Бізнес, торгівля та послуги у Херсоні: звіт за результатами опитування

У процесі оцінювання діяльності херсонських підприємців у 2023 році думки опитаних розділилися приблизно навпіл. Менша частина (35%) вважає, що херсонський бізнес впорався зі своїми задачами, а ...

Додано:
Tetiana Shkodivska

Захист_Звіт_бізнес_послуги_у_Херсоні4

Tetiana Shkodivska

У процесі оцінювання діяльності херсонських підприємців у 2023 році думки опитаних розділилися приблизно навпіл. Менша частина (35%) вважає, що херсонський бізнес впорався зі своїми задачами, а більша частина (43%), що ні (22% респондентів не змогли зробити таку оцінку). При цьому більш високу оцінку херсонським підприємцям давали ті, хто зараз знаходиться у місті – тут спостерігається майже паритет позитивних та негативних оцінок – 40% на 42%. У херсонців з числа мігрантів це співвідношення 29% на 44%.

Знімок екрана 2024-02-21 о 10.42.53

До трійки товарів, з пошуком яких у опитаних виникали складнощі в Херсоні, потрапили одяг та взуття (37% відчували їх дефіцит), ліки (31%) та будівельні матеріали (30%). Також до трійки найбільш дефіцитних товарів наблизилися електроніка та побутова техніка – 27% відчували її дефіцит. До трійки послуг, з отриманням яких у опитаних виникали складнощі, потрапили громадський транспорт (45%), ремонт побутової техніки (44%) та інтернет-зв’язок (43%).

Знімок екрана 2024-02-21 о 10.44.12

У сфері торгівлі опитані бачать у сучасних умовах у пріоритетах розвитку торгівлю будівельними матеріалами, продуктами харчування та ліками, причому таке бачення більше виражене серед тих, хто зараз знаходиться не в місті. У сфері послуг пріоритетними видами бізнесу стали: послуги з ремонту будівель (71%), перевезення громадським транспортом (59%) та ремонт побутової техніки (53%).

Щодо зв’язку між роздачою гуманітарної допомоги та бізнесом у Херсоні, то 61% вважає, що гуманітарка ніяк не впливає на веденням бізнесу у місті, 23%, що сприяє, а 26%, що шкодить.

15% опитаних заявила, що планує відкрити свій бізнес після припинення обстрілів у місті – 5% точно, а 10% – радше планує. Тут виявилися суттєві відмінності між тими, хто лишається у місті, і хто залишив місто. Серед тих, хто в місті, трійка пріоритетів виглядає так: громадське харчування – 23%, торгівля продуктами харчування – 14% і виробництво теж 17%. Серед тих, хто перебуває зараз в інших населених пунктах трійка пріоритетів така: виробництво – 20%, косметологічні послуги – 19%, будівництво та ремонт – 16%.

Ознайомитись з повним звітом за результатами дослідження ви можете за посиланям

Долучайтесь до нових опитувань  на платформі Почути громаду Херсона 

Ваша думка важлива!

Дослідження проведено БО «Фонд громади міста Херсон «Захист» в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні.
Зміст продукту є винятковою відповідальністю Pact та його партнерів i не обов’язково відображає погляди Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) або уряду США.

Відтворення та використання будь-якої частини цього продукту в будь-якому форматі, включаючи графічний, електронний, копіювання або використання будь-яким іншим способом з обов’язковим посиланням на джерело.


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

Перше місце за доброту або чим вразила команда «Пряна Казка»

Роль соціального підприємництва у розвитку громад: приклад Solar Hope як соціальне підприємництво може трансформувати громади

STEM-освіта у Нововолинську. Як ГО «Молодіжні вітрила» створює можливості для молоді у сфері науки

Цифрова модель розвитку громади через платформу CLS

Історія успіху ai baby tales або інновації для найменших

Місцева ініціатива для глобальних змін