Терміново! Конкурс на посаду «помічник/ця керівника»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Kseniya Sladkevych

вакансія vacancy(2) робота
Терміново! Конкурс на посаду «помічник/ця керівника»

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» більше 15 років працює в сфері захисту прав найбільш уразливих верст населення, соціальної підтримки та розвитку дітей та молоді, охороні здоров’я та захисту трудових прав. Ми втілюємо багато успішних міжнародних проектів та маємо сталих міжнародних партнерів.

Організація в свою команду шукає помічника керівника, який буде розділяти цінності організації (недискримінація, толерантність, відкритість, підзвітність, інноваційність, підтримка, співпраця), та зможе ефективно втілювати політику та процедури організації донорів, утримувати та організовувати адміністративну роботу офісу на високому рівні.

Ми готові розглянути як молодого та перспективного кандидата (-ку) початково рівня, так і спеціаліста (-ку) похилого віку, а також людину з особливими потребами, які володіють сучасними засобами зв’язку та комунікації, офісною технікою та можуть спілкуватися англійською мовою.

Обов’язки Кандидата / кандидатки:

  • Допомога менеджменту проекту в організації документообігу та архівації.
  • Організація зустрічей, відряджень менеджменту організації, підготовка протоколів зустрічей та іншої супровідної документації. Організація регулярних зустрічей команди проекту, протоколювання.
  • Приймати участь у підготовці звітів, проектних документів та листів. Підготовка та сканування документів для звітів.
  • Збір та підготовка кореспонденції, проектів листів та відповідей.
  • Підтримувати наповнення та готувати контекст корпоративних соціальних мереж організації FB, Youtube, Linkedin.
  • Провести оновлення та підтримувати наповнення сайту.
  • Сприяти в проведенні досліджень та презентацій за проектами.
  • Виконання інших завдань керівника організації в рамках цього технічного завдання.
  • Участь в написанні заявок, збір та підготовка інформації, звітів, тощо.
  • Допомога в логістичних питаннях організації.
  • Надання допомоги в перекладі документів, листів (російська – українська – англійська).

Головні вимоги до кандидата / кандидатки:

  • Вища освіта в журналістиці, менеджменті, соціальній, медичній сфері або дотичних професіях.
  • Мінімум один рік досвід роботи в сфері неприбуткових або волонтерських організацій, комерційній сфері, сфері обслуговування або дотичних сферах.
  • Вміння роботи з офісною технікою, програмами MS Office, соціальними мережами.
  • Навички організації онлайн заходів та зустрічей.
  • Вільне володіння українською мовою (усна та письмова), російська та англійська мови — на робочому рівні.

Особисті якості:

  • толерантне ставлення до представників будь-яких осіб, не залежно від діагнозу, віросповідання, політичних вподобань, приналежності до раси або національності, сексуальної орієнтації та гендерної ідентичності, тощо;
  • високий рівень відповідальності;
  • вміння планувати та виконувати заплановане вчасно;
  • дисциплінованість;
  • комунікабельність.

Умови оплати (за результатам інтерв’ю)

Один місяць випробувальний термін.

Контракт — на рік, з можливістю продовження.

Оплата здійснюється раз на місяць, згідно укладеного договору та звіту за виконані роботи. 

Прохання надсилати Ваше резюме та короткий мотиваційний лист на пошту [email protected]

до 29 грудня 2021 року. У темі листа вказувати «помічник/ця керівника».


Останні публікації цього розділу:

Operations/ Logistics Coordinator (national position in Ukraine) / Координатор/ка з операційної діяльності та логістики

Асистенти/-ки проєктів

Бізнес-аналітик/иня проєкту «Електронна черга перетину кордону»

Product Owner системи проєкту «Електронна черга перетину кордону»

Експерт/ка з технічного адміністрування (DevOpsSec) системи проєкту «Електронна черга перетину кордону»

Проєктний/а менеджер/ка для супроводу проєкту «Електронна черга перетину кордону»