Розслідування у сфері енергетики: як перетворити ідею на аргументований текст

Розслідування оборудок у сфері енергетики є однією з найбільш актуальних тем для журналістів-розслідувачів. Підготовлена аналітичним центром DiXi Group методична брошура допомагає журналістам ...

e1596035

Громадський Простір

Розслідування оборудок у сфері енергетики є однією з найбільш актуальних тем для журналістів-розслідувачів. Підготовлена аналітичним центром DiXi Group методична брошура допомагає журналістам зрозуміти, як зробити це більш фахово – з чого починати розслідування, як правильно будувати стратегію, шукати інформацію у різних типах джерел, перевіряти отримані дані і зводити зібрану інформацію у цікаве, багатогранне та насичене деталями розслідування.

У брошурі покроково розглянуті основні етапи і стратегія розслідування: від пошуку теми і формулювання гіпотези, аналізу інформації та перевірки гіпотези до написання самого розслідування.

Також наведені приклади розслідувань різних медіа, які зможуть наштовхнути на нові теми та слугувати орієнтиром у тому, як варто презентувати інформацію. Для допомоги у роботі над розслідуваннями додатково наведені переліки онлайн-ресурсів та публічних джерел інформації у сфері енергетики.

 

Читати та скачати тут: Розслідування у сфері енергетики.

 

Публікацію підготовлено в рамках проекту USAID «Прозорість енергетичного сектору», який виконує ГО «ДІКСІ ГРУП». За зміст інформації несе виключну відповідальність ГО «ДІКСІ ГРУП», він не обов’язково відображає погляди USAID або Уряду Сполучених Штатів.

 

Джерело: DiXi Group.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Територіальна ідентичність та символіка простору в контексті російської агресії в Україні

Публічний звіт Спілки "Громадські ініціативи України" за 2021 рік

Стійкі та гнучкі

Як діяти представникам ОМС, якщо внаслідок бойових дій пошкоджені інфраструктурні об’єкти?

Простій: оголошувати не можна працювати. Де поставити кому?

Власний кваліфікований сертифікат відкритого ключа (токен) втрачений або скомпроментований? Пояснюємо, що має зробити керівник