Supply Chain Assistant / Молодший/а фахівець/чиня із закупівель

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Vacancy вакансія
Supply Chain Assistant / Молодший/а фахівець/чиня із закупівель

Данська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.

ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 650 співробітників загалом на території України. У 2024 році ДРБ продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та гуманітарного роззброєння і розбудови миру (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.

Наразі ДРБ шукає висококваліфікованого Молодшого фахівця із закупівель для роботи в нашому офісі у Слов’янську.

Вашими основними обов’язками будуть

Підтримка закупівель та логістики:

  • - Допомагати у виконанні процесів закупівель, забезпечуючи відповідність процедурам та керівним принципам ДРБ.
  • Забезпечення відстеження всіх замовлень від моменту планування та запиту до остаточного отримання.
  • Підготовка відповідної документації для закупівлі товарів і послуг.
  • Брати участь в оцінці тендерних пропозицій та переконатися, що звіт про оцінку тендерних пропозицій, технічна оцінка, протокол переговорів та укладений контракт при відборі консультантів містять всі факти та інформацію, необхідні для обґрунтування рекомендацій, викладених у звіті.
  • Брати участь у спільній перевірці товарів та обладнання, що закуповуються, та встановлювати відповідність товарів технічним специфікаціям та кількості.
  • Сприяти підготовці та обробці закупівельної документації.
  • Підтримувати ведення комплексної бази даних закупівель товарів та послуг.
  • Співпрацювати з керівником відділу постачання та керівником групи для забезпечення своєчасного та точного оформлення замовлень на закупівлю та постачання.
  • Правильно застосовувати процеси ланцюжка поставок ERP.

Управління запасами:

- Допомагати в управлінні запасами та рівнями запасів у координації з працівниками складу.
- Брати участь у регулярних перевірках запасів та процесах звірки.
- Сприяти веденню точного обліку та звітності щодо запасів.

Складські операції:

  • Підтримувати складські операції, допомагаючи з завантаженням, розвантаженням та зберіганням товарів.
  • Допомагати підтримувати порядок на складі та забезпечувати належне розміщення товарів.
  • Сприяти впровадженню ефективних методів управління складом.

Контроль за дотриманням вимог та процесів::

  • Забезпечувати дотримання логістичних та закупівельних процедур ДРБ.
  • Допомагати підтримувати відповідність логістичним правилам і політикам конкретних донорів.
  • Сприяти точному застосуванню процесів ланцюга поставок ERP.

Поведінкові компетенції:

  • Планування та досягнення результатів.
  • Робота з людьми.
  • Ввічлива комунікація.
  • Уміння справлятися зі змінами.

Необхідний досвід і компетенції:

  • Вільне володіння українською або російською мовою.
  • Середня або вища освіта у відповідній галузі або еквівалент.
  • Попередній досвід від 2 років у закупках чи аналогічній сфері.
  • Навички роботи з Excel, Word, бажаний досвід роботи з ERP системами.
  • Аналітичний склад розуму, уважність до деталей, комунікабельність, фінансова грамотність.
  • Досвід роботи у НДО буде перевагою.
  • Прагнення до вивчення та впровадження політики та процедур організації.

На цій посаді Ви повинні демонструвати п’ять основних компетенцій ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: Ви зосереджені на досягненні результатів, забезпечуючи ефективність процесів. 
  • Співпраця: Ви залучаєте відповідні сторони та заохочуєте зворотній зв’язок. 
  • Лідерство: Ви берете на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій. 
  • Спілкування: Ви слухаєте та говорите ефективно та чесно. 
  • Демонстрація доброчесності: Ви підтримуєте та пропагуєте найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо наших цінностей та Кодексу поведінки, включаючи захист від сексуальної експлуатації, жорстокого поводження та домагань.

Ми пропонуємо:

  • Контракт: Безстроковий після успішного проходження початкового 3-місячного випробувального терміну.
  • Місце виконання обов’язків: м. Слов’янськ.
  • Дата початку: якнайшвидше.
  • Заробітна плата та умови відповідно до Умов працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі резюме

Розглядатимуться лише вмотивовані резюме, які стосуються зазначених обов’язків і відповідають необхідній кваліфікації, надіслані разом з супровідним листом (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=170371&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true 

Резюме, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подання заявок: 21 квітня 2024 р.

Будь ласка, зверніть увагу, що ДРБ залишає за собою право розпочати процес відбору та найняти кваліфікованого кандидата, якщо його буде визначено, до кінцевої дати подання заявок.


Останні публікації цього розділу:

Перекладач/ка

Стажер/ка із закупівель та контрактів для роботи на літо

Стажер/ка з письменництва та журналістики для роботи на літо

Стажер/ка з соціальних мереж та комунікацій для роботи на літо

Стажер/ка з питань психічного здоров’я та психосоціальної підтримки для роботи на літо

Старший/а менеджер/ка відділу субгрантів і контрактів