Вакансія головного_ої бухгалтера_ки до Благодійної організації «Позитивні жінки»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


217062586_400422484738633_6221384308456120743_n
Вакансія головного_ої бухгалтера_ки до Благодійної організації «Позитивні жінки»

Команда благодійної організації «Позитивні жінки» оголошує конкурс на заміщення вакантної позиції головного_ї бухгалтера_ки. Зайнятість – повна, робота в офісі в м. Київ.

Вимоги:

  • Вища освіта — бухгалтерський облік, фінанси, облік та аудит;
  • Досвід роботи головним_ною бухгалтером_кою, заступником_цею від 2-х років;
  • Знання ПСБО, податкового законодавства
  • Впевнений користувач ПК та 1С-Бухгалтерія,  MEDOC, Internet, Клієнт-банк

Обов’язки:

  • здійснення нарахування та виплати заробітної плати, своєчасної сплати податків і зборів (ЄСВ, ПДФО, ВЗ);
  • здійснення нарахування відпускних, виплат за договорами ЦПХ;
  • контроль за дотриманням порядку оформлення первинних облікових документів, їх зберіганням, відображенням даних в бухгалтерській  програмі;
  • ведення бухгалтерського обліку основних засобів, ТМЦ, благодійної допомоги, розрахунки з контрагентами, відрядження;
  • своєчасне подання регламентованої звітності до податкового органу за місцем реєстрації юридичної особи (об’єднана ЄСВ звітність, Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, Баланс);
  • участь у здійсненні закупівель (за необхідності);
  • подання заявок на корегування бюджетів, подання заявок на фінансування;
  • формування бюджетів для подання грантових заявок;
  • координація з представниками фінансових департаментів донорів;
  • контроль виконання операцій згідно до проектних бюджетів;
  • подання фінансової звітності донорам за стандартами, вимогами згідно договорів на реалізацію проектів;
  • формування планового та фактичного річного бюджету організації.

Знання, навички та особисті якості

  • знання бухгалтерського податкового обліку, кореспонденції рахунків;
  • знання чинного податкового законодавства України;
  • уважність, порядність, відповідальність;
  • ведення банківських операцій;
  • порядок обліку руху товарно-матеріальних цінностей, основних засобів, МНМА, НА;
  • знання оподаткування фізичних осіб, у т.ч. співробітників, ФОП, З-х осіб;
  • ведення інвентаризації грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, дебіторської / кредиторської заборгованості;
  • складання договорів з контрагентами, в т.ч. по ЦПХ, порядок ведення документів по відрядженням;
  • комп’ютерні навички (Word, Excel);
  • вільне володіння українською, російською, знання англійської буде перевагою.

Резюме та документи, що підтверджують освіту, надсилайте на електронну адресу: [email protected], [email protected].

Кінцева дата подачі документів: 18 серпня 2021 року.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель