Єдині вимоги (Стандарт) якості обслуговування відвідувачів ЦНАП

Основною метою розробки Стандарту є суттєве підвищення рівня культури обслуговування та ефективності роботи ЦНАП, що дозволить забезпечити задоволеність їх відвідувачів.Основні завдання запровадження ...

0001-212x300

Громадський Простір

Основною метою розробки Стандарту є суттєве підвищення рівня культури обслуговування та ефективності роботи ЦНАП, що дозволить забезпечити задоволеність їх відвідувачів.

Основні завдання запровадження стандарту якості обслуговування відвідувачів:

  • реалізація клієнтоорієнтованого підходу при обслуговуванні відвідувачів;
  • підвищення якості обслуговування відвідувачів і якості послуг, що надаються;
  • створення системи контролю строків і якості надання послуг відвідувачам;
  • організація регулярного «зворотного зв’язку» з відвідувачами.

Дотримання адміністраторами Стандарту гарантуватиме відвідувачу, що незалежно від того, з ким саме із адміністраторів ЦНАП він спілкується, він отримає обслуговування найвищої якості.

Переглянути Стандарт

Переглянути Стандарт англійською мовою (by English)

Переглянути презентацію Стандарту

 

Джерело: cnap.in.ua.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Національні спілки: необхідне явище українського суспільства чи пережитки минулого?

Стоп, кадр! Правила фотозйомки

Покрокова інструкція зі створення коворкінгів

Дослідження «Євромапа України. Рейтинг євроінтеграції областей»

Посібник «Свобода вираження поглядів під час збройного конфлікту. Огляд практики Європейського суду з прав людини»

Стратегічне планування в секторі охорони здоров’я в об’єднаних громадах - посібник