Спеціаліст/-ка з моніторингу для Проєкту ЮНІСЕФ в Житомирській області

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
INTOUCH

Громадська організація «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙШН» запрошує до співпраці програмного менеджера з моніторингової оцінки для  супроводу Проєкту Дитячого фонду ООН – ЮНІСЕФ в Житомирській області. Основні напрямки проєкту: освіта, медицина, соціальний захист, захист дітей, водопостачання та гігієна. Термін реалізації проєкту – 9 місяців.

Основні вимоги:

  • Закінчена вища освіта акредитаційного рівня «Бакалавр» у сфері соціальних наук, статистики, демографії, державної політики, міжнародного розвитку, економіки або суміжниз галузей;
  • Знання англійської мови як розмовної так і професійної (на рівні не нижче Pre-Intermediate);
  • Досвід роботи у галузі моніторингу та оцінки та/або здійснення програмного моніторингу (досвід використання пакетів баз даних, досвід використання обробки та аналізу даних) не менше 1-го року;
  • Знання основних методологій оцінки, а також методологій збору й аналізу даних.
  • Володіння ПК, користувач Інтернет, ел. пошти, SRM систем;
  • Високий рівень аналітичних здібностей, шо доповнюється здатністю обробляти та аналізувати значні обсяги інформацією;
  • Нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм.

Основні обов’язки:

  • Впровадження систем моніторингу і оцінки проєкту відповідно до процедур ЮНІСЕФ;
  • Моніторинг виконання проєктних індикаторів, розробка та впровадження інструментів збору даних щодо виконання проєктних індикаторів;
  • Здійснення щоденного/щотижневого збору даних та надання інформації донору та керівнику проєкту;
  • Аналіз отриманих даних та їх обговорення з координатором проєкту;
  • Ведення електронної бази даних отримувачів послуг в рамках проєкту;
  • Своєчасне оновлення інформації в базі даних про користувачів послуг та надані послуги;
  • Моніторинг ведення первинної звітної документації щодо надання послуг в рамках проєкту;
  • Проведення моніторингових візитів до місць надання послуг;
  • Підтримка системи програмного моніторингу організації;
  • Організація проведення опитувань щодо якості надання сервісів в рамках проєкту;
  • Внесення пропозицій щодо вдосконалення звітної та статистичної документації з моніторингу та оцінки роботи організації;
  • Заповнення та подання необхідних звітних форм;

Ми гарантуємо Вам:

  • комфортні умови праці: п’ятиденний робочий день з 9:00 до 18:00 в офісі в центрі міста Житомир;
  • можливість професійного зростання;
  • своєчасну оплату послуг за господарським договором.

Бажане проживання в місті Житомир, оскільки проєктний офіс знаходиться в Житомирі.

Резюме надсилайте будь-ласка на ел. пошту: [email protected]. Менеджер сконтактує з Вами.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель