Юрисконсульт

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

вакансія vacancy(1) робота
Юрисконсульт

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади юрисконсульта І категорії

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» (далі — Організація) працює у всіх без винятку областях України задля ВІЛ-позитивних людей, а також пацієнтів з туберкульозом, гепатитами та представників ключових груп ризику.

Основні обов’язки кандидата: 

  1. Підготовка і оформлення цивільних та господарських договорів, договорів благодійної пожертви, благодійної допомоги інших договорів/угод/меморандумів, протоколів розбіжностей, додаткових угод, Актів прийому-передачі виконаних робіт/надання послуг, а також підготовка та оформлення інших документів, спрямованих на реалізацію відповідних договорів/угод/меморандумів, стороною по яким виступає Організація, здійснення правової експертизи документів контрагентів, поданих для укладення відповідних договорів/угод.
  2. Здійснення аналізу і узагальнення результатів розгляду судових і арбітражних справ, а також вивчення практики укладання і виконання договорів з метою розроблення відповідних пропозицій для усунення виявлених недоліків і поліпшення господарсько-фінансової діяльності Організації.
  3. Розроблення проектів внутрішніх положень, кодексів, політик, інших внутрішніх регуляторних документів Організації в межах повноважень юридичної служби. Розроблення  проектів колективних договорів. Підготовка разом з іншими підрозділами пропозицій про зміну чинних або відміну документів, що втратили актуальність, та інших актів/документів, які були видані в Організації.
  4. Співпраця з контролюючими органами. Вивчення, аналіз і обробка матеріалів, які надійшли від правоохоронних та інших контролюючих органів. Підготовка обґрунтованих відповідей на запити від контролюючих органів.
  5. Підготовка та формування аналітичних правових висновків щодо спірних ситуацій, які виникають під час впровадження діяльності Організацією, а також складання листів/запитів до органів державної влади та/або підприємств, установ, організацій будь-якої форми власності та підпорядкування.
  6. Складання довіреностей, оформлення внутрішньої документації за встановленими в Організації правилами і процедурами.
  7. Представництво інтересів Організації перед третіми особами, в тому числі, але не виключно в державних установах, підприємствах, організаціях усіх форм власності, судах, тощо.
  8. Надання усних та письмових консультацій співробітникам Організації, представникам субгрантерів і регіональних представництв, інших партнерів Організації з питань чинного законодавства України, включаючи питання бюджетного, податкового, договірного, корпоративного, цивільного, господарського права, права інтелектуальної власності, законодавства про охорону здоров’я та обіг лікарських засобів, про благодійну діяльність та діяльність неприбуткових організацій, тощо.
  9. Здійснення щотижневого моніторингу законодавства та доведення до відома керівника юридичної служби про зміни, які відбулись.
  10. Проведення реєстрації регіональних представництв Організації, а також інших юридичних осіб, учасником/засновником яких виступає Організація.
  11. Здійснення роботи з базою 1С, необхідної для укладення та подальшої реалізації договорів, угод, актів прийому-передачі виконаних робіт/наданих послуг тощо, їх погодження із уповноваженими спеціалістами Організації, а також проведення інших необхідних дій в базі 1С, в порядку, передбаченому внутрішніми документами Організації.
  12. Виконання роботи з обліку персональних даних контрагентів в базі 1С «Договори» в частині інформації, необхідної для укладення господарських договорів, договорів цивільно-правового характеру, меморандумів, угод про співпрацю, тощо.
  13. Здійснення правового супроводу господарської діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний центр здоров’я та реабілітації «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» (далі – Товариства) та інших юридичних осіб, засновником/учасником яких виступає Організація, що передбачає (але не виключно):
    – забезпечення правових взаємозв’язків між Організацією, Товариством, його філіями, відділеннями та іншими відокремленими підрозділами чи іншими структурними одиницями Товариства;
    – розробка та проведення державної реєстрації структурних одиниць Товариства, постановка їх на облік у фіскальних органах, фондах соціального страхування, відкриття рахунків, замовлення печаток і штампів, розробка Положень, на підставі яких вони діють, здійснює інші юридичні дії для забезпечення діяльності Товариства та його структурних одиниць;
    – здійснення підготовки та проведення реєстрації, перереєстрації або внесення інших змін стосовно ліцензій та інших дозвільних документів Товариства;
    – забезпечення оформлення та державної реєстрації змін до Статуту Товариства, внесення змін до інших статутних документів Товариства, його структурних підрозділів, проведення їх державної реєстрації;
    – забезпечення проведення Загальних зборів учасників Товариства, оформлення Протоколів Загальних зборів учасників Товариства та ведення їх реєстру,  оформлення інших корпоративних документів Товариства, розробка та оформлення внутрішньої документації Товариства та його структурних підрозділів (Наказів, Положень, Інструкцій та ін.).
    – супровід договірної роботи Товариства, його структурних підрозділів (підготовка та укладення договорів/угод/меморандумів, в тому числі, але не виключно оренди, постачання тощо, оформлює отримання Товариством фінансової допомоги, здійснює оформлення передачі лікарських засобів тощо);
    – представлення інтересів Товариства, його структурних підрозділів у відносинах з державними та недержавними органами, співпраця з контролюючими органами (листування з фіскальною службою, пожежниками, поліцією, банками, іншими державними та не державними органами).
  14. Здійснення правового супроводу Організації та Товариства під час проведення перевірок або інших заходів з боку контролюючих, ліцензійних та інших державних органів, органів  місцевого самоврядування тощо.
  15. Взаємодія з аудиторами Організації (зовнішнім та внутрішнім аудитом), підготовка та надання документів, що стосуються юридичного супроводу Організації, Товариства, підготовка відповідей та аргументацій на запити аудиторів.
  16. Виконання в межах компетенції доручень та завдань керівника юридичної служби, Голови Координаційної Ради, Директора виконавчого.

Вимоги до кандидата:

Освіта:

Обов’язкова: повна вища у галузі правознавства.

Досвід:

Обов’язково: досвід роботи в сфері права не менше 5 років; наявний практичний досвід укладення договорів/контрактів/меморандумів, грантових угод, тощо.

Бажано: досвід роботи в неприбуткових організаціях; досвід представництва інтересів юридичних осіб в судових інстанціях, державних органах, органах місцевого самоврядування, тощо.

Наявність свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю (буде перевагою). 

Навички:

  1. Відмінне знання в галузі господарського, цивільного, трудового, податкового, медичного права, відмінні знання чинного законодавства України і правових процедур
  2. Вільне володіння: Microsoft Word, Excel, PowerPoint;
  3. Підтверджені навички роботи з програмами електронного документообігу на рівні, необхідному для належного виконання своїх посадових обов’язків (досвід роботи з 1С буде перевагою).
  4. Розвинута та грамотна письмова мова, в тому числі, щодо написання лаконічних структурованих текстів, грамотне складання юридичних та інших документів, як правознавчого, так і іншого характеру.
  5. Відмінні навички ділової комунікації.
  6. Навички швидкого пошуку необхідної інформації, її аналізу та узагальнення.
  7. Відмінні навички користування пошуковими базами даних, реєстрами, комп’ютерними програмами і додатками (у т.ч. додатками з проведення відеоконференцій).

Знання мов: вільне володіння українською/російською (усно/письмово). Бажано: володіння англійською мовою на рівні intermediate або вище.

 Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»

  1. Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб.
  2. Результативність роботи та уміння працювати у команді.
  3. Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями.
  4. Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації.
  5. Готовність до відряджень. 

Додаткова інформація:

Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:

  • оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
  • після проходження випробувального терміну – медичне страхування;
  • додаткові пільги, що встановлені в Організації;
  • при рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ. 

Як подати заявку на участь в конкурсі:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на електронну адресу [email protected] до 13 червня 2021 року.

У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.

Кінцевий термін подання резюме: 13 червня 2021 року.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.

Зверніть увагу:

У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Соціальний(на) фахівець(чиня) ЦДВ, м.Запоріжжя

Communications Assistant до ЮНЕСКО

Operations Assistant до ЮНЕСКО

Пакт шукає консультанта/ку з надання юридичної підтримки Міністерству охорони здоров’я України (МОЗ) та його Офісу відновлення системи охорони здоров’я

Керівник(ця) проєкту в "Навчай для України", (Київ)

Senior Finance Officer/Провідний(на) фахівець(чиня) з фінансів