Інформування та залучення мешканців у процеси відновлення громад – посібник

Проєкт PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні» розробив посібник «Інформування населення в кризових умовах. Залучення жителів громад до процесів відбудови»."Відкрита комунікація, з метою ...

jrkflbyrf

Громадський Простір

Проєкт PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні» розробив посібник «Інформування населення в кризових умовах. Залучення жителів громад до процесів відбудови».


“Відкрита комунікація, з метою залучення мешканців до прийняття рішень у період воєнних викликів та відбудови, є базисом ефективного відновлення України. Дякуємо міжнародним партнерам, які приділяють цьому питанню увагу та допомагають створювати належні умови для розвитку демократії на місцевому рівні”, – зазначила Олександра Азархіна, заступниця міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України, у передмові до Посібника.

Посібник розглядає інструменти та підходи інформування і залучення під час воєнного стану з врахуванням законодавчого регулювання та інших обмежень. У ньому викладені основні зміни щодо комунікації у воєнний час, значна увага приділена стратегічному плануванню й принципам інформування та діалогу з мешканцями у громадах з різною безпековою ситуацією.

Посібник також описує міжнародний досвід у сфері залучення мешканців на прикладі підходів, які використовуються у Швеції та інших країнах-членах ЄС.

Окремий підрозділ посібника присвячено засадничим аспектам міжнародного досвіду кризових комунікацій.

ЗАВАНТАЖИТИ Посібник (PDF, 6,1 МБ)

 

Джерело: decentralization.gov.ua.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Яким чином громада може вже зараз узгодити свою Стратегію розвитку з цілями Політики згуртованості ЄС?

Чи може наразі територіальна громада ухвалювати стратегію свого розвитку на більш тривалий період, ніж до 2027 року?

Бюджет громадських ініціатив. Фінансування та процедури громадського голосування

Комунікація і молодіжна політика – недооцінені чи невидимі?

Як повідомити дитині про смерть близької людини?

Територіальний маркетинг території як чинник підвищення конкурентоспроможності громади