Конкурс на заміщення надавача послуг/надавач послуг за цивільно-правовим договором “Бухгалтера(-ки)” (з функціями фінансового менеджера), м. Ужгород”
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Проліска» займається наданням всебічної допомоги та підтримки постраждалому населенню та громадам ВПО, що проживає на підконтрольній уряду України території. Допомога та підтримка постраждалому населенню надається як на індивідуальному рівні, так і на рівні громад. Громадська організація «Проліска» є партнером міжнародної організації ‘Save the Children’.
Проєкт, буде реалізовуватись протягом липня 2022 – березня 2023 року, націлений на допомогу дітям дошкільного та шкільного віку, що перебувають у таких містах як Івано-Франківськ, Ужгород, Рівне, Вінниця та Дніпро. В межах проєкту міжнародної організації «Save the Children» (за фінансування Lego Foundation) громадська організація «Проліска» оголошує конкурс на заміщення надавача послуг/надавач послуг за цивільно-правовим договором “Бухгалтера(-ки)” (з функціями фінансового менеджера), м. Ужгород”.
Обов’язки:
- здійснення контролю та ведення бухгалтерського обліку доходів та витрат за проектами та організації в цілому;
- обробка первинних документів, облік та узагальнення всіх оборотів;
- здійснення нарахування заробітної плати, проведення операцій по рахункам;
- підготовка та надання звітів податковій інспекції та до фондів соціального страхування;
- забезпечення функціонування банківських рахунків;
- комп’ютерна обробка бухгалтерських документів, ведення та зберігання первинних фінансових документів;
- контроль виконання бюджетів проектів, підготовка та складання фінансової звітності донорам, комунікація з донорами з фінансових питань;
- бюджетування нових проектів та підготовка супроводжувальної документації для подачі на грантові заявки.
Необхідна кваліфікація та професійні якості:
- Вища профільна освіта;
- Досвід роботи бухгалтером від 3 років (робота в неприбутковому секторі є перевагою);
- Знання законодавства та особливостей бухгалтерського та податкового обліку громадських організацій;
- Відмінне володіння українською мовою, знання англійської мови вітається;
- Вільне володіння комп’ютером, офісними та спеціалізованими бухгалтерськими програмами (Microsoft Excel, Word, 1С: 8.2, «клієнт-банк», ВЧАСНО)
- Досвід роботи у сфері державних, приватних або міжнародних закупівель від 1 року;
- Досвідченість у проведенні тендерних процедур із закупівель, складанні специфікації. Ведення усього процесу проведення тендеру: пошук пропозицій, складання документації з порівняльної характеристики чи фінансового аналізу по тендеру.
- Досвід ведення супровідної документації щодо здійснення закупівель, ведення їх електронної бази та оформлення відповідних звітів;
Особисті якості:
- Комунікабельність та здатність до навчання;
- Стресостійкість;
- Уміння працювати в тісній співпраці з членами команди;
- Відповідальність;
- Відсутність шкідливих звичок;
- Неконфліктність.
Резюме необхідно надіслати ІЗ ОБОВ’ЯЗКОВИМ ЗАЗНАЧЕННЯМ НАЗВИ ВАКАНСІЇ на адресу електронної пошти [email protected] до 30 вересня 2022 р.