Виконавчий/-а директор/-ка

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Sofirsa

вакансія vacancy робота
Виконавчий/-а директор/-ка

Основні обов’язки Виконавчого директора/директорки:

  • загальне управління громадською організацією;
  • забезпечення виконання організацією стратегічного плану, дотримання цінностей та місії;
  • координація роботи співробітників та консультантів ГО, сприяння професійному зростанню команди та розвитку лідерства;
  • фінансове управління, що включає забезпечення процесу розробки та узгодження проєктних ініціатив та бюджетів, фандрейзинг спільно з керівниками/менеджерами проєктів організації;
  • комунікація з донорами, партнерами та членами Наглядової ради;
  • публічне представлення позиції організації перед партнерами та ЗМІ;
  • активна участь в оновленні та розробці політик та процедур і контроль за їх виконанням.

Умови роботи:

  • сприяння втіленню ефективної судової реформи в Україні;
  • офіційне працевлаштування та оплата відповідно до штатного розпису;
  • гнучкий робочий графік;
  • можливість проходження курсів з фінансового управління, тайм-менеджменту, розвитку персоналу, адвокації та ін. за рахунок коштів організації згідно плану індивідуального розвитку.

Згідно зі Статутом, Виконавчий директор призначається Наглядовою радою строком на 3 роки.

Вимоги до кандидатів/-ок:

  • вища освіта у сфері права, економіки, управління неприбутковими організаціями, або інших суміжних областей;
  • від 3 років досвіду роботи на керівних адміністративних посадах або на посаді менеджера проєкту;
  • англійська мова на рівні C1;
  • фінансова грамотність – готовність та вміння координувати роботу бухгалтера та менеджерів проєктів;
  • досвід залучення коштів на діяльність організації;
  • розуміння особливостей роботи громадських організацій, процесу підготовки аналітичних матеріалів, процесу формування державної політики, законотворчих процесів;
  • вміння працювати в команді, вибудовувати ефективні відносини, об’єднувати зусилля;
  • підтримуючий та розвиваючий стиль лідерства;
  • системне мислення, уміння ухвалювати обґрунтовані та виважені рішення, усвідомлювати їхні наслідки і результати;
  • досвід роботи в неприбутковому секторі буде перевагою.

Надсилайте ваші резюме та короткі мотиваційні листи із зазначенням Вашого управлінського досвіду до 22 жовтня 2021 року включно з темою листа “Виконавчий/-а директор/-ка DEJURE” на пошту [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Kонсультант/ка-правник/ця з питань благодійної допомоги територіальним громадам програми DOBRE

Спеціаліст/ка по роботі з персоналом в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Бухгалтер/ка в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Програмний (-на) менеджер (-ка) / Area Programme Manager

Старший/а бухгалтер/ка в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Консультант(-ка) з питань психічного здоров'я та психосоціальної підтримки (MHPSS) (STTA, національна)/Consultant on Mental Health and Psychosocial Support (MHPSS) (STTA, national)