Реєстрація бізнесу онлайн: що зміниться в 2020 році

Власний бізнес - мрія підприємців, які тільки збираються зайнятися певною діяльністю. Але щоб підприємство нормально, а головне, легально функціонувало, його варто зареєструвати. Як це зробити в ...

Додано:
Юристи.UA

396307_1

Юристи.UA

Власний бізнес – мрія підприємців, які тільки збираються зайнятися певною діяльністю. Але щоб підприємство нормально, а головне, легально функціонувало, його варто зареєструвати. Як це зробити в режимі онлайн і не допустити помилок, допоміг розібратися портал Юристи.UA.

Що змінилося при реєстрації підприємства в Україні

Кілька років тому реєстрація підприємства в Україні супроводжувалася бюрократичними проблемами. Майбутнім підприємцям доводилося збирати довідки, документацію, займатися оформленням, все це затягувалося на тривалий час.

Варто відзначити! У країні з’явилися консалтингові компанії, наприклад, УБК, які здатні провести реєстрацію всього за 2 години. Період оформлення не залежить від форми бізнесу.

Якщо підвести короткий підсумок, то ось такі зміни відбулися при реєстрації підприємств в Україні за останні роки:

  1. У 2020 році в Україні при реєстрації компанії було скасовано використання печатки;
  2. У 2020 року не буде вимоги про обов’язкову оплату установчого капіталу при реєстрації ТОВ;
  3. У 2020 році всі документи фірми будуть знаходитися тільки в державному реєстрі. І це забезпечить масу переваг – у володаря не буде на руках оригіналів, які він може раптово втратити, він в будь-який момент може зробити копії документів з реєстру;
  4. У 2020 році не потрібно буде в обов’язковому порядку використовувати послуги нотаріуса. Банківські картки зразків підписів запевняє співробітник банку, він же при відкритті рахунку зможе самостійно отримати необхідну інформацію про компанію з реєстру. Для проведення даних дій більше не буде потрібно пред’являти нотаріально завірені копії, виписки;
  5. З літа 2020 року з’явиться можливість проведення онлайн реєстрації підприємства без участі нотаріуса. Для цього буде потрібно особиста електронно-цифровий підпис (ЕЦП), вона потрібна для підписання реєстраційних форм та запевнення установчої документації.

Електронний цифровий підпис

Електронно-цифровий підпис – спеціальний файл, в якому є унікальний код, з його допомогою проводиться ідентифікація. У ньому містяться закритий і відкритий ключі. Перший вводиться користувачем в спеціальне поле для підписання документа. За допомогою другого одержувачем підписаної документації проводиться перевірка справжності підпису.

Оформити ЕЦП можна в спеціальних центрах сертифікації при різних державних структурах:

  1. Нацбанку України;
  2. Державної Фіскальної Службі;
  3. Міністерстві Юстиції;
  4. Міністерстві внутрішніх справ;
  5. У банках України – ПриватБанк, УкрСиббанк і Ощадбанк.
  6. Що дає наявність ЕЦП, для виконання яких послуг можна використовувати:

I5Y63wD

Для подачі декларації про доходи онлайн;

  1. Для замовлення виписки з державних реєстрів в онлайн режимі;
  2. За допомогою ЕЦП можна замовити довідки онлайн з інстанцій в Україні;
  3. Для підприємців ЕЦП є необхідним елементом для комфортного ведення бізнесу, з її допомогою можна взаємодіяти з необхідними службами;
  4. Фізичні та юридичні особи можуть застосовувати ЕЦП для підписання договорів в онлайн режимі.

Реєстрація ТОВ

Реєстрація ТОВ через інтернет в Україні вступила в силу недавно, проте, багато громадян вже оцінили перевагу такої послуги.

Необхідні документи

Зареєструвати онлайн ТОВ можна за допомогою веб-сайту Мін’юсту. Для цього варто зайти на нього і знайти розділ «Кабінет електронних сервісів». Потрапити в нього можна натиснувши на пункт меню під назвою «Заява на держреєстрацію фізосіб-підприємців та юросіб».

Важливо! Обов’язково потрібно зареєструватися на сайті, вказати логін і придумати пароль. Ця процедура не дуже складна, вона дозволяє швидко створити особистий кабінет на сайті Мін’юсту.

20_

Потім потрібно додати документи для реєстрації ТОВ з наступного списку (в електронному варіанті):

  1. Паспорт та ІПН. Попередньо потрібно зняти копії сторінок паспорта та ІПН, які нотаріально завіряються;
  2. Заява на реєстрацію;
  3. Протокол і Статут;
  4. Рахунок у банку. Для підтвердження береться довідка з банку;
  5. Документи і накази про призначення на посаду директора, головного бухгалтера.

Зверніть увагу! При електронному оформленні всі документи не засвідчують нотаріусом. На них залишається ЕЦП власника компанії.

Алгоритм дій

Процес онлайн-реєстрації на сайті Мін’юсту виконується в кілька етапів:

  1. Насамперед слід увійти в особистий кабінет на сайті;
  2. Після створюється заяву;
  3. За допомогою електронно-цифрового підпису завіряються документи і заяву;
  4. Держреєстратору відправляється пакет з електронною документацією;
  5. Перевіряється статус відправленого заяви;
  6. Потім варто почекати електронну або паперову документацію.

Згідно з даними Юстиції реєстрацію ТОВ можна провести за 24 години. Максимум процедура займає 2 дні.

Реєстрація ТОВ платником ПДВ

Реєстрації ТОВ платником ПДВ проводиться у випадках, коли підприємство веде господарську діяльність на різних системах оподаткування.

В Україні законодавством передбачено дві системи:

  1. Загальна система оподаткування;
  2. Спрощена система.

Крім цього, юридична особа в Україні може бути за власним бажанням платником ПДВ. Реєстрація ТОВ платником ПДВ виконується в ситуаціях, коли за 12 місяців сума, яка отримана за реалізацію товарів, склала від 1 млн.гривень.

Реєстрація ТОВ платником ПДВ включає проведення наступних процедур:

  1. Перевірка назви підприємства;
  2. Підготовка необхідної документації;
  3. Оплата держ.мито;
  4. Реєстрація Товариства у державній адміністрації відповідного району;
  5. Постановка на облік в податковій інспекції;
  6. Відкриття розрахункового рахунку в банку;
  7. Отримання печатки.

Варто відзначити! Для оформлення потрібно на сайті Юстиції заповнити заяву, завантажити необхідні документи, що додаються при реєстрації ТОВ. Вся документація завіряється ЕЦП.

Реєстрація ФОП

ФОП – це фізичне-особа підприємець, проста організаційно-правова форма господарської діяльності. Їй може займатися фізична особа, але попередньо потрібно пройти реєстрацію. Після цього можна спокійно вести свою справу, оплачувати податки.

Skrin-1

Хто може реєструватися ФОП

Зареєструватися ФОП може фізична особа, яка хоче відкрити підприємство – українець, який досяг 18-річного віку. Також може зареєструватися українець у віці 16 років, але потрібна згода батьків або опікунів.

Реєстрація через сайт Міністерства юстиції

 Зверніть увагу! Реєстрація на сайті Міністрества юстиції проводиться досить швидко і легко. Але для її проведення потрібна наявність ЕЦП.

Насамперед слід зайти на сайт Мін’юсту, а потім виконується наступний алгоритм дій:

  1. Необхідно увійти до кабінету електронних сервісів;
  2. В “Реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” вибрати пункт меню “Заява на державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця”;
  3. Після відкриється вікно входу або реєстрації. Якщо ви раніше не були зареєстровані на сайті, то потрібно це зробити;
  4. На сайті слід увійти в особистий кабінет;
  5. Потім створюється заяву;
  6. Заява підписується за допомогою ЕЦП;
  7. Відправляється заяву;
  8. Перевіряється стан заяви;
  9. Потім можна отримати електронний або паперовий документ.

fh-registration-mju-icon

Реєстрація за допомогою Порталу державних послуг

За допомогою порталу державних послуг реєстрація проводиться наступним чином:

  1. Вибираються «Послуги бізнесу»;
  2. Далі в підрозділі “Реєстраційні дані” вибирається пункт “Державна реєстрація фізичної особи-підприємця”. Важливо! Ця функція діє в Дніпропетровській, Тернопільській та Донецькій областях;
  3. Потім заповнюється заява і відправляється.

Реєстрація бізнесу в онлайн режимі через сайт Мін’юсту або портал виконується набагато швидше і простіше. Тепер немає сенсу стояти в довгих чергах податкової, щоб стати підприємцем – досить просто пройти всі процедури онлайн.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Промотувати українську спадщину: які ідеї представили фахівці культурного сектору

«Розширення можливостей жінок у бізнесі»: історія Марії Дворської

Впровадження гендерних підходів на робочому місці дозволяє жінкам впливати на розвиток компанії

Як розвивати громадянське суспільство під час війни

Виклики і можливості розвитку сфери культури та соціальної згуртованості у Тернопільській області

Об’єднання задля відновлення: як ОГС можуть працювати разом для спільного впливу на процеси?

  • Юлия

    технически невозможно зарегистрировать ООО на сайте юстиции, требует нотариально заверенную копию бенефициара, котору невозможно затянуть, пробовали 29.05.