Юрист у відділ розвитку соціального підприємництва

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

Вакансія
Юрист у відділ розвитку соціального підприємництва

Благодійна організація «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» (далі Мережа) оголошує конкурс на заміщення вакантної посади юриста відділу розвитку соціального підприємництва.

Завдання відділу: Розвиток та забезпечення сталої роботи мережі клінік «100% ЖИТТЯ»

Тип договору: строковий

Тривалість договору: 12 місяців

Основні обов’язки кандидата:

  1. Правовий супровід господарської діяльності ТОВ «100% ЖИТТЯ» та його Філій.
  2. Забезпечення правових взаємозв’язків між Мережею,ТОВ, Філіями.
  3. Розробка та державна реєстрація Положень Філій, постановка Філій на облік у податкових, фондах соціального страхування, відкриття рахунків, замовлення печаток і штампів тощо.
  4. Підготовка та проведення перереєстрації дозвільних документів ТОВ на регіональні Філії (ліцензія на медичну практику, ліцензія на поводження з наркотичними засобами).
  5. Оформлення змін до статутних документів ТОВ та Філій, проведення їх державної реєстрації.
  6. Ведення обліку статутних документів ТОВ та регіональних Філій.
  7. Оформлення протоколів загальних зборів ТОВ.
  8. Ведення договірної роботи на ТОВ та Філії (підготовка та укладення договорів оренди, постачання, оформлення передачі лікарських засобів тощо).
  9. Представництво інтересів ТОВ та Філій в судах, співпраця з контролюючими органами (листування з податковою, пожежниками, поліцією, банками, іншими державними та не державними органами).
  10. Підготовка та формування правових висновків; консультування співробітників ТОВ та Філій по спірним питанням; розробка та оформлення внутрішньої документації ТОВ  та Філій (Наказів, Положень, Інструкцій та ін.).
  11. Моніторинг змін діючого законодавства та доведення їх до відома керівництва та співробітників.

Юриста відділу розвитку соціального підприємництва буде прийнято на конкурсній основі та на підставі відповідності наступним вимогам:

Освіта: повна вища юридична освіта.

Досвід роботи: не менше 3 років досвіду роботи на аналогічних посадах.

Вимоги: відмінні знання законодавства в сфері господарського, цивільного, договірного, податкового права.

Навички:

  • Підтверджені навички у організації та супроводу діяльності бізнес активностей.
  • Впевнене володіння офісними пакетами Microsoft Word, Excel, PowerPoint.
  • Аналітичне мислення.
  • Увага до деталей.
  • Стресостійкість.

Знання мов:

  • Вільне володіння українською/російською мовами (усно/письмово).
  • Базове володіння  англійською мовою (письмово).

Загальні вимоги для роботи у Мережі ЛЖВ:

  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб.
  • Результативність роботи.
  • Уміння працювати у команді.
  • Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями.
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі.
  • Готовність до відряджень.

Додаткова інформація:

При рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.

Співробітники Мережі мають право на оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства, користуються додатковими пільгами встановленими в Організації та медичним страхуванням (після проходження випробувального терміну).

Кінцевий термін подання резюме: 18.12.2016 року

Як подавати заявки:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист українською та англійською мовами на ел. адресу: [email protected] з дублюванням на ел.адресу [email protected] до 18 грудня 2016 року.

В рядку «тема» повинно бути зазначено: «Ref: назва посади та ваше прізвище».

Контактна особа: Константінова Ганна тел.467-75-67 (внут.762).


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка