Заступник(ця) головного бухгалтера

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

100КИЇВ
Заступник(ця) головного бухгалтера

Заступник головного бухгалтера

35 000 — 40 000 ₴  

100 відсотків життя. Київський регіон, БО

Київ. вул. вулиця Корчака 40 метро Нивки

Благодійна організація “100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ. КИЇВСЬКИЙ РЕГІОН”, зареєстрована з 2006 року в Україні. З моменту реєстрації й до сьогодні здійснюємо благодійної діяльності в інтересах суспільства через надання допомоги, в тому числі і соціальної, особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати, в тому числі людям які живуть з ВІЛ/СНІД та іншими інфекційними, неінфекційними захворюваннями. Діяльність організації фінансується переважно за кошти міжнародних організацій та донорів.

Наразі ми шукаємо в команду відповідального та досвідченого заступника головного бухгалтера.

Обов’язки:

  • Нарахування зарплати та інших виплат співробітникам у розрізі проєктів/грантів організації (25-30 співробітників);
  • Формування вихідних податкових накладних, в тому числі компенсуючих податкових накладних та розрахунків коригування;
  • Ведення податкового обліку ПДВ;
  • Ведення обліку доходів і витрат в розрізі проєктів/грантів (субрахунок 48);
  • Адміністрування онлайн-сервісу Вчасно;
  • Контроль порядку оформлення первинних облікових документів;
  • Контроль розрахунку всіх видів податків і відрахувань до бюджету та своєчасність оплат;
  • Контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
  • Участь у проведенні  річних інвентаризацій або при зміні МВО.
  • Співпраця з банками;
  • Взаємодія з іншими відділами;
  • Виконання доручень головного бухгалтера;

Вимоги:

  • Вища освіта бухгалтера або економіста;
  • Досвід роботи від 3-х років на аналогічній посаді;
  • Відмінне знання законодавчих, нормативно-правових актів з питань бухгалтерського та податкового обліку та ПСБО;
  • Досвідчений користувач BAS, M.E.Doc, Вчасно, Клієнт-Банк, Електронний кабінет, Office (особливо Excel);
  • Вміння працювати в команді, цілеспрямованість, готовність брати на себе відповідальність, постійний професійний та особистісний розвиток, вміння працювати в режимі багатозадачності.

Умови праці:

  • Повна зайнятість, тільки оффлайн;
  • Робота в офісі з укриттям та альтернативним енергозабезпеченням;
  • Графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00;
  • Офіційна, стабільна та гідна зарплата з переглядом 1 раз на рік;
  • Щорічну відпустку тривалістю 28 календарних днів, замість 24 по КЗпПУ;
  • Навчання, корпоративні заходи та консультації з психологом за кошти організації;
  • Корпоративні поїздки в межах України 1 раз на рік;

Ваше резюме буде розглянуто протягом 3-х робочих днів. 

Якщо Ви не отримали зворотній зв’язок стосовно вашого резюме — це означає, що поки ми не готові запропонувати Вам дану вакансію.

Ми збережемо Ваше резюме у кадровому резерві кандидатів організації.

При відкритті вакансії, яка підійде Вам за Вашим досвідом роботи, ми обов’язково зателефонуємо!).

Катерина Андрошулік [email protected]
 Головний бухгалтер • 0987127141 • 


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка