Вакансія керівника проектів та програм

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Інститут лідерства та управління УКУ оголосив конкурс на заміщення посади керівника проектів та програм

Стаж роботи: від 4-ох років, досвід роботи в громадському секторі.

 Досвід роботи (компетенції):

  1. Розуміння та досвід творення навчальних програм/проектів.
  2. Ознайомлення з неприбутковим сектором України: розуміння принципів взаємодії, стейкхолдерів та їх особливостей.
  3. Розуміння ринку навчальних послуг для неприбуткових організацій України (можливо, міжнародного).
  4. Досвід управління проектами та програмами.
  5. Клієнтоорієнтованість.
  6. Вміння стратегічно мислити та планувати поточну діяльність.
  7. Вміння критично мислити та критично оцінювати.
  8. Яскраві комунікативні навички. Вміння будувати партнерства.
  9. Досвід роботи в громадському секторі.
  10. Рівень знання іноземної мови на рівні не нижче Upper-Intermediate .
  11. Впевнений користувач ПК (знання програм MS Office Word, Excel, Power Point), Internet – обов’язкове.

 Основні обов’язки:

  1. Бере участь у розробці та впроваджує програми з управління неприбутковими організаціями.
  2. Проводить опитування, дослідження та готує аналітичні огляди з питань управління в неприбутковому секторі.
  3. Розвиває програму «Управління неприбутковими організаціями», розробляє нові курси, формує викладацький склад, управляє інформаційними потоками (інформування та взаємодія з учасниками і викладачами програм), планує і реалізовує маркетинговий план програми.
  4. Залучає та комунікує з потенційними учасниками програми.
  5. Супроводжує учасників програми впродовж усього періоду їх навчання на програмі.
  6. Веде підготовку та організацію виїзних модулів.
  7. Залучає фінансування для діяльності напрямку.
  8. Провадить роботу з внутрішньою документацією.
  9. Дотримується етики ділового спілкування.

 Особисті якості:

  • зорієнтованість на результат;
  • вміння працювати в команді; комунікабельність;
  • відповідальність; організованість та обов’язковість у роботі;
  • аналітичні здібності, здатність планувати та оцінювати свою діяльність;
  • підпорядкованість поведінки і міжособистісних комунікацій нормам християнської традиції;

Резюме надсилати окремим файлом до 10 листопада 2015 року за адресою:

[email protected]


Останні публікації цього розділу:

Експерт/ка для розробки посібника для кандидатів/ок у наставники та наставниць щодо наставництва дітей та молоді з інвалідністю та/або порушеннями розвитку

Фахівець/чиня соціальної роботи мобільної бригади

Провідний/а фахівець/чиня фінансового відділу

Фахівець/чиня зі складу

Заступник/ця регіонального керівника з адміністративно-господарських питань

Регіональний/а координатор/ка