Спеціаліст/ка з комунікацій проекту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
INTOUCH

Vacancy prostirjob
Спеціаліст/ка з комунікацій проекту

ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН», код ЄДРПОУ 44749100 запрошує до співпраці експерта, який може виконувати роль фахівця/чині з комунікацій проєкту «Впровадження універсальної прогресивної моделі домашніх візитів та інтегрованих медико-санітарних послуг, орієнтованих на дитину, на місцевому рівні в окремих регіонах України», що реалізовуватиметься спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) у межах програми домашніх візитів «Турбота з народження вдома».

Проєкт «Впровадження універсальної прогресивної моделі домашніх візитів та інтегрованих медико-санітарних послуг, орієнтованих на дитину, на місцевому рівні в окремих регіонах України» впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» і буде проходити з березня 2024 року по грудень 2025 року.

Період надання послуг: 10 місяців.

Географія проекту: Житомирська, Київська, Чернігівська, Львівська, Волинська, Одеська, Дніпропетровська, Закарпатська області.

«Турбота з народження вдома» — це спільна програма Міністерства охорони здоров’я України та ЮНІСЕФ, що передбачає впровадження універсально-прогресивної моделі домашніх візитів для покращення надання медико-соціальної допомоги родинам із дітьми від 0 до 3 років на первинній ланці. Зустріч з родиною в її власному середовищі дає фахівцеві унікальну можливість розуміння проблем і прийняття правильного рішення.

Вимоги до кандидатури: 

  • Повна вища освіта у галузі: проектний менеджмент,  публічне управління, міжнародні відносини, медицина, публічного управління, журналістика, PR, філологія тощо.
  • Досвід  діяльності у галузі проєктного менеджменту, діяльності громадських організацій, міжнародних проєктів не менше 2 років.
  • Знання англійської мови на мінімальному рівні В2; Знання додаткової іноземної мови буде перевагою.
  • Вміння працювати з Excel, Word, Google Drive, Google Docs, Canvas, Figma.
  • Високий рівень навичок копірайтингу.
    • Знання технологій digital-маркетингу.
  • Наявність сертифікатів про підвищення кваліфікації або розвитку компетенцій будуть перевагою.
  • Нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм.

Додаткові документи необхідні для участі у конкурсі:

  • Надайте підтвердження якісної взаємодії з органами ОМС, ОДА чи іншими державним чи муніципальними органами визначених територій (у довільній формі); 
  • Наведіть 3 успішні результати реалізації проектів МТД, де ви виступали членом команди.

Короткий опис функціональних обов’язків:

  • Digital-маркетинг, в тому числі написання та публікування інформаційних статей у ЗМІ та постів у соціальних мережах для висвітлення результатів реалізації проєкту;
  • Розробка презентацій;
  • Здійснення фото-, відеозйомки в межах проєктних заходів;
  • Робота з партнерами громадської організації та підрядними організаціями у сфері розміщення реклами, дизайну і маркетингових комунікацій;
  • Сприяння проєктній команді при складанні звітності, надання необхідних фото- та відеоматеріалів;
  • Моніторинг публікацій у ЗМІ (зокрема, спілкування щодо порушень ними атрибуцій, брендбуку донора у ході реалізації проєкту);

Особисті якості:

  • вміння самостійно організувати власну роботу, процес збору інформації, складання звітності;
  • високий рівень комунікабельності, ввічливість, здатність працювати в команді;
  • готовність до навантажень;
  • розуміння побудови рівнів доступу до інформації в організації та вміння зберігати конфіденційну інформацію;
  • відповідальність, дисциплінованість.

Умови роботи:

  • Конкурентна заробітна плата;
  • Своєчасна оплата праці;
  • Робоче місце: офлайн, м. Житомир.

Форма зайнятості: повна.

Ми пропонуємо:

  • Перспективну та динамічну роботу;
  • Можливості для особистісного та професійного розвитку;
  • Нові завдання та професійні виклики.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди заповніть форму за посиланням до 10.03.2024 р. У випадку наявності додаткових питань при заповненні форми Ви можете звертатись на електронну пошту [email protected]

ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами обраними до співбесіди.

При наявності, ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» може залучити успішного кандидата до закінчення фінального строку подачі заявок.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель