Спеціаліст із розробки та реалізації інформаційно-комунікаційної кампанії

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Eurasia Foundation

EF_logo-horizontal-a
Спеціаліст із розробки та реалізації інформаційно-комунікаційної кампанії

Фонд Євразія, виконавець проєкту “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах / TAPAS”, що фінансується Урядом США через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та Департаментом із міжнародного розвитку уряду Великої Британії (UK aid), шукає Спеціаліста із розробки та реалізації інформаційно-комунікаційної кампанії щодо впровадження електронної товарно-транспортної накладної в межах проєкту «Цифра замість паперу – впровадження е-ТТН в Україні».

Загальна інформація:

  • Форма співпраці: Контракт консультанта терміном на 6 місяців від дати заключення контракту;
  • Місце роботи: віддалений режим.

Проєкт “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS” фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та урядом Великої Британії через UK aid та виконується Фондом Євразія (далі Замовник)1, спільно з Міністерством інфраструктури України та ГО «Інститут аналітики та адвокації» здійснює реалізацію проєкту «Цифра замість паперу – впровадження е-ТТН в Україні» з метою цифровізації процесу автомобільних вантажних перевезень шляхом впровадження автоматизованої системи е-ТТН.
Це дозволить ліквідувати численні корупційні зловживання, покращить умови ведення бізнесу, та сприятиме гармонізації українського законодавства до європейських стандартів. Одним із важливих компонентів реалізації проєкту e-ТТН в Україні є інформаційна підтримка до, під час реалізації та після впровадження е-ТТН.

Загальною метою робіт експерта є розробка стратегії комунікаційної кампанії та її подальша реалізація. Метою комунікаційної кампанії є збільшення рівня обізнаності про переваги та використання електронної товарно-транспортної накладної для різних цільових аудиторій. Комунікаційну кампанію планується розпочати до запуску основного продукту.

Більше інформації щодо впровадження електронної товарно-транспортної накладної
міститься в Додатку 1 до цього технічного завдання, який можна подивитись та завантаижити на сайті проекту https://tapas.org.ua/all-uk/news-uk/shukaiemo-konsultanta-4/.

Обсяг робіт і обов’язки експерта:

  • Розробка стратегії комунікаційної кампанії щодо впровадження е-ТТН в Україні, поетапного плану її реалізації та очікуваних результатів (стратегія має бути узгоджено і затверджено Замовником після розробки Виконавцем), включаючи розробку ключових повідомлень для кожної цільової аудиторії (бізнес, держслужбовці, а також контент-плану (має бути узгоджено і затверджено Замовником після розробки Виконавцем);
  • Створення медіа матеріалів, передбачених комунікаційною стратегією (інтервю, колонки, спецпроекти та інше);
  • Таргетована реклама в соціальних мережах Facebook, Twitter, Telegram (створення матеріалів та їх просування для цільових груп);
  • Координація комунікаційних активностей з проєктною командою та Міністерством інфраструктури 1 Проєкт “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS” фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та урядом Великої Британії через UK aid та виконується Фондом Євразія націлений на протидію корупції через реформу електронного урядування в Україні та запровадження кращих світових практик у сферах публічних закупівель, відкритих даних та електронних послуг.
  • Підтримка в організації заходів щодо впровадження е-ТТН (наприклад, проведення круглих столів з бізнес асоціаціями для роз’яснення переваг еТТН для бізнесу, події з нагоди офіційного запуску системи еТТН, тощо)
  • Створення відео інструкцій: від написання сценарію до координації роботи щодо монтажу відео
  • Підготовка щотижневого медіа-моніторингу
  • Координація із дизайнерами щодо створення візуальних матеріалів – Виконання інших завдань з комунікацій, передбачених комунікаційною стратегією та що виникатимуть у ході роботи над проєктом (відповідь на запити від медіа, кризові комунікації тощо).

Очікувані терміни виконання та реалізації комунікаційної кампанії: Орієнтовний строк виконання складає до 6 місяців від дати заключення Контракту на послуги. Всі необхідні матеріали, що стосуються виконання завдань контракту мають бути передані Замовникові.

Географія надання послуг:

Робота з медіа національного та регіонального рівня. Географія проведення публічних заходів – м. Київ. Формат співпраці – дистанційний.

Вимоги до кваліфікації експерта:

  • Вища освіта в галузі комунікацій, журналістики, міжнародних відносин, міжнародних економічних відносин, маркетингу або у суміжній галузі;
  • Мінімуму три (3) роки досвіду у галузі комунікацій, зокрема у підтримці втілення комунікаційних стратегій;
  • Знання принципів роботи соціальних мереж, уміння організовувати СММ кампанії;
  • Досвід з підготовки комунікаційних матеріалів (статей, брошур, листівок, постерів, прес релізів та інших матеріалів для медіа, фото та відео продукції, презентацій, постів у соціальних медіа тощо); Надання прикладів робіт вітається.
  • Бездоганні навички усної та письмової комунікації англійською та українською мовами.

Бажані навички та досвід роботи

  • Досвід у роботі з державними органами та громадськими організаціями;
  • Досвід роботи із комунікаційної підтримки проєктів у сфері електронного урядування або у транспортній сфері буде перевагою;
  • Знання/досвід у галузі електронних послуг/сфері транспорту для населення та бізнесу;
  • Досвід роботи з проєктами міжнародної технічної допомоги;
  • Навички з написання матеріалів про складне простою і зрозумілою мовою.
  • Вміння координувати багатозадачні проєкти та співпрацювати з командою.
  • Розвинені організаційні вміння та увага до деталей.

Чекаємо на резюме разом із супровідним листом на e-mail [email protected]  обов’язково вказати  TAPAS-RFQ-2021-035 ваше прізвище та ім’я у темі листа.

Кінцевий строк подачі документів: 30 липня 2021 р (18:00 за київським часом).


Останні публікації цього розділу:

МБФ "Альянс громадського здоров'я" шукає Консультанта/ку з підготовки інформаційних матеріалів в галузі захисту прав ключових спільнот в умовах воєнного стану (проєкт REAct)

Офіцер/ка із цифрових комунікацій (OHCHR)

Програмний менеджер/-ка (Program Manager)

Керівник/ця відділу фандрайзингу, розвитку та взаємодії з партнерами (Head of Fundraising, Development, and Partnership)

Координатор(ка) програми підтримки для українських дітей та жінок під час війни в Україні

ГС «Українська мережа за права дитини» шукає операторів гарячої лінії в проєкт з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ)