Децентралізація освіти у Польщі: Досвід для України

У публікації описано перебіг децентралізаційних процесів в освітній системі Польщі, які тривали впродовж 25 років. Розподіл повноважень та відповідальності між різними рівнями державної влади та ...

Децентралізація освіти у Польщі: досвід для України

Громадський Простір

У публікації описано перебіг децентралізаційних процесів в освітній системі Польщі, які тривали впродовж 25 років. Розподіл повноважень та відповідальності між різними рівнями державної влади та місцевого самоврядування, впровадження відповідних механізмів фінансування, педагогічного нагляду та пов’язаних з ним державних вимог до закладів освіти розглянуто в суперечливих обставинах становлення та розвитку на підставі свідчень безпосередніх учасників та дослідників подій. Прокоментовано уроки польського досвіду та доцільність його застосування в Україні.

Публікація інспірована навчальною поїздкою до Варшави та Ґданська, що відбулася у вересні 2015 року в рамках проекту «Підтримка реформи освіти в Україні», фінансованого Програмою «Польська допомога» Міністерства закордонних справ Республіки Польща та здійснена завдяки проекту «Підтримка децентралізації в Україні». Цей проект реалізується Шведською асоціацією місцевих влад і регіонів (SALAR) та її підвідомчою організацією SKL International в рамках допомоги уряду Швеції Україні на шляху реформ.

Шиян Р. Децентралізація освіти у Польщі: досвід для України. – К.: Вид-во “”, 2016. – 44 с.

Джерело: decentralization.gov.ua


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

Промотувати українську спадщину: які ідеї представили фахівці культурного сектору

«Розширення можливостей жінок у бізнесі»: історія Марії Дворської

Впровадження гендерних підходів на робочому місці дозволяє жінкам впливати на розвиток компанії

Як розвивати громадянське суспільство під час війни

Виклики і можливості розвитку сфери культури та соціальної згуртованості у Тернопільській області

Об’єднання задля відновлення: як ОГС можуть працювати разом для спільного впливу на процеси?