Старший/ша консультант/ка з аудиту тарифів на управління побутовими відходами / Senior Consultant for Audit of Waste Management Fees

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Програма USAID “Децентралізація приносить кращі результати та ефективність” (DOBRE) – це дев’ятирічна програма, що виконується Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Програма DOBRE тісно співпрацює зі 100 територіальними громадами (ТГ) у десяти областях України, щоб допомогти їм реалізувати переваги та справитися із викликами, які приносить децентралізація. Програма DOBRE надає технічну та матеріальну підтримку ТГ задля допомоги їм здійснювати урядування відкрито та підзвітно; відповідати на потреби громадян; підтримувати активну залученість громадян до прийняття рішень та вироблення політик. Підтримка з боку Програми DOBRE враховує низку секторів: стратегічне планування; просторове планування; фінансове управління; надання муніципальних послуг; місцевий економічний розвиток; зміцнення спроможності органів місцевого самоврядування; практики доброго урядування; а також гендерно орієнтовані та молодіжні політики.

Упродовж 2022-2025 років Програма DOBRE співпрацюватиме напряму із щонайменше з 60 ТГ України, аби допомогти їм подолати наслідки війни, відновити та відбудувати, і продовжувати їхню траєкторію позитивного та сталого розвитку. Партнерами Глобал Ком’юнітіз у консорціумі виконавців Програми DOBRE є Український кризовий медіа-центр (УКМЦ), Фонд розвитку місцевої демократії (FSLD/FRDL), та Малопольська школа публічної адміністрації при Краківському університеті економіки (MSAP/UEK), Польща.

З початком неспровокованого та необґрунтованого вторгнення РФ в Україну громади-партнери DOBRE зіткнулися з додатковими проблемами у сфері муніципальних послуг, пов’язаними зі пошкодженням або руйнуванням муніципальної інфраструктури, відсутністю або перебоями енергопостачання, зміною структури населення, браком кваліфікованих кадрів, тощо.

12 партнерських громад Програми DOBRE працюють над вдосконаленням послуг управління твердими побутовими відходами та потребують консультаційної підтримки для перегляду тарифів, форм договорів із фізичними та юридичними особами, а також інших документів, необхідних для надання послуги управління твердими побутовими відходами.

Старший(-а) консультант(ка) з аудиту тарифів на управління побутовими відходами надаватиме технічну підтримку для вдосконалення послуги партнерським громадам Програми DOBRE. Консультант(ка) буде працювати у взаємодії із Київським офісом та програмними спеціалістами Програми DOBRE, консультантами з удосконалення послуг місцевого самоврядування та Робочими групами з удосконалення послуги місцевого самоврядування, утвореними громадами.

Консультант(ка) буде відповідати за виконання таких завдань.

Завдання 1. Розробити та узгодити із цільовими громадами та відповідальними представниками Програми DOBRE календарний план надання консультаційної допомоги із громадами. Розробити проект електронної моделі для розрахунку та перевірки тарифів на послугу з управління побутовими відходами (на базі MS Excel або інших електронних таблиць за погодженням із Програмою DOBRE).

Завдання 2. Проаналізувати наявні документи та практики з питань поводження з відходами у кожній цільовій громаді, визначити відповідність чинному законодавству та сформувати перелік питань які потребують вирішення, у тому числі:

  • Проаналізувати встановлені норми надання послуги з управління побутовими відходами.
  • Провести експертизу встановлених тарифів на послуги з управління побутовими відходами, у т.ч. їх економічну обґрунтованість.
  • Проаналізувати існуючі практики компенсації тарифів на послугу з управління побутовими відходами, а також фінансування заходів з розвитку інфраструктури для управління відходами (якщо таке фінансування надавалось з місцевого бюджету або інших джерел).
  • Проаналізувати процедури відбору 1) суб’єктів господарювання, які здійснюють збирання та перевезення побутових відходів, 2) суб’єктів господарювання, які здійснюють відновлення та видалення побутових відходів, 3) виконавця послуги з управління побутовими відходами.

 Завдання передбачає відвідування цільових громад для збору інформації та консультування працівників громад. У окремих випадках за погодженням з відповідальними працівниками Програми DOBRE візити в громади можуть бути замінені на віддалені консультації з представниками цільових громад.

Завдання 3. Підготувати письмові рекомендації для кожної цільової громади щодо вирішення проблемних питань, визначених на попередньому етапі, а також визначити пріоритетність та порядок вирішення зазначених питань. Надати зразки необхідних документів (у разі потреби).

Завдання 4. Підготувати узагальнений аналітичний звіт із описом типових помилок та загальними рекомендаціями для територіальних громад щодо організації роботи у сфері управління побутовими відходами. Фіналізувати модель для розрахунку та перевірки тарифів на послугу з управління побутовими відходами.

Очікувані результати

  1. Затверджений календарний план надання консультаційної допомоги громадам та проект електронної моделі для розрахунку та перевірки тарифів на послугу з управління побутовими відходами.
  2. Аналітичний звіт для кожної цільової громади із описом ситуації та переліком питань, які потребують вирішення.
  3.  Письмові рекомендації для кожної цільової громади із покрокового вирішення виявлених проблем та їх пріоритетністю, зразки необхідних документів.
  4. Узагальнений аналітичний звіт із описом типових помилок та загальними рекомендаціями для територіальних громад щодо організації роботи у сфері управління побутовими відходами та фінальна версія електронної моделі для розрахунку та перевірки тарифів на послугу з управління побутовими відходами.

Вимоги до консультанта:

Освіта та професійна підготовка
- Потрібен ступінь магістра/спеціаліста у відповідній галузі (економіст, юрист, фінанси, державне управління тощо) та досвід роботи (3 роки) у цьому секторі.
Досвід роботи
- Щонайменше 3 роки досвіду роботи аудитором, економістом або юристом у сфері муніципальних послуг (бажано у сфері поводження з твердими побутовими відходами)
- Досвід роботи з міжнародними програмами, що фінансуються донорами.
Технічні навички
- Високі аналітичні та звітні навички.
- Фінансовий аудит, розрахунок тарифів та собівартості.
- Відмінні навички роботи з MS Excel
- Командний гравець з відмінними навичками планування.
- Вміння вирішувати проблеми в польових умовах з командами.
- Організація та проведення зустрічей з посадовими особами та представниками комунальних підприємств.
Інші кваліфікації
- Здатність добре працювати в нестабільному та часто мінливому безпековому середовищі.
- Здатність подорожувати в межах України до громад.
Знання мов
- Вільне володіння українською мовою (письмово та усно)
- Знання англійської мови на робочому рівні є бажаним, але не обов’язковим.

Будь ласка, надішліть на [email protected] із зазначенням Старший(-а) консультант(ка) з аудиту тарифів на управління побутовими відходами в темі до 18 год., 26 квітня 2024 року наступні документи:

  1. Форма “Консультант_інфо форми“; 
  2. Форма – Annex 4285_Senior_SWM_Consultant_SoW West CH (individual work) надайте вартість ваших послуг у таблиці завдань з дедлайнами; 
  3. Ваші CV та cover letter.

Будь ласка, надсилайте документи в pdf форматі, форму Annex необхідно підписати в зазначених полях.

З повагою,
Команда Global Communities


Останні публікації цього розділу:

Юрист/ка з моніторингу

Вакансія: MHPSS Coordinator (Київ or Дніпро, upon desire of a candidate) re-advertised

Вакансія: Policy Advisor (Social Policy and Development)

Програмний/а координатор/ка

Команда консультантів/ок із розробки рекомендацій щодо забезпечення охорони здоров’я та безпеки діяльності місцевих гуманітарних організацій в Україні

Офіс менеджер/ка