Старший/а інспектор/ка з кадрів / HR Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Vacancy prostirjob
Старший/а інспектор/ка з кадрів / HR Officer

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими зустрічаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі DRC розширює свою присутність у регіонах країни та шукає Старшого інспектора з кадрів у Чернігові.

Основна мета роботи: 

  • Надавати адміністративну допомогу та підтримку відділу кадрів відповідно до інструкцій і процедур ДРБ та Українського законодавства.
  • За технічної підтримки з боку керівника відділу кадрів країни забезпечити виконання всіх завдань, пов’язаних з персоналом, у територіальному офісі, включаючи наймання, введення в посаду, ведення кадрового обліку, підтримку з питань, пов’язаних з кодексом поведінки.

Основні обов’язки: 

Загальні завдання:

  • Допомагати керівництву та співробітникам у питаннях і проблемах, пов’язаних з людськими ресурсами;
  • Надавати свій персональний внесок у процеси відділу кадрів і пропонувати вдосконалення;
  • Керувати підбором персоналу для даної області, включаючи розміщення вакансій, підготовку списку кандидатів, організацію співбесід, перевірку рекомендацій та вести відповідну документацію;
  • Забезпечувати відповідність кадрової документації законодавству у сфері трудового права та захисту персональних даних. Взаємодіяти з регіональним офісом ДРБ, щоб забезпечити своєчасний і точний оборот документації;
  • Здійснювати прийом, переведення та звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, а також наказів Голови Представництва;
  • Формувати та вести особисті справи працівників, забезпечувати своєчасне надсилання особистих справ до регіонального офісу ДРБ;
  • Забезпечувати дотримання правил відпустки всіма працівниками ДРБ у зоні відповідальності, готувати внутрішні накази та надсилати їх для архіву до регіонального офісу ДРБ;
  • Вносити данні у Dynamics ДРБ (ERP), включаючи наймання, розірвання та продовження контрактів із працівниками, перевірку запитів на відпустку та погоджень, пільг і компенсацій;
  • Координувати надання страхувальникам інформації про медичне страхування та страхування життя про щомісячні зміни штатного розпису працівників; узгоджувати звернення співробітників зі страховими компаніями;
  • Керувати процедурою найму місцевого персоналу в повній відповідності до Кодексу законів про працю України, включаючи збір та перевірку всіх особистих документів від нового найму, підготовку наказу про прийняття на роботу, підготовку інформації до Фіскальної служби України про нового найму; внесення записів до трудових книжок;
  • Спільно з лінійними керівниками забезпечити всебічне навчання персоналу, а також процес звільнення;
  • Своєчасно надавати інформацію про зміни, пов’язані з персоналом, у зоні відповідальності до регіонального офісу ДРБ.

Компенсації та пільги:

  • Керувати, оновлювати та обробляти платіжну відомість персоналу в тісній співпраці з іншими департаментами та забезпечувати подальше подання до фінансового департаменту або відділу кадрів країни. Складати табель обліку робочого часу для всіх працівників у зоні своєї відповідальності двічі на місяць;
  • Переконуватися, що всі відповідні відрахування здійснюються на щомісячній основі та повідомляються відділу кадрів країни;
  • Готувати та подавати необхідні звіти на щомісячній основі для цілей аудиту;
  • Переконуватися, що записи всієї інформації, пов’язаної з кадрами, зберігаються та своєчасно надсилаються відповідним сторонам.

Розвиток, планування персоналу та добробут:

  • Переконуватися, що процес оцінки ефективності проводиться, і що для працівника є можливості для навчання та розвитку;
  • Допомагати в проведенні вступного навчання з Кодексу поведінки, конфіденційності, конфлікту інтересів тощо, якщо це необхідно;
  • Допомагати людям планувати діяльність (наприклад, забезпечити наявність посадових інструкцій для всіх ролей);
  • Допомагати або стимулювати ініціативи щодо добробуту людей.

Необхідний досвід та компетанції:

  • Вища освіта за спеціальністю «Управління людськими ресурсами», «Бізнес», «Соціальні науки» або еквівалентна професійна кваліфікація
  • Вільне володіння письмовою та усною українською мовою.
  • Англійська на просунутому рівні (розмова/читання/письмо).

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо: 

  • Тривалість контракту: 12 місяців з можливістю поновлення залежно від ефективності та фінансування програми. Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Тип контракту: повна зайнятість. Робота у офісі у м. Чернігів

Процес подачі заявки:

Якщо Вам цікава робота в міжнародній гуманітарній організації, будь ласка надсилайте своє резюме (не більше чотирьох сторінок) та мотиваційний лист англійською мовою за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=168689&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подання заявок: 07.08.2023


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель