Вакансія: Координатор проекту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Sergina Tarnavska

вакансія
Вакансія: Координатор проекту

ГС “Українська мережа за права дитини”, що створена для консолідації зусиль та покращення координації між організаціями громадянського суспільства в Україні та їх впливу на державну політику у сфері забезпечення прав дитини, шукає Координатора проекту.

Проект реалізується у партнерстві з Міністерством соціальної політики та Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) у п’яти областях України.

Мета проекту – допомогти соціальним службам організувати ефективну систему моніторингу та допомоги вразливим сім’ям з дітьми.

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта;
  • Досвід роботи в проектній діяльності не менше 3-х років;
  • Знання теми захисту прав дітей, соціальних послуг сім’ям та дітям, організація гуманітарної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій;
  • Знання і дотримання повного циклу проектного менеджменту;
  • Відмінні управлінські та комунікативні навики; досвід та навики ведення успішних переговорів;
  • Дотримання дедлайнів;
  • Знання фінансового менеджменту;
  • Успішний досвід організації логістики для доставки та видачі обсягів гуманітарної допомоги;
  • Досвід організації і проведення заходів (тренінгів, круглих столів, навчальних семінарів та ін.);
  • Досвід менеджменту суб-грантів;
  • Впевнений користувач ПК та пакету офісних програм, баз даних;
  • Здатність до самоуправління, самоорганізації;
  • Вміння працювати як в команді, так і самостійно;
  • Здатність управляти великими обсягами інформації;
  • Добросовісність, професіоналізм, відповідальність;
  • Критичне та аналітичне мислення, вміння врегулювати конфліктні ситуації;
  • Готовність до ненормованого робочого графіку і відряджень;
  • Високий рівень стресостійкості;
  • Знання англійської мови (усна/письмова) не нижче рівня intermediate буде перевагою;
  • Наявність водійських прав та власного авто буде перевагою.

Обов’язки:

  • Координація проекту надання допомоги і забезпечення доступу до якісних послуг для найвразливіших категорій сімей з дітьми, із дотриманням національних та міжнародних норм та стандартів;
  • Забезпечення реалізації проекту у відповідності з договором (дотримання умов, термінів, т.д.);
  • Навчання персоналу необхідним навикам для оперативного виконання завдань: робота з базою даних клієнтів, заповнення фінансової документації, робота з клієнтами, поведінка в конфліктних ситуаціях з клієнтами, представниками влади;
  • Організація і проведення необхідних он-лайн заходів;
  • Ведення документації по підрядниках, здійснення і супровід закупівель, згідно процедурних вимог;
  • Взаємодія з державними та недержавними партнерами на місцевому рівні;
  • Проведення моніторингу та оцінки проекту;
  • Підготовка необхідної звітності;
  • Врегулювання організаційних моментів;
  • Підготовка інформації для висвітлення діяльності проекту;
  • Виконання інших завдань.

Офіс: м. Київ, вул. Пушкінська 36

Термін проекту 6 міс. Старт проекту – червень 2020р.

Кінцевий термін подачі заявок – 01 червня 2020 року.

Для подання на конкурс надсилайте Ваше резюме, два контакти для рекомендацій та очікування по зарплаті на електронну адресу [email protected].

УМПД буде контактувати тільки з тими кандидатами, які будуть запрошені на співбесіду.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель