтримки Ч. С. Мотта, ґрунтоване на теорії розвитку громад та практичному досвіді учасників проекту.

Книга є інструментом розвитку громад шляхом участі як стратегія вирішення локальних соціальних проблем. У виданні акцентовано увагу на дієвих технологіях розвитку громад, на важливості Центрів місцевої активності як суспільних інститутів розвитку громад. Від теорії до практики – історії позитивних змін з розвитку громад України та Польщі, де подано реальний досвід учасників проекту «Школа громадської участі».

Книга буде корисна для всіх, хто зацікавлений у розвитку закладів культури, локальних громад та готовий до реальних перетворень.

Завантажити електронне видання книги:

Школа громадської участі для розвитку громади

Також ви маєте можливість безкоштовно отримати книгу «Школа громадської участі для розвитку громади», для цього вам необхідно надіслати на електронну адресу Інституту соціокультурного менеджменту[email protected] скановану копію листа-запита на бланку вашої організації та підписом керівника з обґрунтуванням використання. Ми обов’язково відправимо вам примірник нашої книги.


Тематика публікації:                    

Останні публікації цього розділу:

Як покращити доступ МСП в Україні до фінансових ресурсів ЄС під час пандемічної кризи

Підводні камені модерації онлайн-заходів

Як протидіяти фейкам: три поради на щодень

Посібник Ради Європи «Демократичне врядування в школах»

Щодо спрямування коштів на організацію онлайн-навчання для закладів загальної середньої освіти

Проект Закону України «Про освіту дорослих». Що він НЕ ДАЄ закладам післядипломної педагогічної освіти?