Тренер/ка для організації та проведення онлайн тренінгу “SMM – маркетинг у соціальних мережах” для центрів навчання і освіти дорослих

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Artem Sadomov

Шукаємо тренера
Тренер/ка для організації та проведення онлайн тренінгу “SMM – маркетинг у соціальних мережах” для центрів навчання і освіти дорослих

Мета діяльності Представництва DVV International в Україні – підтримка створення та розвитку сталих структур, які займаються освітою дорослих та молоді.

Один з головних напрямків роботи DVV International у 2025-2027 роках є підтримка розвитку центрів навчання і освіти дорослих (далі ЦНОД) – як провайдерів різноманітних, інноваційних та економічно доступних освітніх послуг для різних цільових груп задля підвищення рівня особистісного та професійного розвитку громадян та стратегічного розвитку громади загалом.

Центри навчання і освіти дорослих працюють у містах Суми, Запоріжжя, Нікополь, Полтава, Львів, Вінниця та Миколаїв, надаючи різноманітну підтримку громадянам як професійної освіти (короткострокові курси з опанування різних професій або підвищення кваліфікації) так і різномантіних програми розвитку особистості.

Цей тренінг є одним із циклу освітніх заходів у межах програми Curriculum Institutionale, орієнтаційної рамкової програми для зміцнення інституційних спроможностей центрів навчання і освіти дорослих в Україні. 

Мета тренінгу:

  • Навчитись ефективно використовувати стратегії просування роботи ЦНОД у соціальних мережах;
  • Розвинути навички управління серед комунікаційних менеджерів;
  • Здійснити огляд сучасних інструментів роботи у соціальних мережах (напр. у т.ч. з використанням різних платформ штучного інтелекту).

Цільова аудиторія тренінгу:

  • Керівники та менеджери (7 ЦНОД в Україні);
  • Комунікаційні менеджери (хто вже працює у соціальних мережах, але хочуть суттєво вдосконалити свої навички);

Тренінг має включати, але не обмежуватися, наступними тематичними блоками:

  • Основи Social Media Marketing для некомерційних організацій;
  • Огляд сучасних платформ (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube, LinkedIn, X), їх особливостей та трендів для промоції ЦНОД;
  • Огляд доступних онлайн сервісів та інструментів для SMM: планування, генерація ідей, створення контенту, управління та моніторинг;
  • Розробка контент-стратегії: використання різних соціальних мереж залежно від їх особливостей та цільової аудиторії ЦНОД, підготовка контенту, який привертає увагу та відповідає бренду;
  • Аналіз ринку, створення матриці конценту;
  • Відеоконтент, тренди, копірайтинг і таргетинг: аналіз трендів, навички написання текстів та відеосценаріїв;
  • Основи таргетованої реклами. Переваги та недоліки платної реклами;
  • Копірайтинг та використання різноманітних платформ штучного інтелекту;
  • Особливості роботи комунікаційного менеджера: управління увагою, залученням, взаємодією та довірою аудиторії, глибше розуміння роботи із соціальними мережами (SMM, контент-стратегії), збільшення охоплення цільової аудиторії;
  • Як уникати та реагувати на кризові ситуації у соціальних мережах, специфіка репутаційного менеджменту для неприбуткових організацій;
  • Аналітика ефективності у соціальних мережах: аналіз даних та звітність.

Очікувані результати від тренінгу:

  • Учасники поглибили практичні навички комунікацій та просування в соціальних мережах;
  • Учасники здійснили аналіз своїх ЦНОД на предмет того, як вони зараз проявляються в соціальних мережах та на сайті;
  • Учасники визначили цілі та завдання просування в соціальних мережах, розробили контент-план для ЦНОД;
  • Учасники здобули навички розробки стратегій для соціальних мереж та роботи з контентом;
  • Учасники навчились адаптувати тренди, створювати якісний копірайтинг, налаштовувати таргетовану рекламу на цільову аудиторію;

Вимоги до тренера/ів:

  • Досвід проведення тренінгів із заявленої теми;
  • Успішний досвід у сфері маркетингу в соціальних мережах (SMM) – Instagram, Facebook, TikTok, YouTube, LinkedIn, X;
  • Досвід у сфері внутрішніх та зовнішніх комунікацій, позиціонування, просування брендів є бажаним;
  • Досвід розробки комунікаційних стратегій, планів комунікацій є бажаним;
  • Розуміння специфіки освіти дорослих, інноваційних та сучасних підходів в цій сфері;
  • Говорити доступною для цільової аудиторії мовою;
  • Розуміння специфіки діяльності неприбуткових організацій.

Завдання для тренера/ів:

  • Здійснити попередній аналіз наявної комунікаційної політики партнерських організацій у соціальних мережах, на сайті;
  • Розробити детальну програму тренінгу погодивши її з командою DVV International в Україні;
  • Підготувати матеріали для учасників/ць тренінгу, наприклад, зразки контент-планів, кейси, презентації, практичні вправи, завдання, схеми/графіки тощо;
  • Провести тренінг із використанням інтерактивних вправ та практичних завдань;
  • Розробити оцінювання компетентнісного рівня учасників/ць із заданої теми;
  • Підготувати звіт тренера/ки із врахуванням результатів підсумкового оцінювання.

Організаційні аспекти:

  • Дати проведення: Травень – Червень 2025 (буде уточнено з тренером та ЦНОД)
  • Формат проведення: онлайн
  • Мова проведення: українська
  • Загальна тривалість тренінгу: 30 годин (кількість сесій, їх тривалість узгоджується з тренером на основі попередніх пропозицій тренера):
  • 1 частина: 12-16 год. – для керівників та менеджерів ЦНОД; 
  • 2 частина: 12-16 год. – орієнтована на комунікаційних менеджерів ЦНОД, які активно ведуть соціальні мережі;
  • Підготовка звіту після його проведення;
  • Тренер має бути ФОП та мати відповідні КВЕДи діяльності;

Для участі у тендері необхідно надіслати:

  • Резюме, що включає підтвердження тренерського та практичного досвіду із заявленої теми.
  • Програму проведення тренінгу, що включає:
    1. Тематичні блоки тренінгу та інтерактивні методи навчання, які будуть використовуватися;
    2. Загальна тривалість тренінгу (кількість сесій та їх тривалість, кількість днів, загальна кількість годин тренінгу);
    3. Перелік та короткий опис супровідних навчальних матеріалів для учасників/ць;
    4. Методи та інструменти для вхідного та підсумкового оцінювання компетентнісного рівня учасників/ць;
  • Розмір гонорару для виконання робіт (у т.ч. заначивши ціну за 1 годину роботи);
  • Лінк на тренінги/вебінари тренера (якщо такі є в наявності).

Ваші пропозиції з темою “Тендер SMM тренінг _ ПІБ тренера” просимо надсилати на пошту [email protected] до 31 березня 2025 року.

Контактна особа – Артем Садомов

DVV International залишає за собою право контактувати лише з відібраними заявниками, уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі.

Детальніше про оголошення: https://www.dvv-international.org.ua/uk/ukrajina/novini/detail/predstavnictvo-dvv-international-v-ukrajini-ogoloshuje-tender-z-poshuku-trenera-iv-dlja-organizaciji-ta-provedennja-onlain-treningu-smm-marketing-u-socialnikh-merezhakh-dlja-centriv-navchannja-i-osviti-doroslikh


Останні публікації цього розділу:

Експерт/ка з картування місцевих надавачів соціальних послуг (Харків)

Експерт(-ка) з підготовки технічного посібника: Соціальні виплати та соціальні послуги

Фахівець/чиня з захисту (м. Запоріжжя)

Координатор/ка з питань моніторингу, оцінки, підзвітності та навчання People in Peril

Комунікаційний/на менеджер/ка (м. Запоріжжя)

Тренер/ка для проведення тренінгу з протидії корупції та шахрайству для неприбуткових організацій