Терміново! Конкурс на посаду «асистента фінансового відділу»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Kseniya Sladkevych

вакансія vacancy(1) робота
Терміново! Конкурс на посаду «асистента фінансового відділу»

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» (LHSI) більше 15 років працює в сфері захисту прав найбільш уразливих верст населення, соціальної підтримки та розвитку дітей та молоді, охороні здоров’я та захисту трудових прав. Ми втілюємо багато успішних міжнародних проектів та маємо сталих міжнародних та національних українських партнерів.

Організація в свою команду шукає асистента фінансового відділу, який/яка буде розділяти цінності організації (недискримінація, толерантність, відкритість, підзвітність, іноваційність, підтримка) та буде надавати допоміжні послуги щодо фінансового моніторингу діяльності відділу Проекту «Тобі слід знати про туберкульоз: активне виявлення випадків туберкульозу серед осіб, які опинились у складних життєвих обставинах».

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» виступає за рівний доступ до ринку праці та готова розглянути як молодого та перспективного кандидата початково рівня, так і спеціаліста (-ку) передпенсійного віку, а також людину з особливими потребами.

Обов’язки виконавця

  • Супровід договорів із виконавцями проекту до часу підписання (збір пакету реєстраційних документів).
  • Моніторинг повноти документів супутніх договору (розписка про нерозповсюдження інформації, розписки про підтримку політик підприємства, згода на обробку персональних данних і т.п.).
  • Допоміжна діяльність у підготовці та формуванні договорів з виконавцями проекту (за потреби).
  • Підготовка актів виконаних робіт з виконавцями проекту (документування показників діяльності виконавців у відповідності до бюджету, в т.ч. фінансових бонусів).
  • Ведення реєстрів документообігу із виконавцями проекту (із фіксацією наявності оригіналів, боргів, строків виконання). 
  • Впровадження документообігу по проекту (розробка та формування наказів по проекту).
  • Підготовка накладних (актів) передачі матеріалів, надавачам послуг для виконання проекту.
  • Формування, збір, упорядкування та ведення відповідних підтверджуючих бухгалтерських та фінансових документів та реєстрів.
  • Допоміжна діяльність у формуванні фінансової та бухгалтерської інформації для подання звіту донору (в друкованому та електронному форматі), а саме формування (сканування, перейменування файлів) пакетів документів для подальшого завантаження в програму Сайрекс.

Основні вимоги

  • вища освіта;
  • вільне володіння українською та російською мовами;
  • впевнений користувач Windows, Internet, MS Office (WORD, EXCEL).

Особисті якості:

  • толерантне ставлення до представників будь-яких осіб, не залежно від діагнозу, віросповідання, політичних вподобань, приналежності до раси або національності, сексуальної орієнтації та гендерної ідентичності, тощо;
  • високий рівень відповідальності;
  • вміння планувати та виконувати заплановане вчасно;
  • дисциплінованість;
  • комунікабельність.

Умови оплати (за результатами інтерв’ю)

Один місяць випробувальний термін.

Контракт укладається на рік, з можливістю продовження.

Оплата буде здійснюватися раз на місяць, згідно укладеного договору та звіту за виконані роботи.

Прохання надсилати Ваше резюме та короткий мотиваційний лист на пошту [email protected]

до 29 грудня 2021 року. У темі листа вказувати «асистент фінансового відділу».


Останні публікації цього розділу:

Swiss TPH шукає Specialist in data management in epidemiology

Фонд Євразія шукає Procurement Officer

Фонд Євразія шукає Procurement Manager

Фонд "Євразія" шукає Finance Manager

Фахівець\чиня з координації напрямку моніторингу, оцінки та звітності Австрійського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з координації напрямку моніторингу, оцінки та звітності Британського Червоного Хреста