Старший/а внутрішній аудитор/ка

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy_dfrfycsz(7) prostirjob
Старший/а внутрішній аудитор/ка

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду Старшого внутрішнього аудитора

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.

Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України, адже це:

  • можливість творити добро. Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення від зробленого внеску;
  • нові знання та навички. Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті;
  • друзі та однодумці. Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу;
  • гордість за свої дії. Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви – герой!

ТЧХУ – це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим.

Ми запрошуємо досвідченого менеджера з внутрішнього аудиту з кваліфікаціями СІА та АССА, який підпорядковуватиметься керівнику внутрішнього аудиту в Україні. На цій посаді ви будете керувати та контролювати комплексні внутрішні аудити, спрямовані на виявлення слабких сторін операційних та фінансових процесів, тестувати систему внутрішнього контролю та дотримуватися організаційних політик внутрішнього аудиту та процедур.

Керуватимете аудиторськими завданнями та аудиторською командою таким чином, щоб максимально ефективно завершувати аудити з мінімальним наглядом.

Якщо ви динамічний та кваліфікований менеджер з внутрішнього аудиту, який прагне зробити значний внесок у розвиток нашої організації, ми заохочуємо вас подати заявку та приєднатися до нашої команди.

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта у сфері аудиту, економіки, бізнесу або бухгалтерського обліку (бакалавр/магістр);
  • Щонайменше 7 років загального досвіду роботи, в тому числі щонайменше 3 роки попереднього досвіду роботи на аналогічних посадах з обов’язками провідного аудитора/менеджера внутрішнього аудиту;
  • Сертифікація у сфері внутрішнього аудиту або суміжних галузях вважається обов’язковою або ж бажаною (CIA, CISA, CMA, CPA, ACCA або еквівалентна);
  • Досвід роботи в міжнародних організаціях (бажано, досвід роботи в гуманітарному секторі є перевагою);
  • Відмінні навички письмової та усної комунікації англійською та українською мовами. Відмінне написання звітів;
  • Досвід роботи у сфері внутрішнього аудиту або управління ризиками;
  • Знання та розуміння систем внутрішнього контролю, що впливають на неприбуткові організації;
  • Стратегічний підхід та здатність керувати складними процесами з високим ступенем узгодженості та чіткості;
  •  Здатність розробляти або вдосконалювати системи управління ризиками та врядування;
  • Висока ефективність у використанні навичок та креативності для вирішення складних проблем;
  • Здатність впливати та будувати міцні стосунки з різними типами людей на всіх рівнях організації, включаючи тих, над ким особа, яка обіймає посаду, не має прямої відповідальності;
  • Впевнений користувач: Microsoft Office 365;
  • Готовність до внутрішніх та міжнародних відряджень (до 20%).

Основні обов’язки:

  • Оцінка ризиків та річне планування аудиту:

Брати участь у оцінці ризиків та допомагати керівнику ВА у підготовці річного плану аудиту.

  • Комплексні аудити:

Проведення комплексних аудиторських перевірок, що охоплюють етапи планування, роботи на місцях та звітування.

  • Аудиторські рекомендації:

Надання рекомендацій за результатами аудиту та забезпечення ефективного контролю за їх виконанням.

  • Відносини із зацікавленими сторонами:

Встановлювати та підтримувати довірливі відносини із зацікавленими сторонами аудиту та місцевим керівництвом для сприяння співпраці та прозорості.

  • Всесвіт аудиту:

Виконувати різні аудиторські завдання відповідно до всесвіту аудиту.

Додаткові обов’язки:

  • Безпосередньо допомагає керівнику ВА в ефективній комунікації стратегії внутрішнього аудиту.
  • Розвиток команди: Навчати, контролювати та сприяти розвитку членів аудиторської команди, для розширення їхніх можливостей та внеску у загальний успіх команди.
  • Проведення розслідувань: Надання підтримки головному комплаєнс офіцеру та директору з ризиків у випадках порушень Кодексу Поведінки.
  • Вести активну роботу по досягненню цілей ТЧХУ.
  • Дотримуватися принципів Червонохресного руху та працювати відповідно до них.
  • Виконувати будь-які інші, пов’язані з роботою завдання та обов’язки за дорученням безпосереднього керівника.

Товариство Червоного Хреста України пропонує:

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами;
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України;
  • Широкі можливості для професійного розвитку та кар’єрного зростання;
  • Курси англійської мови та медичне страхування.

Ми маємо на меті створити в ТЧХУ безпечне та інклюзивне середовище, яке забезпечить усім співробітникам, волонтерам незалежно від віку, статі та гендерної приналежності, етнічного походження, релігії, наявності інвалідності, сексуальної орієнтації рівний доступ до можливостей, захист їх гідності та рівність прав. Ми є роботодавцем з рівними можливостями для всіх працівників, в тому числі для осіб з інвалідністю. Ми не дискримінуємо у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку. Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці.

Якщо Вас зацікавила вакансія, чекаємо на Ваш відгук.

Місце роботи — Київ.
Випробувальний термін — 3 місяці.

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади на адресу [email protected].

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій