Технік із системного адміністрування державної установи «Фонд енергоефективності»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
EEF

вакансії
Технік із системного адміністрування державної установи «Фонд енергоефективності»

Державна установа “Фонд енергоефективності” запрошує прийняти участь у конкурсному доборі на посаду техніка із системного адміністрування державної установи «Фонд енергоефективності».

Основні обов’язки:

  • Здійснює інсталяцію, настроювання та оптимізацію системного та прикладного програмного забезпечення.
  • Здійснює підключення та заміну зовнішніх обладнань, проводить тестування засобів обчислювальної техніки.
  • Здійснює підтримку баз даних, забезпечує безперебійну роботу та адміністрування серверу даних. Здійснює своєчасне резервне копіювання даних.
  • Забезпечує технічний супровід офіційного веб-сайту.
  • Здійснює впровадження єдиної системи електронного документообігу, та подальше її адміністрування.
  • Проводить комп’ютерні антивірусні заходи.
  • Організовує супроводження договорів із сторонніми організаціями, що надають послуги по комунікаційнім, програмному й апаратному оснащенню організації.
  • Здійснює тестування й ремонт окремих обладнань, засобів обчислювальної техніки, кабельних ліній локальної мережі.
  • Усуває аварійні ситуації, пов’язані з ушкодженням програмного забезпечення й баз даних.
  • Виконує профілактичні роботи з підтримки працездатності засобів обчислювальної техніки.
  • Здійснює своєчасне повідомлення про плани модернізації апаратного й програмного забезпечення.
  • Здійснює програмно-технічне обслуговування комп’ютерної техніки, яка перебуває в експлуатації. Забезпечує своєчасний ремонту, модернізацію та формування обмінного фонду. За необхідністю здійснює встановлення, заміну вузлів та комплектуючих комп’ютерної техніки.
  • Забезпечує безперебійну роботу комп’ютерних мереж, мережевого обладнання. Здійснює їх діагностику та технічне обслуговування.
  • Здійснює технічне обслуговування оргтехніки, друкуючої та копіювальної техніки. Забезпечує своєчасний ремонт, профілактику, заміну вузлів та заправку витратних матеріалів.
  • Здійснює вимоги у сфері захисту інформації відповідно до нормативних документів.
  • Здійснює адміністрування прав доступу користувачів до програмних комплексів та інформаційних систем.
  • Здійснює навчання та надання практичної допомоги працівникам
  • Здійснює інші обов’язки в межах своєї компетенції за дорученням начальника Відділу та директора Фонду.
  • Здійснює технічний супровід під час проведення нарад, засідань колегії, урочистих заходів тощо.
  • Бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, інструкцій для користувачів з питань, що належать до компетенції Відділу, та готує до них пропозиції.

Вимоги до кандидатів:

  • Вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст або бакалавр) за галуззю знань Інформаційні технології та/або Математика та статистика.
  • Досвід роботи у бюджетних установах.
  • агальний досвід роботи від 3х років.
  • Високий рівень володіння українською мовою.
  • Бажано знання англійської мови.

Умови:

  • Трудові відносини з техніком із системного адміністрування оформлюються згідно з чинним законодавством України шляхом укладання трудового контракту (договору).
  • Очікуваний рівень заробітної плати – від 25,000 гривень на місяць (до оподаткування).
  • Строк подачі документів: до 24:00 14 квітня 2019 року.

Подання документів

Для участі в конкурсному доборі претендент надсилає електронною поштою заяву щодо бажання взяти участь у конкурсі. До заяви додається:

  • біографічна довідка (резюме);
  • копія паспорта громадянина України або копія паспорта громадянина України (ID) з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який посвідчує особу;
  • копія документа про вищу освіту;
  • згода на обробку персональних даних;
  • мотиваційний лист щодо виконання функцій працівника підрозділу;
  • рекомендації (за наявності).

Зразки документів для заповнення знаходяться за посиланням.

Документи для участі в конкурсі відправляються на електронну адресу. В темі листа прохання вказувати прізвище та назву посади, на зайняття якої подаються документи.

Етапи конкурсного добору:

  1. Прийом документів;
  2. Ситуаційне завдання/тести;
  3. Письмове ситуаційне завдання;
  4. Співбесіда з конкурсною комісією;
  5. Фінальна співбесіда.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель