Тренер/ка для організації та проведення онлайн тренінгу “SMM – маркетинг у соціальних мережах” для центрів навчання і освіти дорослих
Мета діяльності Представництва DVV International в Україні – підтримка створення та розвитку сталих структур, які займаються освітою дорослих та молоді.
Один з головних напрямків роботи DVV International у 2025-2027 роках є підтримка розвитку центрів навчання і освіти дорослих (далі ЦНОД) – як провайдерів різноманітних, інноваційних та економічно доступних освітніх послуг для різних цільових груп задля підвищення рівня особистісного та професійного розвитку громадян та стратегічного розвитку громади загалом.
Центри навчання і освіти дорослих працюють у містах Суми, Запоріжжя, Нікополь, Полтава, Львів, Вінниця та Миколаїв, надаючи різноманітну підтримку громадянам як професійної освіти (короткострокові курси з опанування різних професій або підвищення кваліфікації) так і різномантіних програми розвитку особистості.
Цей тренінг є одним із циклу освітніх заходів у межах програми Curriculum Institutionale, орієнтаційної рамкової програми для зміцнення інституційних спроможностей центрів навчання і освіти дорослих в Україні.
Мета тренінгу:
- Навчитись ефективно використовувати стратегії просування роботи ЦНОД у соціальних мережах;
- Розвинути навички управління серед комунікаційних менеджерів;
- Здійснити огляд сучасних інструментів роботи у соціальних мережах (напр. у т.ч. з використанням різних платформ штучного інтелекту).
Цільова аудиторія тренінгу:
- Керівники та менеджери (7 ЦНОД в Україні);
- Комунікаційні менеджери (хто вже працює у соціальних мережах, але хочуть суттєво вдосконалити свої навички);
Тренінг має включати, але не обмежуватися, наступними тематичними блоками:
- Основи Social Media Marketing для некомерційних організацій;
- Огляд сучасних платформ (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube, LinkedIn, X), їх особливостей та трендів для промоції ЦНОД;
- Огляд доступних онлайн сервісів та інструментів для SMM: планування, генерація ідей, створення контенту, управління та моніторинг;
- Розробка контент-стратегії: використання різних соціальних мереж залежно від їх особливостей та цільової аудиторії ЦНОД, підготовка контенту, який привертає увагу та відповідає бренду;
- Аналіз ринку, створення матриці конценту;
- Відеоконтент, тренди, копірайтинг і таргетинг: аналіз трендів, навички написання текстів та відеосценаріїв;
- Основи таргетованої реклами. Переваги та недоліки платної реклами;
- Копірайтинг та використання різноманітних платформ штучного інтелекту;
- Особливості роботи комунікаційного менеджера: управління увагою, залученням, взаємодією та довірою аудиторії, глибше розуміння роботи із соціальними мережами (SMM, контент-стратегії), збільшення охоплення цільової аудиторії;
- Як уникати та реагувати на кризові ситуації у соціальних мережах, специфіка репутаційного менеджменту для неприбуткових організацій;
- Аналітика ефективності у соціальних мережах: аналіз даних та звітність.
Очікувані результати від тренінгу:
- Учасники поглибили практичні навички комунікацій та просування в соціальних мережах;
- Учасники здійснили аналіз своїх ЦНОД на предмет того, як вони зараз проявляються в соціальних мережах та на сайті;
- Учасники визначили цілі та завдання просування в соціальних мережах, розробили контент-план для ЦНОД;
- Учасники здобули навички розробки стратегій для соціальних мереж та роботи з контентом;
- Учасники навчились адаптувати тренди, створювати якісний копірайтинг, налаштовувати таргетовану рекламу на цільову аудиторію;
Вимоги до тренера/ів:
- Досвід проведення тренінгів із заявленої теми;
- Успішний досвід у сфері маркетингу в соціальних мережах (SMM) – Instagram, Facebook, TikTok, YouTube, LinkedIn, X;
- Досвід у сфері внутрішніх та зовнішніх комунікацій, позиціонування, просування брендів є бажаним;
- Досвід розробки комунікаційних стратегій, планів комунікацій є бажаним;
- Розуміння специфіки освіти дорослих, інноваційних та сучасних підходів в цій сфері;
- Говорити доступною для цільової аудиторії мовою;
- Розуміння специфіки діяльності неприбуткових організацій.
Завдання для тренера/ів:
- Здійснити попередній аналіз наявної комунікаційної політики партнерських організацій у соціальних мережах, на сайті;
- Розробити детальну програму тренінгу погодивши її з командою DVV International в Україні;
- Підготувати матеріали для учасників/ць тренінгу, наприклад, зразки контент-планів, кейси, презентації, практичні вправи, завдання, схеми/графіки тощо;
- Провести тренінг із використанням інтерактивних вправ та практичних завдань;
- Розробити оцінювання компетентнісного рівня учасників/ць із заданої теми;
- Підготувати звіт тренера/ки із врахуванням результатів підсумкового оцінювання.
Організаційні аспекти:
- Дати проведення: Травень – Червень 2025 (буде уточнено з тренером та ЦНОД)
- Формат проведення: онлайн
- Мова проведення: українська
- Загальна тривалість тренінгу: 30 годин (кількість сесій, їх тривалість узгоджується з тренером на основі попередніх пропозицій тренера):
- 1 частина: 12-16 год. – для керівників та менеджерів ЦНОД;
- 2 частина: 12-16 год. – орієнтована на комунікаційних менеджерів ЦНОД, які активно ведуть соціальні мережі;
- Підготовка звіту після його проведення;
- Тренер має бути ФОП та мати відповідні КВЕДи діяльності;
Для участі у тендері необхідно надіслати:
- Резюме, що включає підтвердження тренерського та практичного досвіду із заявленої теми.
- Програму проведення тренінгу, що включає:
- Тематичні блоки тренінгу та інтерактивні методи навчання, які будуть використовуватися;
- Загальна тривалість тренінгу (кількість сесій та їх тривалість, кількість днів, загальна кількість годин тренінгу);
- Перелік та короткий опис супровідних навчальних матеріалів для учасників/ць;
- Методи та інструменти для вхідного та підсумкового оцінювання компетентнісного рівня учасників/ць;
- Розмір гонорару для виконання робіт (у т.ч. заначивши ціну за 1 годину роботи);
- Лінк на тренінги/вебінари тренера (якщо такі є в наявності).
Ваші пропозиції з темою “Тендер SMM тренінг _ ПІБ тренера” просимо надсилати на пошту [email protected] до 31 березня 2025 року.
Контактна особа – Артем Садомов
DVV International залишає за собою право контактувати лише з відібраними заявниками, уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі.