Закупівля послуг експерта/ки для підвищення рівня прозорості та публічності ОМС

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

prostirservice_tender(1)
Закупівля послуг експерта/ки для підвищення рівня прозорості та публічності ОМС

Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі» (далі – Проект), що реалізується за сприянням FCDO, з метою Створення нових координаційних структур гуманітарного реагування на території Херсонської та Миколаївської областей та надання підтримки територіальним громадам та обласним політичним адміністраціям для координації реагування на виявлені потреби та інтеграції нагальних гуманітарних проблем у довгострокову стратегію соціально-економічного розвитку в Херсонській та Миколаївській областях.

Просимо цінові пропозиції надсилати на пошту [email protected] з темою листа “Конкурс  № FCDO_LDN_2024_59″ Експертні послуги до 14 жовтня 2024 року до 19:00 за київським часом.

Період укладання договору: до 31 січня 2025 року.

Детальніше з умовами конкурсу просимо ознайомитись за посиланням: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № FCDO_LDN_2024_59

Опис послуг: просимо ознайомитись з Технічним завданням. 

Вимоги до виконавця:

  1. Відмінне знання законодавства України щодо прозорості органів місцевого самоврядування, доступу до публічної інформації, електронної демократії.
  2. Знання технічних засобів для відеофіксації засідань та трансляцій.
  3. Досвід роботи з органами місцевого самоврядування (ОМС), зокрема у сфері прозорості, публічності та доступу до інформації, не менше 3 років.
  4. Досвід проведення моніторингу та аналізу веб сайтів державних установ на відповідність вимогам законодавства щодо прозорості та публічності.
  5. Досвід розробки рекомендацій або програм для підвищення прозорості ОМС.
  6. Досвід участі в проектах з впровадження інструментів електронної демократії (електронні петиції, громадський бюджет тощо) та організації громадських слухань.
  7. Реєстрація ФОП 3-ї групу спрощеної системи оподаткування з відповідними КВЕДами або готовність відкрити ФОП. 
  8. Готовність до співпраці на умовах тимчасової зайнятості на період реалізації проекту.

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
  2. Резюме учасника_ці конкурсу.
  3. Пропозиція щодо підходів до виконання завдання, складену в довільній формі;
  4. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу та копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу або лист-згоду щодо реєстрації ФОП 3-ї групи, складений у довільній формі з підписом та надіслана у форматі .pdf. 

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою підприємцем:

Просимо надати лист згоду (у довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.




Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель