Послуги юриста_ки
Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі» (далі – Проект), що реалізується за сприянням FCDO, з метою Створення нових координаційних структур гуманітарного реагування на території Херсонської та Миколаївської областей та надання підтримки територіальним громадам та обласним політичним адміністраціям для координації реагування на виявлені потреби та інтеграції нагальних гуманітарних проблем у довгострокову стратегію соціально-економічного розвитку в Херсонській та Миколаївській областях.
Метою даного напряму є надання послуги зі збору, обробки та структурування інформації про населенні пункти Миколаївської та Херсонської областей, включаючи дані щодо громад, їх потреб, а також організацій, які можуть задовольнити ці потреби з подальшим адмініструванням таблиць і баз даних.
У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив Громадська спілка “Мережа правового розвитку” запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг юриста_ки.
Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни.
Кінцевий термін подання заявок: 20 травня 2025 року до 23:59 за київським часом
Просимо ознайомитися з:ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг FCDO_LDN_2025_12.
Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: «FCDO_LDN_2025_12 Послуги юриста/ки» не пізніше 23:59, 20 травня 2025 року.
Період заключення контракту: до 28 лютого 2026 року
Зайнятість: часткова (Орієнтовна кількість залучення 100 годин на місяць. Остаточна кількість годин буде визначена з переможцем під час співбесіди).
Загальні обов’язки:
- Розробка типових контрактів з підрядниками проєкту;
- Розробка інших документів для оформлення відносин з підрядниками;
- Підготовка контрактів та актів з підрядниками;
- Аналіз та обробка вхідних угод;
- Аналіз та оновлення існуючих нормативних актів, політики та інструкцій, розробка нових, необхідних для роботи організації;
- Підготовка відповідей на запити, листи тощо;
- Контроль за своєчасним виконанням та оновленням трудових документів, контрактів;
- Моніторинг інформації про зміни в законодавстві, які можуть вплинути на діяльність організації.
Кваліфікаційні вимоги до учасника/ці конкурсу:
- Вища юридична освіта.
- Досвід надання послуг в даній сфері від 2 років.
- Досвід роботи в ОГС.
- Вільне володіння українською мовою.
- Знання англійської мови буде перевагою.
Для участі в конкурсі учасник/ця надає:
- Резюме.
- Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП).
- Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП).
- Підписаний Кодекс поведінки для постачальника
Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою-підприємцем:
Просимо надати лист згоду (в довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.
Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.
Після первинної оцінки, з кандидатам будуть проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після співбесід.
Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected].