Супервайзер(-ка) інформаційного центру

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy-вакансія-dfrfycsz7
Супервайзер(-ка) інформаційного центру

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує  конкурс на посаду Супервайзер інформаційного центру   на напрямки:

  • Загальна лінія підтримки-1 людина
  • Лінія Міністерства Ветеранів – 1 людина
  • Лінія спеціальних проєктів – 1 людина

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.

Інформаційний центр (ІЦ) Товариства Червоного Хреста України – проект, який створений для допомоги людям в потребі. Бенефіціари звертаються до нас за інформаційною підтримкою та консультацією щодо отримання різних видів допомоги.

Обов’язки:

Аналіз:

  • Щоденний, щотижневий, щомісячний, щоквартальний, піврічний, річний аналіз роботи та команди операторів.

Моніторинг:

  • Моніторинг справності роботи систем Інформаційного центру.
  • Контроль даних, внесених до CRM-системи.
  • Контроль навантаження на лінію (щогодини, за напрямками).

Навчання:

  • Проходження всіх необхідних навчань.
  • Участь у навчанні та адаптації нових співробітників.
  • Підготовка питань для щомісячного тестування операторів.
  • Розробка опитувальника для оцінки знань стажерів.
  • Прийом тестових дзвінків у стажерів.
  • Контроль тестової роботи стажерів на лінії.
  • Надання зворотного зв’язку, підготовка рекомендацій щодо допуску стажера до самостійної роботи.

Організація:

  • Налаштування робочого місця оператора.
  • Формування та контроль графіку роботи операторів.
  • Щоденне інформування операторів про новини та оновлення.
  • Моніторинг роботи оператора (перебування поряд з оператором).
  • Постійний пошук та оновлення актуальної інформації для операторів.
  • Аутентифікація блокування контактів.
  • Призначення та навчання заступника.

Комунікація:

  • Участь у нарадах, зустрічах, обговореннях.
  • Підтримка емоційного стану в команді.
  • Своєчасна робота з операторами щодо якості їх роботи, постановка цілей та рекомендацій.
  • Підтримка комунікації з відділами НК ТЧХУ

Інше:

  • Підготовка звітності за результатами роботи.
  • Допомога адміністратору у забезпеченні господарської діяльність офісу ІЦ.
  • Дотримання правил внутрішнього розпорядку роботи у офісі та субординації.
  • Разом з керівником ІЦ бере участь у формуванні бюджету для забезпечення роботи ІЦ.

Вимоги:

Знання:

  • Основи професійної етики, інструкцію з діловодства.
  • Принципи Міжнародного Руху Червоного Хреста і Червоного Півмісяця.
  • Організацію процесу взаємодії працівників свого структурного підрозділу.

Кваліфікація:

  • Повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст) та підвищення кваліфікації.
  • Досвід роботи в кол-центрі буде перевагою.

Володіння англійською мовою буде перевагою.

Товариство Червоного Хреста України пропонує:

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України

Робоче місце: м.Львів

Випробувальний термін – 3 місяці.

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.

 


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: GIS Expert, STTA

Вакансія: Local Borrowing and Local Guarantee Expert, STTA

Закупівля послуг проведення тренінгів “Безпека школярів в укритті”

Операційний/а менеджер/ка до проєкту Art Therapy Force

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"