Спеціаліст/ка з закупівель та логістики в офіс у Миколаєві

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Робота (5)
Спеціаліст/ка з закупівель та логістики в офіс у Миколаєві

ГО «Південна стратегія розвитку» шукає Спеціаліста/ку з закупівель та логістики для роботи в м. Миколаїв в рамках спільних проєктів з Danish Church Aid та Norwegian Church Aid.

Наша команда розробляє та впроваджує проєктні рішення, що (1) відновлюють життя громад; (2) розвивають території та галузі економіки; (3) створюють нові швидкі можливості для постраждалого населення. Географія наших проєктів включає 9 регіонів України, але основний фокус на прифронтових південних та східних областях. 

Ми заохочуємо доєднуватися проактивних людей, які сумлінні у роботі, мають пристрасть створювати відчутні якісні зміни у житті людей, володіють проєктним та аналітичним мисленням, готових до відряджень.

Умови роботи:

  • Робоче місце у центрі міста Миколаїв;
  • Можливість формувати графік роботи з дистанційним компонентом за необхідності;
  • Конкурентна винагорода (від 800 доларів місяць) в рамках сервісного контракту з ФОП;
  • Випробувальний термін 3 місяці з можливістю продовження контракту до 1 року;
  • Перспективи кар’єрного та експертного зростання, інвестиції у професійне навчання.

Основні обов’язки:

  1. Розробка та узгодження Плану графіку закупівель проєктів організації.
  2. Отримання від членів команди Замовлень на придбання товарів та послуг згідно графіків виконання проєктів.
  3. Заповнення ордер-форм на придбання товарів та послуг.
  4. Формування запитів до постачальників та збір необхідної кількості комерційних пропозиції від них, що включають реєстраційні документи постачальників.
  5. Контроль за підписанням договорів.
  6. Оформлення відповідних платіжних ордерів.
  7. Контроль за отриманням рахунків від постачальників та передачею їх на оплату до бухгалтерії організації.
  8. Контроль за формуванням платіжних доручень.
  9. Збір видаткових накладних, путьових листів, товарно-транспортних накладних та актів виконаних робіт від постачальників.
  10. Наповнення бази для наповнення логістичного звіту.
  11. Можливі інші додаткові запити за потреби.

Вимоги до кваліфікації:

  • Диплом молодшого бакалавра, бакалавра, спеціаліста та/або магістратура.
  • Освіта в управлінських, економічних, соціальних, поведінкових, гуманітарних та інших науках.
  • Досвід стажувань та роботи від 1 року у громадському секторі, бізнесі, державному управлінні та місцевому самоврядуванні.

Вимоги до навичок:

  1. Вільне володіння українською мовою, використання англійської мови на рівні не менше intermediate (B1).
  2. Впевнене використання програм для роботи з електронними таблицями (Google Sheets, Microsoft Excel), текстами (Microsoft Word, Google Docs), електронними системами перевірки контрагентів (YouControl, Опендатабот).
  3. Розуміння логіки процесу закупівель. 
  4. Виконавча дисципліна та вміння дотримуватися процедур. 
  5. Творчий підхід до вибору методу аналізу ринку та цінових пропозицій від потенційних постачальників відповідно до групи товарів та послуг.
  6. Особистий інтерес до тем боротьби з наслідками війни, залучення громадян, відновлення громад, економічного розвитку, та вирішення суспільно важливих проблем.
  7. Готовність вчитися новим навичкам та професійно розвиватися.
  8. Проактивна позиція у розробці та реалізації проєктах.
  9. Гнучкість працювати легко, як у команді, так і самостійно.
  10. Уважне ставлення до дрібниць.

Принципи:

ГО «Південна стратегія розвитку» має нульову толерантність до дискримінації та використання мови ворожнечі до людей за статтю, віком, виглядом, сексуальністю, гендерною, мовною, релігійною ознаками, політичними поглядами або соціальним походженням. Організація намагається створювати рівні та інклюзивні можливості. Ми вітаємо кандидатів різних рас, етнічного походження, віку, соціального досвіду, гендерної ідентичності.

Процедура відбору:

  • Резюме та Супровідний лист англійською АБО українською мовами відправляти на електронну пошту [email protected] та зазначити у темі листа «Закупівельник_Миколаїв_Резюме».
  •  Дедлайн прийому заявок до 23 червня 2023 року.
  • Розгляд кандидатів та співбесіди (онлайн) будуть проводитися протягом 26-28 червня 2023 року
  • Орієнтований початок роботи не пізніше 1 липня 2023 року.
  • Питання задавати письмово до 20 червня 2023 року на електронну пошту [email protected] та зазначити у темі листа «Закупівельник_Миколаїв_Запитання».


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка проєктів

Фахівець/чиня з мінної небезпеки

Провідний/на фахівець/чиня з підготовки та ведення звітності за проєктами

Менеджер/ка з комунікацій та роботі з лідерами думок

Координатор/ка проєкту по F2F фандрейзингу

Фахівець/чиня з фінансів