«Гуманний бізнес: реалії та перспективи» – нова книга про наше суспільство

У вересні 2019 вийшла в світ нова книга, що торкається багатьох болючих для нашого суспільства питань. Українською її назва більш вдало звучить як «Гуманний бізнес: реалії та перспективи», але книга ...

HumbusCov01a

Каріна Санлайф

У вересні 2019 вийшла в світ нова книга, що торкається багатьох болючих для нашого суспільства питань. Українською її назва більш вдало звучить як «Гуманний бізнес: реалії та перспективи», але книга видана російською з назвою «Человечный бизнес: реалии и перспективы», в передмові чітко зазначено чому саме так.

Анотація:  «Гуманний бізнес: реалії та перспективи» — це путівник для тих, хто думає та діє. А також для тих, хто має намір допомагати сприятливим змінам в суспільстві. Читаючи його, ви:

  • Зрозумієте, як звичайний бізнес відрізняється від соціально відповідального.
  • Разом з автором заглянете «за лаштунки» соціального підприємництва.
  • Дізнаєтеся, як бізнес може бути людяним.

Книга складається з 3-х частин, кожна з яких, доповнює попередню і розкриває заявлену в ній тему.

Тут ви знайдете факти і корисні посилання, реальні кейси та практичні рекомендації, викладені просто і коротко. У книзі запропонована абсолютно нова концепція «Бізнес суспільного впливу», що виводить взаємодія бізнесу, громади і держави на абсолютно новій рівень.

Автор книги – Каріна Санлайф – бізнес-тренер та консультант з соціального підприємництва, письменниця та коуч.

Ознайомитися зі змістом і читати книгу онлайн можна на сайті Каріни Санлайф


Тематика публікації:            

Останні публікації цього розділу:

Яким чином громада може вже зараз узгодити свою Стратегію розвитку з цілями Політики згуртованості ЄС?

Чи може наразі територіальна громада ухвалювати стратегію свого розвитку на більш тривалий період, ніж до 2027 року?

Бюджет громадських ініціатив. Фінансування та процедури громадського голосування

Комунікація і молодіжна політика – недооцінені чи невидимі?

Як повідомити дитині про смерть близької людини?

Територіальний маркетинг території як чинник підвищення конкурентоспроможності громади