Закупівля послуг асистента_ки керівника/ці проєкту
ЗАВЕРШЕНО
У зв’язку із розширеннях впроваджуваних ініціатив МПР запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг асистента_ки керівника_ці проєкту.
Проєкт було фінансовано Чеським агенством розвитку в рамках проєкту “Віднова” – Створення місцевого, інклюзивного та прозорого процесу відновлення в Україні – Чеської Республіки”.
Період заключення контракту: до 31 грудня 2024 року.
Кінцевий термін подання заявок: 23 вересня 2024 року до 23:59 за київським часом.
Просимо надсилати пропозиції на пошту [email protected] з темою листа “Конкурс № PF.UKR24_LDN_28 Закупівля послуг асистента_ки керівника_ці проєкту”
Загальні обов’язки:
- Сприяння керівнику проекту в координації діяльності регіональних команд.
- Підтримка комунікації між керівником проекту та іншими членами команди.
- Допомога у підготовці звітів за проектом.
- Збір та підготовка інформації для прийняття керівником проекту управлінських рішень.
- Координація з іншими командами та учасниками інших компонентів та напрямків для забезпечення ефективної роботи проекту.
- Допомога у впровадженні координаційних механізмів збору та обробки інформації.
Кваліфікаційні вимоги:
- Вища освіта.
- Досвід роботи в ОГС або інших проектах, що мали соціальний вплив не менше 1 року.
- Вільне володіння українською та англійською мовою не нижче рівня Upper Intermediate.
Детальніше просимо ознайомитись:ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № PF.UKR24_LDN_28.
Для участі в конкурсі учасник/ця надає:
- Резюме.
- Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа ((Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП).
- Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП).
Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою підприємцем:
Просимо надати лист згоду (у довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.