Дослідження благодійності 2021 року в Україні

Zagoriy Foundation презентує дослідження «Благодійність очима українців у 2021», яке аналізує теперішній стан некомерційного сектору, актуальні питання та зони подальшого розвитку. З 2019 року ...

Дослідження «Благодійність очима українців у 2021»

Zagoriy Foundation 2020

Zagoriy Foundation презентує дослідження «Благодійність очима українців у 2021», яке аналізує теперішній стан некомерційного сектору, актуальні питання та зони подальшого розвитку.

 З 2019 року Zagoriy Foundation досліджує стан благодійності в Україні. Фонд Zagoriy Foundation — єдині, хто проводить ґрунтовні дослідження третього сектору та дає змістовну базу для розуміння ситуації та подальшої роботи.

Дослідження «Благодійність очима українців у 2021» порівнює дані з аналогічним дослідженням 2019 року для відслідковування розвитку та формування типового портрету благодійника. Так, у 2021 році вже 67% українців долучаються до благодійності, коли у 2019 році було 60%.

Також значно зросла середня пожертва українця на квартал: у 2021 році ця сума становить вже 398 грн, що майже удвічі більше, ніж у 2019 році (208 грн/квартал). 

З чим це пов’язано? З кожним роком культура благодійності та інформаційна підтримка некомерційного сектору росте, громадськість дізнається більше про фонди, організації та їхню діяльність, але попереду ще багато роботи. Як і минулого року, респонденти зазначають, що саме брак інформації зупиняє їх долучитися до благодійності. Тож перед сектором стоїть важливе завдання: надавати вичерпну інформацію про свою діяльність, впроваджувати прозору звітність та вести відкриту комунікацію з благодійниками. Але чи залежить це тільки від сектору?

Zagoriy Foundation вже не перший рік говорить, що про добрі справи варто розповідати, і це стосується не тільки фондів та організацій, а й благодійників. Найпопулярніші канали, звідки люди дізнаються про проблеми — саме друзі та близькі і соціальні мережі. Це ще раз доводить важливість розповсюдження інформації про актуальні проблеми. За даними дослідження, 30% респондентів стверджують, що про добрі справи потрібно розповідати. 

Минулі два роки стали безпрецедентними у всесвітній історії: пандемія, криза, часи невизначеності. Усі ці фактори вплинули на кожну сфери життя, і благодійний сектор — не виключення. Фокус суспільства змістився, а бажання об’єднуватися проти проблеми — зросло як ніколи раніше. Зросла підтримка саме медицини серед українців, що логічно пояснюється пандемією COVID-19.

Дослідження «Благодійність очима українців» зображує портрет типового благодійника у 2021 році та відслідковує зміни, порівняно з 2019. Це дає нам всім можливість подивитися зі сторони неокмерційний сектор та зрозуміти, які напрямки роботи важливі та на що треба звернути увагу. 

З повним дослідженням можна ознайомитися за посиланням


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Громадянин світу від народження: неповторність кожної дитини крізь призму її прав

Як жінки підтримують проєкти через краудфандинг?

Лайфхаки пристосування міста до зміни клімату

Успішні приклади впровадження РЕЧВ на підприємствах України (Вінничина)

Результати моніторингу порушень цифрових прав в Україні за серпень 2021 року

Онлайн версія мандрівки «Стежками предків», або як молодь зі Львова популяризує історію