Вакансії проекту «Громадська синергія»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ylytvynenko

вакансії
Вакансії проекту «Громадська синергія»

Міжнародний Фонд «Відродження» оголошує конкурс на заповнення вакансій у проекті «Громадська синергія: посилення участі громадськості в євроінтеграційних реформах за допомогою Платформи громадянського суспільства Україна-ЄС та Української національної платформи Форуму громадянського суспільства Східного Партнерства», який фінансується Європейським Союзом та реалізується Європейською програмною ініціативою МФВ (далі – Проект): 

1) СЕКРЕТАР УКРАЇНСЬКОЇ СТОРОНИ ПЛАТФОРМИ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА УКРАЇНА-ЄС

Основні обов’язки:

  • Підтримка внутрішньої та зовнішньої комунікації УС ПГС (зв’язок із членами УС ПГС та членами Робочих груп, Секретаріатом Європейського економічного і соціального комітету (сторони ЄС Платформи громадянського суспільства Україна-ЄС), іншими двосторонніми органами Асоціації, урядовими та парламентськими структурами, іншими українськими та іноземними партнерами і стейкхолдерами);
  • Організаційна підтримка статутних заходів УС ПГС, засідань робочих груп, наглад за дотриманням операційних планів діяльності УС ПГС;
  • Ведення документації (підготовка протоколів, звітів тощо), а також підтримка баз даних УС ПГС;
  • Участь в підготовці продуктів УС ПГС (позиційних та аналітичних документів тощо), а також, за потреби, їхній переклад;
  • Наповнення вебсайту та Фейсбук-сторінки УС ПГС, підготовка інформаційних повідомлень для висвітлення діяльності УС ПГС.

Вимоги до кандидатів:

  • Вища освіта в сфері європейських студій, політології, державного управління чи споріднених спеціальностей;
  • Досвід роботи не менше 3 років;
  • Вільне володіння українською та англійською мовами;
  • Розвинуті навики систематизації та аналізу інформації, вміння чітко викладати думки письмово, досвід написання інформаційних повідомлень;
  • Комп’ютерна грамотність, досвід наповнення вебсайтів та сторінок;
  • Комунікабельність, неконфліктність, здатність працювати як самостійно, так і в команді;
  • Ініціативність, відповідальність та вміння самостійно приймати рішення.

Кваліфікованих кандидатів просимо надсилати резюме і мотиваційний лист англійською мовою не пізніше 15 жовтня 2018 року на адресу [email protected], зазначивши «Секретар УС ПГС» в темі листа.

 

2)   ОФІС-МЕНЕДЖЕР/МЕНЕДЖЕР ЗАХОДІВ ПРОЕКТУ

Основні обов’язки:

  • Забезпечення належного функціонування офісу проекту (закупівля витратних матеріалів, замовляння постачання послуг/товарів та контроль за їхньою якістю тощо);
  • Ведення первинної фінансової документації ;
  • Ведення загальної кореспонденції проекту;
  • Систематизація проектної документації для звітності;
  • Логістичне забезпечення заходів проекту;
  •  Організація друку та облік друкованої продукції проекту;
  •  Забезпечення перекладів (за потребою).

Вимоги до кандидатів:

  • Досвід роботи не менше 1,5 року ( досвід роботи у громадському секторі чи міжнародних проектах буде перевагою);
  • Досвід ведення первинної фінансової документації;
  • Досвід логістичного забезпечення проведення публічних заходів;
  • Вільне володіння українською мовою та володіння англійською мовою принаймні на середньому рівні (вільна англійська буде перевагою);
  • Комп’ютерна грамотність (знання Excel буде перевагою);
  • Знання правил ділової кореспонденції;
  • Комунікабельність, неконфліктність, здатність працювати як самостійно, так і в команді;
  • Організованість, чесність та відповідальність.

Кваліфікованих кандидатів просимо надсилати резюме і мотиваційний лист (бажано англійською мовою) не пізніше 15 жовтня 2018 року на адресу [email protected], зазначивши «Офіс-менеджер/менеджер заходів проекту» в темі листа.

 

3)      КООРДИНАТОР АНАЛІТИЧНО-АДВОКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Основні обов’язки:

  • Координація підготовки аналітичних документів (колективних та індивідуальних) в рамках Проекту, включаючи організацію зовнішнього рецензування та додрукарської підготовки публікацій;
  • Координація проведення публічних адвокаційних та дискусійних заходів, діалогів зацікавлених сторін, презентацій аналітичних продуктів, зустрічей з органами влади;
  • Підготовка коротких аналітичних вижимок (one pagers) на основі аналітичних документів Проекту, формулювання рекомендацій для органів влади різних рівнів;
  • Участь у комунікації аналітичних висновків та адвокаційних рекомендацій у рамках Проекту (висвітлення у ЗМІ, соцмережах тощо).

Вимоги до кандидатів:

  • Вища освіта в сфері європейських студій, державного управління, економіки, політології, права, інших суспільних наук;
  • Досвід роботи в громадських організаціях та/чи міжнародних організаціях/проектах не менше 3 років;
  • Обізнаність зі стандартами аналітичної діяльності та досвід редагування/координації підготовки колективних аналітичних продуктів;
  • Обізнаність із питаннями європейської інтеграції України, українською та європейською політикою, практиками роботи органів влади;
  • Вільне володіння українською та англійською мовами;
  • Відмінні комунікаційні навики та здатність налагоджувати командну роботу;
  • Висока самоорганізація, включаючи вміння визначати пріоритети, працювати над кількома завданнями одночасно та дотримуватися термінів.

Кваліфікованих кандидатів просимо надсилати резюме і мотиваційний лист англійською мовою, а також зразки аналітичних робіт не пізніше 15 жовтня 2018 року на адресу [email protected], зазначивши «координатор аналітично-адвокаційної діяльності»  в темі листа.

 

4) КООРДИНАТОР КОМУНІКАЦІЙНО-АДВОКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Основні обов’язки:

  • Розробка, спільно з керівництвом Платформ, комунікаційних стратегій Платформ і підтримка їхнього подальшого виконання;
  • Розробка інформаційних матеріалів Платформ та проекту (тексти, візуальні матеріали, відео), інші заходи на підвищення обізнаності різних цільових аудиторій з напрацюваннями Платформ та Проекту;
  • Комунікаційний супровід адвокаційних та дискусійних заходів Проекту у Києві та регіонах;
  • Налагодження зв’язків між керівництвом/експертами Платформ та ЗМІ, організація публікацій та інтерв’ю.

Вимоги до кандидатів:

  • Вища освіта у сфері зв’язків з громадськістю, журналістики та інших споріднених сферах;
  • Принаймні 5-річний досвід роботи у сфері комунікацій, PR, інформаційно-просвітницької діяльності тощо;
  • Досвід роботи в громадських чи міжнародних організаціях/проектах (знання комунікаційних вимог до проектів ЄС буде перевагою);
  • Досвід написання ефективних прес-релізів і статей;
  • Відмінні усні та письмові комунікаційні навики;
  • Знання вітчизняної медіа-сфери, наявність контактів у ЗМІ;
  • Володіння графічними редакторами та навики підготовки візуальних матеріалів будуть перевагою;
  • Вільне володіння українською та англійською мовами;
  • Організованість, відповідальність, пунктуальність.

Кваліфікованих кандидатів просимо надсилати резюме і мотиваційний лист англійською мовою, а також зразки власних текстів, не пізніше 15 жовтня 2018 року на адресу [email protected], зазначивши «Координатор комунікаційно-адвокаційної діяльності» в темі листа.

_________________________________________

За усіма вакансіями пропонуємо:

  • дружній колектив і гідну оплату праці (на умовах повної зайнятості);
  • цікаву та амбітну роботу, спрямовану на прискорення євроінтеграційних перетворень в країні;
  • широкі можливості професійного розвитку, напрацювання ділових контактів тощо.

_________________________________________

ДОВІДКОВО:

Проект «Громадська синергіяпосилення участі громадськості в євроінтеграційних реформах за допомогою Платформи громадянського суспільства Україна-ЄС та Української національної платформи Форуму громадянського суспільства Східного Партнерства»  фінансується Європейським Союзом і співфінансується та виконується Міжнародним Фондом «Відродження». Його метою є посилення участі громадськості в реалізації євроінтеграційних реформ через зміцнення спроможності та активізацію діяльності Української сторони Платформи громадянського суспільства Україна-ЄС (УС ПГС) та Української національної платформи Форуму громадянського суспільства Східного партнерства (УНП). Проект передбачає такі компоненти: «Посилення спроможностей Платформ», «Аналіз політики, адвокація і діалог», «Підвищення обізнаності і комунікація», «Співпраця з ЄС та Східним Партнерством», а також «Надання суб-грантів на підтримку діяльності Платформ». Проект триватиме до 2019 року включно.

Платформа громадянського суспільства Україна-ЄС (ПГС) – створений відповідно до ст. 469  Угоди про асоціацію орган громадського контролю за виконанням Угоди, що складається з представників громадянського суспільства України з однієї сторони і членів Європейського економічного і соціального комітету (ЄЕСК) з іншої. ПГС готує спільні позиційні документи, які затверджує на своїх зустрічах двічі на рік. Українська сторона  платформи (УС ПГС) складається з 15 членів – 9 представників громадських організацій, профспілок і роботодавців, а також 6 координаторів тематичних груп. Робота УС ПГС підтримується 6 тематичними робочими групами, до яких входять понад 260 громадських організацій, профспілок і організацій роботодавців. УС ПГС ставить собі за мету налагодити широкий процес участі громадськості у виконанні Угоди та моніторингу її реалізації, збільшити суспільну обізнаність із завданнями Угоди та можливостями, які вона відкриває перед суспільством, а також налагодити взаємодію із партнерами в громадянському суспільстві ЄС.

Українська національна платформа Форуму громадянського суспільства Східного Партнерства (УНП)  – утворена в 2011 році мережа, що об’єднує понад 200 проєвропейських організацій громадянського суспільства України і є частиною багатонаціональної платформи організацій громадянського суспільства з країн Східного Партнерства і країн-членів ЄС (Форуму). Платформа має на меті активне інформування суспільства та інших цільових аудиторій про програму Східного партнерства ЄС, а також моніторинг і експертизу ключових політик у розрізі модернізаційного потенціалу реформ, пов’язаних із процесами європейської інтеграції. Національна платформа визначає своїм завданням посилення інституційної спроможності громадських організацій впливати на порядок денний реформ та міжнародну політику України. УНП працює в форматі 5 робочих тематичних груп. Управління здійснюється Керівним комітетом, до якого входить Національний координатор УНП і координатори робочих груп.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка