Посібник для молодіжних центрів: як підготуватися до створення соціального підприємства

Як ефективно запустити соціальне підприємство у молодіжному центрі? З чого почати, де шукати натхнення та на які виклики варто звернути увагу? Відповіді на ці запитання — у новому посібнику, ...

посібник

Марина Пінькевич

Як ефективно запустити соціальне підприємство у молодіжному центрі? З чого почати, де шукати натхнення та на які виклики варто звернути увагу? Відповіді на ці запитання — у новому посібнику, створеному командою School of ME.

Цей практичний матеріал — результат реалізації проєкту з підтримки соціального підприємництва у молодіжних центрах західних областей України, що проходив у 2023–2024 роках у Закарпатській, Волинській та Львівській областях.

У посібнику зібрано:

  • практичні рекомендації для запуску власного підприємства;
  • приклади успішних соціальних підприємств у молодіжних центрах (зокрема, фотостудія, що розповідає історії військових родин; кав’ярня-коворкінг, яка підтримує місцеві ініціативи; освітня академія з робототехніки, що розвиває місцеву молодь);
  • досвід експертів та менторів, які супроводжували процес від ідеї до втілення;
  • аналіз викликів, з якими стикалися учасники;
  • шаблони та інструменти для участі у грантових проєктах.

Посібник стане у пригоді всім, хто хоче дослідити тему соціального підприємництва у молодіжних установах — як способу створення стабільного фінансування, працевлаштування молоді або реалізації соціальних та екологічних ініціатив, що змінюють громади.

Посилання щоб завантажити 

Посібник створено командою School of ME за підтримки ІСАР Єднання у межах проєкту «Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства», у співпраці з програмою «Розвиток потенціалу молоді у західних областях України», що реалізується за підтримки UNICEF Ukraine.


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

Яким чином громада може вже зараз узгодити свою Стратегію розвитку з цілями Політики згуртованості ЄС?

Чи може наразі територіальна громада ухвалювати стратегію свого розвитку на більш тривалий період, ніж до 2027 року?

Бюджет громадських ініціатив. Фінансування та процедури громадського голосування

Комунікація і молодіжна політика – недооцінені чи невидимі?

Як повідомити дитині про смерть близької людини?

Територіальний маркетинг території як чинник підвищення конкурентоспроможності громади