Спеціаліст/ка з інформаційної підтримки проєкту «Електронна черга перетину кордону»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Фонд Східна Європа
Спеціаліст/ка з інформаційної підтримки проєкту «Електронна черга перетину кордону»

Фонд Східна Європа в межах проєкту USAID / UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» (TAPAS) оголошує конкурс на позицію спеціаліста/-ки з інформаційної підтримки проєкту «Електронна черга перетину кордону» для консультування користувачів англійською, польською та українською мовами.

Проєкт «Електронна черга перетину кордону» створений Міністерством інфраструктури у співпраці з Міністерством цифрової трансформації, Державною службою з безпеки на транспорті, Державним агентством автомобільних доріг, Державною митною службою та Державною прикордонною службою за підтримки USAID / UK aid проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах / TAPAS». Проєкт «Електронна черга перетину кордону» підвищує прозорість перетину кордону та зменшує корупційні ризики, бо мінімізує вплив людського чинника на формування черги й усуває зловживання, які можуть виникати через перевантаженість пунктів пропуску.

Термін залучення: 6 місяців (можливе продовження контракту).

Основні завдання й обов’язки:

  • Надавати інформаційну підтримку користувачам системи єЧерга.
  • Регулярно комунікувати з користувачами (електронна пошта, форма зворотного зв’язку на сайті echerha.gov.ua, телефон) відповідно до інструкцій, погоджених технічною та комунікаційною командою Мінінфраструктури.
  • Брати участь у регулярних зустрічах (онлайн-дзвінках) із зацікавленими сторонами щодо з’ясування вимог користувачів до інформаційних систем.
  • Вести регулярне логування інцидентів.
  • Долучатись до розроблення навчальних матеріалів, інструкцій та посібників для користувачів системи.
  • Брати участь в навчальних тренінгах та семінарах з користування системою для всіх учасників процесу (користувачів системи).
  • Створювати списки багів, а також пропозицій та вимог користувачів.
  • Формувати перелік частих запитань для написання відповідей та подальшого їх завантаження у розділ FAQ на порталі Електронної черги перетину кордону.
  • Брати участь у ручному тестуванні інформаційної системи та вести багтрекінг.
  • Комунікувати з усіма стейкхолдерами, що беруть участь в імплементації проєкту, зокрема з представниками державних органів, розробниками тощо.

Вимоги до кандидата:

  • Вища або неповна вища освіта (у сфері транспорту або споріднених галузей буде перевагою).
  • Мінімум один (1) рік досвіду роботи в контактних центрах некомерційного спрямування та/або технічній підтримці клієнтів.
  • Уміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати можливі рішення.
  • Знання англійської/польської та української мови на рівні, достатньому для інформаційної підтримки користувачів (усно та письмово).

Навички та компетенції:

  • Розвинені організаційні вміння та увага до деталей.
  • Досвід спілкування і взаємодії з користувачами, клієнтами.
  • Комунікабельність та вміння працювати в команді.
  • Здатність навчати непідготовлених користувачів.
  • Бажання вивчати нові технології та продукти.
  • Досвід упровадження і використання програмних продуктів є додатковою перевагою.
  • Знання законодавства в галузі транспортної сфери буде перевагою.

Пропозиції, будь ласка, надсилайте до 23:00 години 0лютого 2024 року на адресу: [email protected] з позначкою «Call Center еЧерга»

Контактна інформація:
Віталій Величко, експерт із закупівель Фонду Східна Європа,

[email protected]


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних