Закупник/ця / Supply Chain Assistant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
iuliia08081991

DRC_logo
Закупник/ця / Supply Chain Assistant

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Команда DRC оголошує конкурс на заміщення вакантної позиції Закупника у місто Полтава.

Загальна мета вакансії:

Забезпечує адміністративну та/або технічну логістичну та закупівельну підтримку, включаючи управління автопарком та складування.

Географічний охоплення: Полтава

Ця роль зосереджена на основі та забезпечує дотримання процедур та керівних принципів DRC на базовому рівні. Вона робить внесок у розробку стратегій бази, які втілюються у плани дій та щоденні завдання. Робота проходитиме у Полтаві з можливістю відряджень до інших місць, коли це необхідно.

Основні обов’язки: 

  • Забезпечити відстеження всіх замовлень з моменту планування та запиту до остаточного отримання;
  • Підготовка відповідних документів для закупівлі товарів та послуг;
  • Участь у оцінці заявок та пропозицій та забезпечення того, щоб звіт про оцінку заявок, технічна оцінка, протоколи переговорів та погоджений контракт при відборі консультантів містили всі факти та інформацію, необхідні для обґрунтування рекомендацій, зроблених у звіті;
  • Брати участь у спільній перевірці товарів та обладнання, що закуповуються, та перевіряти відповідність товарів технічним специфікаціям та кількості;
  • Перевіряти правильність обліку та маркування всіх старих та нових активів;
  • Проводити перевірку матеріальних цінностей;
  • Контроль за поставками на склади DRC та відправками зі складів DRC та оформлення необхідної документації;
  • Підтримка хорошого зв’язку зі співробітниками складів в інших місцях розташування DRC та партнерських організацій;
  • Правильно застосовувати процеси ланцюжка постачання ERP.

    Управління автопарком
  • Допомога у вирішенні завдань з керування автопарком у міру потреби;
  • Оновлення щоденного графіка руху транспортних засобів та записів та призначення всіх механічних транспортних засобів у міру необхідності;
  • Складання регулярних звітів про витрату палива та щомісячний аналіз використання транспортних засобів.

Основні Вимоги: 

  • Мінімум 1 рік відповідного досвіду роботи; 
  • Досвід виконання адміністративних завдань, включаючи ведення документації;
  • Відмінні навички роботи з інформаційними технологіями, включаючи досвід роботи із системою управління ланцюжками постачання ERP;
  • Досвід управління ланцюжком поставок, включаючи закупівлю, транспортування та розподіл, управління складом та запасами;
  • Досвід роботи зі стандартними процедурами закупівель та документацією;
  • Досвід роботи з автомеханікою чи електромонтажем (не обов’язково);
  • Знання англійської мови переважно;
  • Вільне володіння місцевою мовою.

Ми пропонуємо:

  • Цікаву роботу у міжнародній гуманітарній організації.
  • Офіційне працевлаштування. Контракт: 6 місяців із можливістю продовження залежно від результатів роботи та фінансування.
  • Медичне страхування та страхування життя.

Кінцева дата подачі резюме: 23 серпня 2022 року.

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1036&departmentId=19100&ProjectId=165406


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка